וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט וואו: לא תאמינו איך אופרה ווינפרי נראית היום. כך היא עשתה את זה

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 14:49

המלכה של הדיאטות בארה"ב ושגרירת "שומרי משקל" הפתיעה בשבוע שעבר בגזרה דקה עטופה בשמלה סגולה. הכתבים ניסו להבין איך היא עשתה את זה ולנו יש את חלק מהתשובות

אשת התקשורת אופרה ווינפרי בטקס פרסי האמי, ספטמבר 2017. GettyImages
אשת התקשורת אופרה ווינפרי בטקס פרסי האמי, ספטמבר 2017/GettyImages

אופרה ווינפרי, השגריRה של שומרי משקל בעשור האחרון, ומי שחוותה בחייה עליות וירידות רבות במשקל, הציגה באירוע על השטיח האדום במוזיאון האקדמיה לקולנוע בלוס אנג'לס מראה שהשאיר הרבה פיות פעורים.

המנחה קווין פרייז'ר אמר לווינפרי שהיא נראית "אלוהית בסגול" ואז שאל, "מה קורה?" כי אם זה "שומרי משקל", בבקשה, תרשמי אותי הלילה!". אופרה בת ה-69 ענתה "זה לא דבר אחד, זה הכל". אופרה לא נתנה הרבה פרטים על מה שהיא עושה לאימונים בימים אלה, אבל היא אומרת שהיא נשארת פעילה. "הייתי על ההליכון שלי היום כל היום", הוסיפה. "אגב, אני מתכוונת לשמור על הגוף שלי ככה" .

אופרה ווינפרי מגישה את גזרתה החדשה בשטיח האדום של The Color Purple. GettyImages
אופרה ווינפרי מגישה את גזרתה החדשה בשטיח האדום של The Color Purple/GettyImages

לפני כמה שנים כשהחלה את התהליך סיפרה אופרה ל"הוליווד ריפורטר" שהיא נכנסת לחדר הכושר הביתי שלה זמן קצר לאחר שהיא מתעוררת. "יש לי מכונה אליפטית פנטסטית שהיא כמו מנוע כוח - אתה יכול להגדיל את אורך הצעד שלך ואת תנועת היד שלך", אמרה. "אני אעשה 20 דקות על האליפטיקל ו-30 דקות הליכה על ההליכון. אני מתחילה ברמת השיפוע של רמה 3 ואז כל דקה אני מוסיפה לשיפוע עד שאני מגיע ל-12 או 15. ואז אני עושה כפיפות בטן".

לאחר שהעלתה את קצב הלב שלה, אופרה אמרה שלעתים קרובות היא תתקרר עם 10 עד 20 דקות של מדיטציית הליכה או ישיבה.

ואם חשבתם שכל הספורט הזה בא לה בקלות, אתם טועים. "הנה העניין בפעילות גופנית: אני עדיין שונאת את זה כל כך", אמרה ב-Today בשנת 2020, אבל, היא הוסיפה, "אני עדיין עושה את זה". "אני חושבת שכולם מחכים לאהוב את זה. אתה לא הולך לאהוב את זה, אבל אתה עושה את הדבר שאתה צריך לעשות כדי לגרום לעצמך להרגיש שלם וטוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מה היא אוכלת?

בעוד שאופרה לא שיתפה המון על התזונה הנוכחית שלה, היא כן שיתפה בעבר את יומן האוכל בן שבעת הימים שלה באתר האינטרנט שלה, ופירקה את כל מה שאכלה בשבוע. שם היא מציינת שהיא אוכלת כ-1,700 קלוריות ביום, תוך התמקדות בחוקים הללו: 20 אחוז חלבון, 30 אחוז שומן ו-50 אחוז פחמימות כמו דגנים מלאים, פירות וירקות.

אופרה מקבלת כ-1,100 מיליגרם סידן מדי יום, ובממוצע 34 גרם סיבים ביום.

ומה לגבי אוזמפיק?

אופרה לא התייחסה אם היא נוטלת כרגע תרופות להרזיה במהלך הראיון שלה עם ET, אבל היא אמרה בעבר שהיא לא חושבת שזה בשבילה.

"האם לא כולנו צריכים פשוט לקבל יותר את הגוף שבו תבחרו להיות? זו צריכה להיות הבחירה שלכם", אמרה במהלך הפאנל "The Life You Want Class: The State of Weight" של Oprah Daily בספטמבר 2023. "אפילו כשהתחלתי לשמוע לראשונה על התרופות להרזיה, באותו זמן עברתי ניתוח בברך, והרגשתי, 'אני חייבת לעשות את זה בעצמי'. כי אם אני לוקחת את התרופה, זו הדרך הקלה החוצה'".

אבל אופרה גם הבהירה שמסע הירידה במשקל של כל אחד שונה. "לא משנה מה הבחירה שלך עבור הגוף שלך והמשקל שלך, זה צריך להיות שלך להיות בשליטתך ולא להתבייש בזה," היא אמרה. "פשוט נמאס לי מזה, ואני מקווה שהשיחה הזו מתחילה להוריד את שיח הבושה סביב השמנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully