וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להכין מסיכות הבהרה ופילינג לפנים ממוצרים שיש לכולנו במקרר

פולה בליק דיין

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 14:16

רוצים לחדש את עור הפנים ולגרום לו להיות זוהר ומתוח יותר? החורף הוא הזמן הטוב ביותר לעשות זאת. איזה פילינג מומלץ לכל סוג עור, מה תדירות הטיפול המומלצת ואיך להכין בעצמכם בבית מסכת פילינג ומסכה להבהרת עור הפנים

אישה בטיפול פנים אצל קוסמטיקאית. ShutterStock
מומלץ לעשות פילינג מחומרים טבעיים בלבד/ShutterStock

השמיים מתכסים בשכבות של עננים ומזג האויר יהפוך להיות קריר יותר וסגרירי, וקרני השמש יתחבאו בתוך ענני סערה. חורף הוא התקופה האידיאלית לחדש את מראה הפנים. בזמן שאנחנו עוטים שכבות ביגוד מעלינו, אנחנו רוצים להוריד את שכבות העור הפגומות שהותיר לנו הקיץ, ולטפל גם בכתמי השמש.

בעונת החורף ישנה עלייה של קרוב ל-60 אחוז בדרישה לטיפולי פילניג ברמות קילוף שונות המבוססות סוגים שונים של חומרים וטכנולוגיות. זאת לעומת עונת הקיץ, שם טיפולי הפילניג תופסים רק כ-15 אחוז מכלל הטיפולים.

הפילינג למעשה מקלף את שכבות העור העליוניות ומעודד צמיחה של עור חדש ומתוח. זה קורה כי הקילוף יוצר תהליך מבוקר הגורם להתחדשות התאים. פעולת הפילניג גם מבהירה כתמים וקמטוטים, מה שתורם לקבלת מראה זוהר ומתוח יותר.

בשל העובדה שאנחנו למעשה מקלפים שכבה של העור, ישנה חשיפה של שכבות חדשות ורגישות יותר, ולכן רצוי שלא להיחשף לקרני השמש שעלולות לפגוע בתוצאות הטיפול. לכן הזמן הטוב ביותר לפילינג הוא בעונת החורף.

כמו כן, הטמפרטורות הנמוכות בחורף ואחוזי הלחות הנמוכים מפחיתים את הזיעה ותורמים לזירוז תהליך ההבראה של עור הפנים. כל מה שחשוב לדעת לפני שמשתמשים בפילינג:

אישה צעירה שוטפת פנים ומביטה במראה. ShutterStock
טיפול פילינג על בסיס קבוע יגרום להבהרת הפנים ולהעלמת קמטוטים בעור הפנים/ShutterStock

1. סוג העור: כמעט כל סוג עור מתאים לטיפול בפילינג. בעלי עור רגיל, כזה שיש לרוב האוכלוסייה, יכולים לעשות פילינג עד פעמיים בשבוע, בעלי עור שמנוני (עם נטייה לאקנה), יכולים לעשות פילינג, אך רצוי שהוא לא יהיה אגרסיבי מדי ובתנועות מעגליות, על מנת לפתוח את הנקבוביות הסתומות. בעלי עור יבש יכולים גם כן לעבור טיפולי פילינג אבל באופן עדין, ולאחר מכן יש למרוח קרם לחות על מנת להחזיר לעור את הנוזלים.

2. פילינג גוף לא מתאים לפנים: ממש לא רצוי להשתמש בפילניג שנועד לגוף - על עור הפנים. זה עלול לפצוע, היות ובמרכיבי פילינג הגוף יש חלקיקים גדולים וגסים יותר שמותאמים לאזורי עור עבים וגסים יותר מעור הפנים העדין.

3. תדירות הטיפול בפילינג: מינון הטיפולים תלוי בסוג ומצב העור, אך ההמלצה הכללית היא פעם בשבוע פילינג עדין ולא אגרסיבי, במידה ורוצים לעבור טיפולי פילינגים עמוקים יותר - מומלץ לעשות זאת בקליניקה מקצועית. בנוסף, אל תצפו שאחרי טיפול פילינג אחד תקבלו את רמת ההבהרה אותה אתם רוצים או תיפטרו מהקמטוטים לגמרי. כדי להגיע לתוצאות כאלו, יש להתמיד עם מספר טיפולי פילינג לאורך זמן.

4. אלרגיה ורגישות לפילינג: כל גוף עשוי להגיב אחרת לכל חומר שמורחים עליו. כך גם לגבי פילינג. לכן, לפני טיפול בפילינג, רצוי למרוח תחילה באזור קטן וצידי של הפנים כדי לבדוק אם מופיעה תגובה אלרגנית לאחד ממרכיבי הפילינג. אם לא תעשו זאת, אתם עלולים לסיים את הטיפול עם עור פגוע ואדמומי.

5. ריח? לא תמיד כדאי: חברות הקוסמטיקה דואגות לבשם את תכשירי הפילינג שלהן, ולרוב נבחר מוצר על פי ריחו. רצוי שלא להתפתות אחר הריח הטוב, זה לא מעיד על טיב המוצר. רצוי להשתמש בתכשירי פילינג המכילים חומרים טבעיים אשר מקבלים את ריחם ממרכיבים טבעיים כמו פירות הדר, שקדים או תבלינים ולא מבישום מלאכותי, שיכול לייצר תגובה לא רצויה בעור הפנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כך תכינו בבית מסיכת פילינג ומסיכת הבהרה על בסיס פרי הדר

פירות ההדר עשירים בחומצות ובוויטמינים שיכולים לעשות פלאים לעור הפנים. התפוז והלימון מכילים חומצות אלפא הידרוקסיות המעודדת את התחדשות העור והורדה של תאים מתים משטח עור הפנים.
.
מסיכת פילינג לפנים:
1 כף מיץ לימון טרי
1 כף מיץ תפוז טרי
1 כפית גבינה לבנה
1 כפית קוואקר

ערבבו את כל המרכיבים ומרחו על הפנים באופן אחיד. השאירו על העור למשך 20 דקות, לאחריהן שטפו את הפנים עם מים פושרים.


מסיכה מבהירה לפנים:
1 כפית גבינה לבנה
1 חלבון ביצה
1 כפית מיץ לימון

ערבבו את כל המרכיבים ומרחו על הפנים באופן אחיד. השאירו על העור למשך 20 דקות, לאחריהן שטפו את הפנים עם מים פושרים.

פולה בליק דיין, מומחית לקוסמטיקה מתקדמת ורפואה טבעית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully