וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי תרופות: רוקחת חולקת טיפ בטיקטוק לעצירת שיעול יבש בכמה דקות

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 9:02

סובלים משיעול יבש וטורדני? אם להאמין לרוקחת עם מאות אלפי עוקבים ברשת כל מה שאתם צריכים כדי לעצור אותו זה את האצבע שלכם

הדמיית תלת מימד של התפזרות 'ענני קורונה' - רסס טיפתי ואירוסולי שנפלט בשיעול בתוך חלל סגור/המכון המטאורולוגי של פינלנד, אוניברסיטת אלטו, VTT ואוניברסיטת הלסינקי

אחד המטרדים הרבים בתקופה זו של השנה הוא שיעול יבש, מטריד ולפעמים אפילו מכאיב. אבל טיפ של רוקחת יכול אולי להציע הקלה מסוימת.

ככל שמזג האוויר מתקרר, אנו נעשים רגישים יותר לכל מיני מחלות שעלולות לגרום לנו להרגיש לא טוב. שיעול הוא אחד התסמינים הגרועים ביותר, ולעתים קרובות אנו מתקשים להתמודד איתו. בין אם זה באמצע הלילה או במהלך היום. למעשה, כל זיהום בדרכי הנשימה העליונות או התחתונות עלול לגרום לשיעול. לעיתים הדבר נובע מתהליך דלקתי ולעיתים מתופעות נלוות כמו נזלת אחורית שמגרה את רפלקס השיעול, דלקת גרון שגורמת לגירוי של הלוע ולצורך להשתעל ולעיתים אפילו מהחמרה בתסמיני רפלוקס קיבתי שגורם לעליית נוזלי קיבה דרך הוושט ולגירוי של רפלקס השיעול.

אבל דוקטור לרוקחות עם יותר מ-600,000 עוקבים בטיקטוק, שיתפה פריצת דרך "מצילת חיים" כדי להקל על שיעול. לדבריה יש שלב פשוט שיכול לעזור לכם, ובמהירות. והוא לא כולל תרופות.

"אם אתה מתעורר בלילה באמצע הלילה משתעל ככה...", היא אומרת תוך חיקוי הצליל. "כל מה שאתה צריך לעשות זה פשוט ללחוץ עם האצבע המורה שלך ממש כאן בנקודה החלולה הזו ולהחזיק אותה לכמה דקות."

ד"ר אנג'לה, ששם המשתמש של @angelapharmd, מצביעה על נקודה באמצע הגרון. "זה יעזור לך מיד," היא מתעקשת. "אני עושה את זה כבר כמה לילות וזה מציל חיים". המגיבים היללו את שבחי השיטה, עם פרסום אחד בו נכתב: "פשוט עשו את זה וזה עבד!" אחר הוסיף: "זה בהחלט עובד, תודה רבה!".

  • עוד באותו נושא:
  • שיעול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully