וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפיען הוציא כ-700 אלף שקל כדי להאריך את רגליו ב-15 ס"מ

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 12:24

המשפיען הקולומביאני לא סבל מנומך קומה למקרה שתהיתם, אבל התעקש להגיע לפחות למטר ושמונים ס"מ. זה כלל הרבה מאוד סבל וחודשים של טיפולים

yeferson cossio- משפיען שעבר ניתוח הארכת רגליים. yefersoncossio אינסטגרם, צילום מסך
yeferson cossio- משפיען שעבר ניתוח הארכת רגליים/צילום מסך, yefersoncossio אינסטגרם

מה אם הייתם יכולים לשלם כדי להיות גבוהים יותר? משפיע אינסטגרם בשם יפרסון קוסיו (Yeferson Cossio) הוציא מאות אלפי דולרים על ניתוח להארכת גפיים תחתונות כדי למתוח את רגליו כדי להוסיף עוד 15 סנטימטרים לגובהו כדי להגיע לגובה של 1.82 מטרים.

על פי הדיווחים, הצעיר בן ה-29 הוציא 175,000 דולר ותיאר את ההליך כ"ניתוח הכואב שעבר ביותר אי פעם". יפרסון שיתף בעמוד האינסטגרם שלו אחריו עוקבים 11 מיליון אנשים, סרטון המסביר את המהלך: "אני לא נמוך קומה, וגם לא הכי גבוה", כתב והוסיף: "כן, הרגליים שלי יפות אבל אני שונא אותן... אני מודע לעצמי כמעט כמו כל בני האדם על חלקים מסוימים בגוף שלי ויש לי כמה מאות מיליון פסו להשתמש כאן כדי לשנות את זה".

האיש הקולומביאני הודה עוד כי הניתוח היה אך ורק למטרות "אסתטיות", כפי שהוא נזכר: "לפני שנתיים, הייתה לי בעיה עם הרגליים שלי שאני לא ממש רוצה לדבר עליה כי זה מאוד אישי. אבל אחד הדברים שהשפיעו עליי הכי הרבה היו קשורים למתיחת רגליים".

בשלבים הבאים, יפרסון יצטרך לעבור טיפולי פיזיותרפיה כדי שיוכל להתרגל ללכת עם רגליו החדשות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

על פי מרפאת קליבלנד, ניתוח להארכת גפיים הוא הליך שמאריך בהדרגה את עצם הזרוע או הרגל. הליך זה מטפל בדיספלזיה שלד, בעיות צמיחת עצם והבדלים באורך העצם. הניתוח עצמו מורכב משני שלבים עיקריים: אוסטאוטומיה, כלומר חיתוך העצם הפגועה לשני מקטעים והצמדת מכשיר להארכת גפיים לשני מקטעי העצם. המכשיר להארכת הגפיים יכול להיות מקבע חיצוני: המנתח מצמיד לעצמות מסגרת מתכת דקה וקלה באמצעות סיכות או חוטים. המסגרת ורוב המכשיר נמצאים מחוץ לגוף.

מכיוון שמומחים בדרך כלל מפרידים את העצמות במילימטר אחד ליום, המשמעות היא שיפרסון האריך בכאב את רגליו במשך 152 ימים, או 6 חודשים, לפני שהשיג את הגובה החדש שלו.

באפריל, דו"ח שפורסם על ידי NBC News שפך אור על ניתוח להארכת רגליים והפופולריות הגוברת שלו בקרב גברים המבקשים להיות גבוהים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully