וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאים בשיפא ביזו את מקצוע הרפואה והפרו את השבועה שלהם. והעולם שותק

פרופ' יורם קלוגר

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 15:12

הצילומים מבית החולים שיפא הוכיחו - מבית החולים יצאו רכבי המרצחים ב-7 באוקטובר ואליו הם שבו. שם המחבלים מצאו מסתור, ולשם הובילו חטופים ואף רצחו את החיילת נעה מרציאנו. איפה ארגוני האו"ם שיגנו את המעשים? הם שותקים, ולא סתם

חטיפת פצועים לתוך שיפא/דובר צהל

דובר צה"ל חשף אמש (יום ראשון) מקצת מהממצאים בבית החולים שיפא בעקבות פעילות צה"ל במקום. ממצאים אלה מלמדים, ללא עוררין, כי בית החולים שימש מרכז טרור לכל עניין ודבר. כבר בעבר הוכח הקשר בין בית החולים לחמאס. הניסיונות להציג קשר זה נהדפו ולא קיבלו תהודה בעולם, גם לא באו"ם, שאחדות משלוחותיו פעילות מאוד ברצועה ובבתי החולים שבה.

הצילומים הוכיחו - מבית החולים שיפא יצאו רכבי המרצחים ב-7 באוקטובר ואליו הם שבו. דרך כניסתו הראשית, מול דלפק הקבלה התמים, הוכנסו חטופים למרתפיו הנעלמים. מסדרונות המסתור האפלים הוכנו מבעוד מועד לשימוש הארגון בשעת השין. בין כותלי בית החולים הזה נרצחה, בידי מתועבים, החיילת נועה מרציאנו ז"ל. על זוועות אחרות בוודאי עוד נשמע, בעוד כוחות צה"ל ממשיכים לחשוף את הכוכים החשוכים והנעלמים בבית החולים.

התשתיות המפלצתיות שהוקמו בקמפוס של בית החולים, אתר מוגן על פי אמנות בינלאומיות וחוקי מלחמה, נבנו בסתר אך בחסות בית החולים והעובדים בו. אם לא בחסותם, בוודאי בידיעתם. למרות החשיפה בעבר וכעת, מנהלי בית החולים ועובדיו ממשיכים להסתיר ולהכחיש קיומם של מסדרונות רשע במוסדם. ארגונים בינלאומיים מנסים להכפיש את פעולות החשיפה של צה"ל בבתי החולים שברצועה. צה"ל מואשם בתקשורת בהצגת ממצאים לא אמינים לטענתו כי בית החולים שימש מפקדה לחמאס ומאתמול, משכן לחלק מהזוועות והפשעים נגד האנושות שהוא מבצע.

תיעוד חטוף מובל על ידי מחבלי חמאס בבית החולים שיפא. 07.10.23. דובר צה"ל
תיעוד מבית החולים שיפא בעזה: חטוף מובל פנימה מהדלת הראשית/דובר צה"ל
"לא שמענו מהאו"ם ולו מילה אחת על המוסר הפגום של העובדים בבית החולים שיפא, החוקים שהם הפרו, האמנות בהן בגדו והמוסר הרפואי, האוניברסאלי, אותו ביזו"

מאז התמרון הקרקעי ניכר כי מוסדות האו"ם מגנים מעל כל במה, ואמש בנחישות בוטה, את פעילות הצבא ב"מוסדות הרפואה" הפזורים ברצועה. האובססיביות של בכירי האו"ם כנגד פעילות הצבא בבתי החולים מעלה תמיהה לכוונותיהם האמתיות. בוודאי לאור קצב חשיפת הממצאים בבית החולים שיפא, אתמול.

לא יכול להיות שנעלמו מעיניהם התשתיות הרבות שנבנו והפעילות במוסדות הללו, לפני ה-7 באוקטובר ואחריו. אין זה סביר כי הפעילות הזו נעלמה מעיניהם של היושבים במשרדי האו"ם בארה"ב ובאירופה המממנים את בתי החולים ותומכים בפעילותו. אותם גורמים המעזים להטיף לנו מוסר ודורשים כי אנחנו נפעל בהתאם לאמנות וחוקי מלחמה, אמות מידה ומוסר של מדינה. מאלה, לא שמענו ולו מילה אחת על המוסר הפגום של העובדים בבית החולים שיפא, החוקים שהם הפרו, האמנות בהן בגדו והמוסר הרפואי, האוניברסאלי, אותו ביזו.

ניתן רק להעריך כי הגינוי הנמרץ של נציגי האו"ם לפעילות הצבא בבתי החולים, המוצאת ביטויה גם בערוצי תקשורת רבים, נובעת, קרוב לוודאי, מהעובדה שנציגיהם הנאמנים של המוסדות הקשורים לאו"ם, ידעו גם ידעו על הנעשה בין כותלי בתי החולים והפיכתם מבתי חולים לבתי רשע ורוע. גם הם, המנהלים הבכירים ביותר, הספונים במשרדי האו"ם שיתפו פעולה עם החמאס. גם הם שותפים לפשעים נגד האנושות והם יודעים זאת.

זעקתם כנגד פעילות צה"ל בבתי החולים ברצועה, כאילו היא נעשית בהפרה של חוקים ואמנות ופוגעת במוסר עד כדי שהיא שקולה לפשע מלחמה, אין בה אלא להוכיח כי היא נובעת מחששם הכבד שתמיכתם בפעילות החמאס והעלמת העין שלהם מהנעשה במוסדות הרפואה ברצועה, יחשפו לעיני כול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully