וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסרטון המרגש שמופץ בעולם וקורא לשחרר את הסבים והסבתות מעזה

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 8:49

כבר 41 יום שבעזה מוחזקים 239 חטופים בידי ארגון הטרור חמאס. ביניהם - 37 סבים וסבתות. עם סרטון מרגש שמופץ ברשתות החברתיות בארץ ובעולם, פתחה היום עמותת הסיוע לקשישים מטב בקמפיין שקורא לשחרורם המיידי

קמפיין עולמי להשבת 37 הסבים והסבתות שנמצאים בשבי החמאס/קמפיין עולמי להשבת 37 הסבים והסבתות שנמצאים בשבי החמאס

"הטבח המחריד שאירע ביום שבת ה-7 באוקטובר ריסק את ליבנו", אומר לוואלה! בריאות ליאור שטרסברג, מנכ"ל עמותת מטב. "מעשי הזוועה הם בלתי אנושיים, ובכללם חטיפה של הסבים והסבתות שלנו, הבסיס והשורשים של המשפחות והעם שלנו.

"המחשבה שיש קשישים בשבי היא בלתי נסבלת, וכארגון שעוסק בתחום הרגשנו חובה מוסרית להפנות תשומת לב לכך לצד הקריאה להחזיר את כולם כמובן. אנחנו קוראים לעשות הכל על מנת להחזיר את כל החטופים ובתוכם את הסבים והסבתות הביתה".

אוריאן אדר, נכדתה של יפה אדר (85), מקיבוץ ניר עוז, שמוחזקת בעזה, כותבת לה:

"סבתא אהובה שלי, אני רוצה לספר לך שעברו כבר 40 יום וזה לא נתפס כשאני חושבת איפה את נמצאת כעת. היום, יותר מתמיד אני מבינה כמה את משמעותית בחיים שלי ושל ילדיי. ארבל מספר לכולם שלסבתא שלו יש קלנועית. אופיר לא מוכנה לשחק במשחק שקנית לה, כי זה יעשה לה עצוב.

יפה אדר, שחטופה בעזה, עם ניניה ארבל ואופיר על הקלנועית בימים שמחים יותר. באדיבות המשפחה
יפה אדר, שחטופה בעזה, עם ניניה ארבל ואופיר על הקלנועית בימים שמחים יותר/באדיבות המשפחה

"כולנו מתגעגעים אליך סבתא! ביום שבת, אבא שלי, בנך, יחגוג יום הולדת. בלעדייך וזה פשוט לא נתפש. את כל כך חסרה לי סבתא ואני חושבת עליך בכל רגע ורגע.

"שלשום, כשירד גשם, דאגתי לך שמא קר לך ואולי את רטובה ואיך את מחזיקה מעמד בלי התרופות שלך. אחרי שנפסק הגשם אני והילדים ראינו קשת בענן ושוב חשבתי עלייך - האם את נמצאת במקום עם חלון ויכולה לראות את הקשת היפה הזו?

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מייחלים לשובה של סבתא יפה אדר. באדיבות המשפחה
מייחלים לשובה של סבתא יפה אדר/באדיבות המשפחה

"סבתא אהובה שלי, כשאני אראה אותך ואחבק אותך חזק חזק, אני אומר לך כמה אני אוהבת אותך ואספר לך כמה תקווה התמונה שלך, לאחר החטיפה, נתנה להמון אנשים. אספר לך על התגובות והאהבה שקיבלנו מאנשים שאנחנו כלל לא מכירים.

"כולם דואגים לך סבתא ומתגעגעים, ועד שיגיע היום שנראה אותך שוב איתנו - אני מחבקת אותך חזק חזק בלב ומקווה שאת מרגישה את זה".

אופיר אדר, הנינה בת ה-5 של יפה אדר, בתה של אוריאן, ביקשה מהילדים בגן שלה לעזור לה להכין שלט גדול כדי לתלות אותו במכולת במושב. על השלט כתבו ילדי הגן - "תעזרו לנו למצוא את סבתא יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully