וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשה על האש לחיילי צה"ל ומת בתאונה בדרך הביתה. איבריו נתרמו ויצילו חיים

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 14:02

המלחמה בעזה ממשיכה לגבות קורבנות, הפעם הקורבן הוא בועז אריאלי, נשוי ואב לשלושה שמת בתאונת דרכים בדרך מההתנדבות לביתו. אישתו הסכימה לתרום את איבריו

בועז אריאלי ז"ל. באדיבות המשפחה
בועז אריאלי ז"ל/באדיבות המשפחה

כמו רבים מתושבי ישראל, בועז אריאלי ז"ל בן 53, התנדב לפנק את חיילי צה"ל בעקבות המלחמה בעזה ונהרג בתאונת דרכים כמה שעות אחרי שהכין "על האש" למאות לוחמים בצפון. אריאלי, תושב קיבוץ מעוז חיים שבעמק המעיינות, נשוי לתמר ואב ל-3 ילדים - עומר, יפתח ויותם, בעל עסק לעבודות חשמל, נהרג ביום רביעי האחרון בתאונה בין האופנוע שעליו רכב למכונית פרטית סמוך למבואות הגלבוע בכביש התענכים. צוות של מגן דוד אדום קבע את מותו של אריאלי בזירה, נהג המכונית הפרטית נפצע קל ופונה לבית החולים העמק בעפולה.

חבריו סיפרו כי עם תחילת המלחמה, הוא נהג לצאת מהבית עם כמה מחבריו לשטחי כינוס של חיילי צה"ל, בהתנדבות מלאה, כדי לפנק את החיילים בארוחות. בועז נהג להכין מאות של מנות לחיילים הנלחמים בצפון ובדרום והכל באהבה ונתינה גדולה.

בועז אריאלי ז"ל ומשפחתו. באדיבות המשפחה
בועז אריאלי ז"ל ומשפחתו/באדיבות המשפחה

אשתו של בועז ז"ל - תמר - נענתה לפנייתה של מתאמת ההשתלות בינה כהנוביץ' בבית החולים ונתנה את הסכמתה לתרום את רקמותיו, מתוך רצון גדול לעזור לזולת, להציל חיים ולמצוא בכך מעט נחמה.

בועז אריאלי ז"ל היה חתום על כרטיס אדי וזו הייתה צוואתו במותו. במרכז הרפואי העמק הונצלו רקמות רבות ובזכות אצילות הנפש של המשפחה, ניצלו חיי רבים. בועז אריאלי, גם בחייו וגם במותו, היה איש של נתינה. בימים קשים אלה, התרומה מקבלת ללא ספק משמעות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully