וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסרינה וויליאמס יש טיפ מטורף לריפוי כוויות שמש. האם הוא עובד?

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 8:59

כוכבת הטניס אומנם אומרת שהשיטה עבדה לה, אבל רופאת העור שראיינו התנגדה ממש. תחליטו אתם

סרינה וויליאמס אחרי גמר אליפות ארה"ב 2018/עריכת וידאו: ניר חן

סרינה וויליאמס, אחת מהטניסאיות הגדולות בעולם, ואמא לשניים, גילתה לאחרונה דרך ייחודית להשתמש בשאריות חלב אם. וויליאמס - שילדה את בתה' אדירה' באוגוסט האחרון השתמשה בחלב האם שלה כדי לטפל בכוויות שמש.

"הם אומרים, 'שים חלב אם על הכל, ויש לי הרבה אקסטרה", אמרה וויליאמס, בת 42, בסרטון ששיתפה השבוע ב-TikTok. "אז אני הולך לנסות את זה במשך שבוע בערך ולשים את זה מתחת לעיניים שלי".

וויליאמס הסבירה עוד כי היו לה כתמי כוויות שמש מתחת לעיניים עקב שילוב של עור רגיש וחשיפה לשמש לאחר שימוש בתכשיר טיפוח לעור. בסרטון ה-TikTok היא נראית מנערת בקבוק חלב אם ואז מורחת את החלב מתחת לעיניה.

בכיתוב הסרטון, וויליאמס אמרה שהטיפול עבד, וכתבה, "אני חייב לומר שאחרי שבוע של שימוש בחלב האם שלי מתחת לעין - זה עבד!"

@serena Ok is this totally weird??? I have to say after a week of using MY breast milk under my eye - it worked! I'm dying to hear your thoughts. Be nice lol ? #momsoftiktok #fyp #foryourpage #serenawilliams #life #beauty #motherhood #momhumour #moms ♬ original sound - Serenawilliams

האם זה עובד?

"יש הרבה טרנדים קוסמטים שתופסים תאוצה, בין השאר שימוש בחלב אם לפנים. אז בעוד שאני מאוד בעד חלב אם לתינוק, לגבי שימוש בחלב אם כתכשיר קוסמטי אני ממש לא בעד", אומרת ד"ר להבית אקרמן , מומחית ברפואת עור.

"נתחיל מזה שלא קיימים מחקרים בספרות המדעית המוכיחים שיש יתרון כלשהו במריחת חלב אם על הפנים. זה נכון שחלב אם מכיל הרבה חיידקים טובים, ריכוז גבוה של חלבונים ורכיבים של מערכת החיסון וכן הרבה שומנים, כך שהפוטנציאל יכול להיות טוב, אבל כל עוד אין שום ביסוס מדעי מחקרי אני לא יכולה לתמוך בכזה דבר".

גם אם בחרתם בכל זאת לנסות, חשוב להזהיר ​​כי אין למרוח חלב אם על פצע פתוח בעור מכיוון שהוא אינו סטרילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully