וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מעצירות? משקה מ-2 מרכיבים ואתם בשירותים תוך 30 דקות

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 8:56

אם אתם סובלים מעצירות במשך ימים, אין טעם שתסבלו. תזונאית מובילה מבהירה כי שילוב של שני מרכיבים במשקה יריץ אתכם לשירותים

שייק ירוק. ShutterStock
רק שני מרכיבים. השייק הירוק שישלח אתכם לשירותים/ShutterStock

רבים מאיתנו חווים עכשיו בעקבות המצב והלחץ שבא עימו, תסמינים שונים במערכת העיכול. אצל רבים מדובר בעצירות. למעשה ללא קשר למצב, מחקרים מראים שבין 10-15 אחוז מהאנשים סובלים מתסמונת המעי הרגיז (IBS) - שאחד התסמינים השכיחים ביותר הוא עצירות. מלבד חומרים משלשלים, מים ואולי גם קפה, יש מעט אפשרויות להציע הקלה מהירה.

אבל לתזונאית ונסה איירין יש הצעה חלופית, שלדבריה תסייע תוך 30 דקות.

בקליפ ששותף לערוץ שלה, שזכה ליותר מ-1.3 מיליון צפיות, מאמנת הבריאות והתזונאית אומרת שללכת לשירותים פעם בשבוע זה "לא בריא". "אז אני הולכת להראות לכם איך ללכת לשירותים תוך 30 דקות - ואתם לא צריכים לקנות שום תרופה", היא אומרת.

@thevanessairene How to go to the bathroom easily from nutritionist #health #wellness #nutrition ♬ Calm Down - Rema & Selena Gomez

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סלרי + תרד. ולשתות הכל!

'אתם צריכים סלרי, אתם צריכים תרד ואתם צריכים לשים את זה בבלנדר עם קצת מים'. איירין מזהירה מפני 'הסרת כל הסיבים'. "אחרי שתסיימו לערבב תראו מעט קצף וזה יהיה נוזל חלק מאוד. סלרי ותרד משתלבים יפה, אבל הם יהיו מעט עיסתיים, אבל אתם צריכים לשתות את הכל".

מחקרים קודמים הראו כי ירקות עם כמות גבוהה של מים וסיבים גורמים למזון לנוע מהר יותר במעיים, ולווסת את העיכול. סלרי מכיל כ-95 אחוז מים; מנה אחת מכילה חצי כוס מים. באופן דומה, מים מהווים 93 אחוז מהתרד.

מה התדירות הנורמלית של ריקון הקיבה בשירותים? מומחים טוענים שכל תדירות בין שלוש פעמים ביום לשלוש פעמים בשבוע היא נורמלית. דרכים למניעת עצירות כוללות קבלת מספיק סיבים (בירקות ירוקים, קטניות ודגנים מלאים), פעילות גופנית סדירה ושתיית נוזלים מרובה. בנוסף, יש גם תרופות ללא מרשם שמסייעות לפעולת מעיים מוגברת, אבל קל להתמכר לתרופות אלו, ולכן רצוי לבחור פתרון טבעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully