וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוקת חיכתה לצאת? רופא נשים יצא לאפטר ובמזל שהה בלידת בתו

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 12:44

ד"ר אמיר משרת במילואים בצפון מאז ה-7 באוקטובר. בסוף השבוע הוא הגיע לחופשה קצרה במהלכה נולדה במרכז הרפואי הלל יפה בתו בלידה טבעית. מזל טוב גדול גם לאמא הלביאה שסחבה את ההריון יחד עם גידול שני ילדים לבדה

ד"ר אמיר נאה ורעייתו עם בתם במרכז הרפואי הלל יפה. המרכז הרפואי הלל יפה,
ד"ר אמיר נאה ורעייתו עם בתם במרכז הרפואי הלל יפה/המרכז הרפואי הלל יפה
ד"ר אמיר נאה בלידת בתו בביח הלל יפה. המרכז הרפואי הלל יפה,
ד"ר אמיר נאה בלידת בתו במרכז הרפואי הלל יפה/המרכז הרפואי הלל יפה

שמענו כבר על כמה סיפורים של חיליי מילואים שהספיקו להגיע ברגע האחרון ללידה של ילדיהם, אבל במקרה הזה מדובר במזל וצירוף מקרים גדול. ד"ר אמיר נאה, רופא בכיר באגף נשים ויולדות במרכז הרפואי הלל יפה, שלידה היא חלק מהעבודה היומיומית שלו, הגיע במקרה לביתו לחופשה קצרה של כמה שעות, במהלכה אישתו ילדה.

ד"ר נאה גויס ב- 7 באוקטובר למילואים כרופא צבאי בגדוד מילואים של גולני בצפון הארץ. בסוף השבוע חזר לביקור ולאחר מספר שעות, בשבוע 40 פלוס אחת, החלה אשתו שרי להרגיש צירים. הם הגיעו לפנות בוקר לחדר מיון יולדות ב"הלל יפה", ולאחר מספר שעות נולדה בתם הקטנה בעזרתן של המיילדות אירה לינצקי והודא זידא. לזוג שני ילדים נוספים בני 9 ו- 7.

"אשתי היא הגיבורה האמיתית"

ד"ר נאה, שבימי שגרה נמצא בחדר לידה כרופא, שימש הפעם כבעל תומך ומלווה לאישתו הגיבורה, סיפר בהתרגשות: "אני שמח שהייתה לי הפוגה קצרה והגעתי בזמן כדי ללוות את אשתי בלידה. היא הגיבורה האמיתית שהצליחה לסחוב את ההיריון עד שבוע 40 עם שני ילדים לבד בבית. זוהי הלידה השלישית שלנו, לאחר 7 שנים ואין דבר טוב יותר מלהחזיק את התינוקת הקטנה שלך על הידיים בימים מורכבים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully