וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לוקח ימי חופשה כדי לפנק את החיילות ונשות העוטף בלק ג'ל"

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 8:13

עם פרוץ הלחימה, אלי דהן, שעבד כאלונקאי בבית החולים הלל יפה, התגייס למערך האבטחה של המקום, אבל מקפיד לקחת ימי חופשה ולנסוע למרכזי הפינוי ולבסיסים הצבאיים כדי למרוח לק ג'ל לחיילות ולנשות העוטף

אלי דהן לק ג'ל. באדיבות המצולמים
מפנק את החיילות ואת הנשים שאיבדו את יקיריהן בטבח ה-7 באוקטובר עם לק ג'ל. אלי דהן/באדיבות המצולמים

אלי דהן בן ה-25 מחדרה עובד כאלונקאי במרכז הרפואי הלל יפה. מי שאינו מכיר אותו לעומק, לא יכול לדמיין לעצמו במה עוסק דהן בשעות הפנאי. דהן הגיע לתחום היופי לגמרי במקרה. בת זוגו לשעבר הייתה אלרגית ללקים הרגילים והוא חקר את הנושא לעומק. דהן גילה את נפלאות הלק ג'ל, התאהב בתחום והחליט לעבור הכשרה מקצועית. מאז הוא אימץ את המקצוע כתחביב ובאופן קבוע ובהתנדבות מורח לק ג'ל לנשים מעוטות יכולת, חד הוריות ואחרות.

בשבועות האחרונים, לצד עבודתו בבית החולים, מסתובב דהן בין מרכזי הפינוי של יישובי הדרום ומפנק את נשות העוטף בלק ג'ל, כל זאת כדי להעלות חיוך קטן על שפתיהן. "מאז פרוץ המלחמה, אני משתדל לעבור ממקום למקום בו משתכנות משפחות מהדרום והעוטף שפונו מבתיהם כדי לנסות ולהעלות חיוך ולרומם את מצב הרוח. ביקרתי כבר במספר מלונות ובסיסים צבאיים ומרחתי לק לחיילות, לוחמות מג"ב וכוחות הביטחון ונשים שלצערנו איבדו את בעליהן או כאלו שבני זוגן אם ילדיהן נחטפו לעזה. התגובות והכרת התודה שלהן מחממות לי את הלב", מספר דהן.

אלי דהן לק ג'ל. דוברות בית החולים הלל יפה,
"מנסה בדרכי שלי לחזק אותן כמה שאני יכול". אלי דהן/דוברות בית החולים הלל יפה

בשירותו הצבאי שימש דהן כלוחם ביחידת כפיר. בשנת 2018 נפצע ברגליו במהלך פעילות מבצעית והוגדר כנכה צה"ל. עם תחילת הקורונה, החל לעבוד כאלונקאי במרכז הרפואי הלל יפה.

עם פרוץ המלחמה, ולאור המחסור בכוח אדם במערך האבטחה בבית החולים, התגייס דהן לצוות האבטחה. "חשוב לי לתרום את חלקי בכל דבר שרק אפשר - בבית החולים כדי לתגבר את מערך האבטחה או כדי להעלות חיוך לאותן נשים שחרב עליהן עולמן. אני שומע מדי יום סיפורים קשים וכואבים, ומנסה בדרכי שלי לחזק אותן כמה שאני יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully