וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון מצמרר: ילדים חולי סרטן מתגייסים למען הילדים החטופים

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 12:27

העובדה שיש 30 ילדים חטופים כבר 41 יום מתחת לאדמת עזה שוברת לב ומצמררת כל ישראלי. סרטון של ילדים חולי סרטן הקוראים לשחרור הילדים ושואלם "מי מטפל בהם"? לא ישאיר אתכם אדישים

ילדים חולי סרטן נאבקים לשחרור הילדים החטופים/עמותת "רחשי לב"

סוגיית האזרחים החטופים לא נותנת מנוח לאף ישראלי, ובפרט הילדים שנמצאים כבר בשבי חמאס 41 יום, כאשר אין שום מידע לגבי גורלם. עמותת "רחשי לב" למען ילדים חולי סרטן מצטרפת היום למאבק משפחות הילדים החטופים. העמותה הפיצה סרטון ובו היא מציגה את הדימיון הרב שבין ילדים המתמודדים עם סרטן וילדים הנמצאים בשבי חמאס. רק שבאלה הראשונים יש מי שמטפל ודואג, .

"בשבועות האחרונים, מדד הזוועות ורף הכאב והסבל, הגיעו לרמה מעוותת שמרסקת את הלב", אומר שימי גשייד, מנכ"ל רחשי לב, ארגון המטפל מידי שנה בכ-500 ילדים וצעירים חולי סרטן, ללא הבדלי דת, גזע ומין מכל שכבות האוכלוסייה. "אנחנו ברחשי לב חווים יחד עם ילדים חולי סרטן, שנלחמים על חייהם יום יום במחלקה, את ההזדהות הכואבת והמייסרת עם הילדים החטופים, עם הסבל וההתמודדות המשותפת שלהם, ואומרים בזעזוע - לנו יש לפחות איך להילחם ומי שיהיה כן איתנו. לילדים החטופים אין!

אין מציאות אכזרית מזו שילדים מוחזקים כבר למעלה מחודש בשבי, רחוקים מהבית, מהמשפחה ומההורים שלהם. נחצה פה קו אנושי ומוסרי. חיים של ילדים - הם מחוץ למשחק! הגיע הזמן להחזיר אותם הביתה עכשיו!".

בעמותה מספרים כי בשיחות של הילדים במחלקה בשבועות האחרונים עלו לא מעט תהיות ושאלות שלהם על הילדים החטופים. "אנחנו רגילים לראות את הילדים שואלים ומתמודדים על המצב שלהם ולראות אותם שואלים שאלות ודואגים על ילדים שנמצאים חטופים בשבי בעזה - זה קיבל נופך מוחשי וכואב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully