וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי בת 20 כשגיליתי שיש לי לפחות 77 אחים ואחיות שלא ידעתי עליהם"

25.12.2023 / 0:02

שינה דולאן התבשרה רק בגיל 20 שהיא נולדה מתרומת זרע. גבר שפנה אליה חשף מי אביה הביולוגי והיא גילתה שהיא ממש לא היחידה שנולדה מהזרע שלו: "אני בטוחה שיש עוד כמה שלא גילינו אותם עדיין"

הרגע בו שתי אחיות שלא ידעו זו על קיום זו נפגשות/donor_siblings

כבר שמענו על מקרים של איחוד מרגש בין אחים שלא ראו זה את זה מעולם, אבל זה כבר מקרה קיצוני: שינה הולנד דולאן חשבה שהיא בת יחידה עד שהיא גילתה שיש לה... 77 אחים סודיים. הולנד, ילידת קליבלנד אוהיו, חיה עד גיל 20 בידיעה שאין לה אחים עד שהיא גילתה שאמא שלה ואביה העקר השתמשו בתרומת זרע כדי להביא אותה לעולם.

הוריה של שינה, כיום בת 26, קיבלו החלטה שלא לגלות לה את האמת על אביה הביולוגי, אבל כשהיא הגיעה לגיל 20 הם החליטו לחשוף בפניה את האמת. "זו היתה סיטואציה טריקית. היה אצלם אלמנט של בושה", סיפרה שינה, "ההורים שלי דאגו ממה שאנשים אחרים יכולים לחשוב".

אחרי שגילתה שהיא נולדה מתרומת זרע, שינה חקרה את שורשיה באתר 23andme שבו אפשר לבדוק שושלות יוחסין. "המחשבה על כך שיש לי אחים לא עברה לי בכלל בראש כשבדקתי את אילן היוחסין שלי", היא הודתה, "אבל מישהו יצר איתי קשר ואמר לי 'אני יודע מי האבא האמיתי שלך'".

שינה עם חלק מאחייה

ואז שינה גילתה לתדהמתה שהיא היתה לא פחות מהילדה ה-47 שנולדה מאותו תורם זרע. "יש עכשיו 78 אנשים שאנחנו יודעים שנולדו מהזרע הזה ואני בטוחה שיש עוד כמה שלא גילו אותם", היא סיפרה.

לאחר מכן שינה הוזמנה להצטרף לקבוצת פייסבוק שנוצרה על ידי אחותה למחצה קיאני ארויו, שניסתה לאתר כמה שיותר אחים שנולדו מאותו זרע. שינה גילתה שאביה הביולוגי חתם על מסמך לתרומת זרע כשהוא היה בקולג' כדי לחסוך כסף ולעזור לזוגות עקרים.

עוד תרומות זרע שהסתבכו
תביעה נגד תורם זרע שהוא אביהם של יותר מ-550 ילדים

מה הסיכוי? בשיחה מקרית ברכבת גילו שני הנערים הללו שהם חצי אחים

תורם הזרע ה"מושלם" התברר כחולה נפש ועבריין

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

וככה שינה גילתה עוד ועוד קרובי משפחה, כולל ילד בן 5 שהיא יצרה קשה עם הוריו. "כל פעם שאני פוגשת אח למחצה שלי, אני מנסה למצוא את הדמיון בינינו", סיפרה שינה, "האם יש להם את אותן גומות חן כמו שלי? או את אותו חוש הומור?"

שינה חושבת שצריך להקשיח את הרגולציה סביב כל הנושא הזה של תרומת זרע, אבל היא עדיין נרגשת למצוא קרובי משפחה חדשים: "אני אוהבת לפגוש אחים למחצה שלי, זה מסע מרתק עבורי. הצלחתי לטייל הרבה ולפגוש כל כך הרבה אנשים מעניינים", אמרה שינה. "זה מדאיג אותי מעט שאם אביא ילדים לעולם, אצטרך להזהיר אותם שהם צריכים להיות זהירים מאוד בבחירת בני הזוג שלהם", הוסיפה. 'יהיו להם כל כך הרבה קרובי משפחה שם בחוץ שהם לא יידעו שום דבר עליהם'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully