וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים פונו מביתם לבי"ח במרכז, שם פגשו את המתנדבים (הכי חמודים) על ארבע

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 8:38

יש מעט מאוד רגעי אושר ושמחה בתקופה העצובה הזו, אבל בכל פעם כשאנחנו רואים סרטון של כלבי טיפול שנותנים מזור לילדים או מבוגרים - הלב שלנו פועם בקצב אחר. הכירו את טדי (הגדול) וטדי (הקטן) שהצליחו להנעים את הזמן של בניה ונתאי

בניה והכלב טדי/באדיבות המשפחה

לא סתם אומרים שילדים וכלבים זה השילוב האידיאלי. גם בימים הקשים שעוברים על המפונים מהצפון והדרום - החברים הכי טובים שלנו ממשיכים לעשות טוב. ניתאי בן 6 וחצי שאושפז ביום שני האחרון בשניידר (לאחר שבשבוע שעבר פונה מביתו שבקרית שמונה בעקבות הירי לאזור) השאיר את כלבו פונץ' אצל הסבא. כדי להקל על ניתאי שגם כך לא מרגיש טוב בעקבות זיהום ויראלי, ולנסות לשפר את מצב רוחו, הכניסו לו למחלקת האשפוז שני שחקני חיזוק העונים לשם טדי (הקטן) וטדי (הגדול). מדובר על שני כלבים טיפוליים, שיחד עם כלבים נוספים, מגיע לשניידר לסייע לילדים המטופלים. החיבור בין ניתאי לכלבים היה מיידי וטבעי והעלה חיוך על פניו שלא נראה כבר ימים רבים.

גם בניה בן ה-4.8 פונה יחד עם משפחתו מהיישוב שלומי שבצפון בעקבות המלחמה ואושפז בשניידר לאחר ניתוח שעבר. בימים אלו בניה מתאושש מהניתוח והוא שמח לשחק עם הכלבים הטיפוליים שהשכיחו ממנו לרגע קל את המרחק מהבית והכאבים הפיזיים.

ניתאי וטדי (הקטן) בבית החולים לילדים שניידר. באדיבות המצולמים
"קרן אור ואוויר לנשימה". ניתאי וטדי הקטן/באדיבות המצולמים
ניתאי וטדי (הגדול) בבית החולים לילדים שניידר. באדיבות המצולמים
חיוך שלא נראה הרבה זמן. ניתאי וטדי הגדול/באדיבות המצולמים
בניה והכלב טדי (הקטן) בבית החולים שניידר. באדיבות המצולמים
משכיחים לרגע קל את הכאב/באדיבות המצולמים

שקד אמו של ניתאי סיפרה כי מאז שפונו מביתם, ניתאי עצוב ומתגעגע לכלב שלו, ולכן המפגש עם טרי היה קרן אור ואוויר לנשימה, בימים לא פשוטים. "אני מודה לצוות בשניידר שייצר את ההזדמנות, ומאחלת בריאות שלמה לכל הילדים".

לדברי אפרת מילנר, מנהלת יחידת שירות וחוויית מטופל במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית: "טיפול בכלבים ידוע כמסייע מאד בהחלמה והינו טבעי ומתבקש במיוחד כשמדובר בילדים. הטיפול נעשה על ידי מיכל לבנשטיין וקרן מטרי, אחיות בהנהלת המרכז הרפואי רבין שמתמחות בטיפול רגשי עם כלבים. הגעת הכלבים היום האירה את בית החולים ויצרה התרגשות גם בקרב כל הצוות. בימים קשים אלו, אנו מנסים כל העת לחשוב על דרכים לייצר ערך מוסף למטופלים, ולגעת בהם ברגעי האמת. היום זכינו לשמח ילדים מאושפזים שפונו מביתם מהצפון וזה מבחינתנו המעבר ומעבר שהוא חלק בלתי נפרד מהעשייה היומיומית שלנו בשניידר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully