וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המדינות הכי מופקרות מבחינה מינית בעולם - איפה מדורגת ישראל?

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 0:07

מהי המדינה החופשית וליברלית ביותר מבחינה מינית? בעולם? ומי הכי שמרנית? איפה מאבדים את הבתולים בגיל הכי מוקדם ובאיזה מדינה שוכבים עם הכי הרבה פרטנרים מיניים? התשובות יפתיעו אתכם

דירוג עשר המדינות הכי משוחררות מבחינה מינית נכון ל-2022/@chloeexplains

באילו מדינות ברחבי העולם יש לכם את הסיכוי הטוב ביותר להשיג סקס? מהי המדינה החופשית וליברלית ביותר מבחינה מינית? מכיוון שהמחקר האחרון על מתירנות מינית בעולם הוא כבר בן יותר מעשור, הצוות ב-NapLab החליט ליצור אינדקס מתירנות עולמי כדי לקבוע האיזו ארץ התושבים הכי משוחררים מינית ומי מדוכאים יותר בכל הנוגע למיניות שלהם.

הם יצרו את "אינדקס המתירנות העולמי" שהעריך את רמת המתירנות המינית של 45 מדינות בעזרת ניתוח של שישה גורמים הקשורים למין שמדדו את יחסה של כל מדינה לקבלה ולעיסוק במין בחופשיות. לאחר מכן, כל מדינה קיבלה ניקוד על כל אחד מגורמי המתירנות הללו, כאשר הציון הכולל משקף את רמת המתירנות בקרב אוכלוסייתה.

אילו גורמים נחשבו כדי לחשוף את המדינות המיניות ביותר? לפי ההסבר באתר שלהם "הצוות שלנו לקח בחשבון את הגיל הממוצע במדינה לאובדן הבתולים, המספר הממוצע של פרטנרים מיניים שהיו לכל אדם, שיעור מחלות המין, ואחוז האוכלוסייה שמחשיב שסקס לפני הנישואין בין מבוגרים מקובל מבחינה מוסרית. הגורמים הנוספים שנכנסו לחישוב היו האם זנות חוקית (או חוקית באופן חלקי) והאם יחסי מין לפני הנישואין אינם חוקיים עבור אזרחי המדינה.

גיף בוא למיטה. Giphy
באיזו מדינה מאבדים את הבתולים בגיל הכי צעיר?/Giphy

לפני שנעבור לתוצאות ראוי לזכור שמי שפרסם את הנתונים, חברת NapLab, היא חברה שמוכרת מזרנים - ולא ארגון מדעי רשמי או עמותה לבריאות הציבור. הדירוגים האלה גם לא עברו את תהליך ביקורת העמיתים הסטנדרטי שעוברים פרסומים בכתבי עת מדעיים ודירוגים רשמיים נוספים. בנוסף, לדירוג שעשו יש עוד בעיות בהגדרות שנקבעו בו ובדרך בה חולקו הציונים בכל קטגוריה - לכן, קחו את הדירוגים האלה בפרופורציה, כשעשוע ותו לא.

עם זאת, אנשים תמיד אוהבים למדוד, להשוות ולדרג מדינות בין אם מדובר על ניצחונות במונדיאל, מצב הכנסה, גודל איבר המין הממוצע, יחס כבשים לאדם או כמעט כל דבר אחר. במגזין פורבס מסבירים שהסיבה לכך היא שכל עניין הדירוג עשוי להעניק לאנשים תחושה כיצד המדינה שלהם נתפשת בעולם, ללא קשר למידת הדיוק של הדירוג והרלוונטיות שלו.

עוד דירוגים
באיזו מדינה נמצאות הנשים עם החזה הגדול בעולם? ומה עם הגברים?

מחקר חשף לאיזו נבחרת במונדיאל יש את הפין הגדול ביותר - ולמי הקטן ביותר

אז, בואו נתחיל לבחון את "מדד ההפקרות המינית הגלובלי" הזה ונגלה מיהן 10 המדינות ה"מופקרות" ביותר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

1. אוסטרליה

מרגו רובי בסרט "הזאב מוול סטריט". Giphy
ידעתם שמרגו רובי אוסטרלית?/Giphy

כן. אוסטרליה היא המדינה המופקרת ביותר בעולם והכי פתוחה מבחינה מינית.

מה הופך את האוסטרלים לכאלה? תושבי אוסטרליה נמצאו במקום השני בכמות הפרטנרים המיניים, אחרי הטורקים (לאוסטרלי ממוצע יהיו 13.3 בני זוג מיניים במהלך חייו, לעומת 14.5 פרטנרים מיניים לטורקי ממוצע ורק 3 פרטנרים למדינה שנמצאת אחרונה בדירוג הזה - הודו). כשנשאלו לגבי דעתם על סקס לפני נישואין בין מבוגרים - 81% מהאוסטרלים אמרו שזה מקובל מבחינה מוסרית או בכלל לא שאלה מוסרית.

לבסוף, העובדה שזנות חוקית באוסטרליה הופכת אותה לאחת המדינות הפתוחות ביותר מבחינה מינית בעולם. למרות התואר המדינה המינית ביותר, נראה שהאוסטרלים מקפידים על קיום מין בטוח, שכן שיעור מחלות המין הכולל במדינה היה בקצה התחתון של הספקטרום, עם 14,454 מקרים לכל 100,000 אנשים.

2. ברזיל

משחק טוויסטר בטלוויזיה הברזילאית. Giphy
זה מה שקורה שם בפריים טיים/Giphy

ארץ הסמבה והקרנבל ידועה כאחת מהמדינות הפתוחות ביותר מבחינה מינית בעולם. הברזילאי הממוצע מקיים יחסי מין שלוש פעמים בשבוע, והם לא מפחדים לדבר על זה או לעשות את זה בפומבי. הם מאבדים את הבתולים בממוצע בגיל 17.4 ועוברים 9 פרטנרים בממוצע במהלך החיים. הדירוג הגבוה שלהם בטבלה נובע בעיקר בגלל שהם השניים בעולם בשיעור ההדבקה במחלות מין - 31,746 מקרים לכל 100,000 אנשים (כשבמקום הראשון נמצאת דרום אפריקה עם 32,054 מקרים).

3 יוון

שרירן יווני. Giphy
לזה מתכוונים כשואמרים גוף של אל יווני?/Giphy

תודו שהופתעתם. ליוון יש מוניטין של ארץ חמה עם חופים יפים אבל ממש לא ציפינו למצוא אותה מדורגת במקום השלישי ברשימת המדינות המופקרות ביותר. למעשה, על פי מחקר שנעשה בעבר, רבע מהגברים היוונים טוענים שהיו להם יותר מ-10 פרטנרים במהלך חייהם - יותר מכל מדינה אירופאית אחרת - כשרק 4% מהגברים הבריטים אומרים שהם שכבו עם יותר מ-10 נשים.

4. צ'ילה

זוג צ'יליאני. Giphy
זוג צ'יליאני/Giphy

5. ניו זילנד

נשים ניו זילנדיות משחקות בחוף הים. Giphy
נשים ניו זילנדיות משחקות בחוף הים/Giphy

6. גרמניה

"המלאכיות של צ'ארלי" בלבוש גרמני מסורתי. Giphy
אחרינו שראינו RTL - הכל מובן/Giphy

7. איטליה

גבר איטלקי לוהט. Giphy
גבר איטלקי לוהט/Giphy

8. שוייץ

צעירה שוויצרית בביקיני משחקת בשלג. Giphy
ניטרליים - עד המיטה/Giphy

9. תאילנד

ריקוד תאילנדי סקסי. Giphy
ריקוד תאילנדי סקסי/Giphy

10. דרום אפריקה

גבר אפריקאי שרירי. Giphy
גבר אפריקאי שרירי/Giphy

באיזו מדינה מאבדים את הבתולים רק בגיל 23?

רוצים לגלות עוד על המיניות העולמית? אלו הן 10 המדינות שלאזרחים שלהן יש הכי הרבה פרטנרים מיניים במהלך החיים:

טורקיה - 14.5, אוסטרליה - 13.3, ניו זילנד - 13.2, דרום אפריקה - 12.5, פינלנד - 12.4, נורבגיה - 12.1, איטליה - 11.8, שבדיה - 11.8, שוויץ - 11.1, אירלנד - 11.1.

מה לגבי גיל ממוצע לאובדן הבתולין? פה מובילים האיסלנדים שמאבדים את הבתולים בגיל הצעיר ביותר- 15.6, לעומת המלזים שנמצאים אחרונים בטבלה ומאבדים את הבתולים בממוצע רק בגיל 23.

הטבלה המלאה

דירוג המדינות המתירנות ביותר מינית. naplab, אתר רשמי
דירוג המדינות המתירנות ביותר מינית/אתר רשמי, naplab
מקרא לדירוג המדינות המתירנות ביותר מינית. naplab, אתר רשמי
מקרא לדירוג המדינות המתירנות ביותר מינית/אתר רשמי, naplab

מי נמצאות בתחתית הדירוג? מיהן המדינות הכי שמרניות וסגורות מבחינה מינית? המדינות היחידות שנבדקו שבהן סקס לפני הנישואין אינו חוקי הן מלזיה ואינדונזיה, שדורגו במקומות ה-43 ו-44 מתוך 45 המדינות שנבדקו, אבל עקפה אותן הודו שהיא המדינה הכי פחות מופקרת בעולם וזכתה לציון נמוך בכל ששת הפקטורים. האנשים בהודו היו בעלי השיעור הנמוך ביותר של מחלות מין בעולם, הגיל הגבוה ביותר שבו אנשים איבדו את בתוליהם (22.9) והכי פחות פרטנרים מיניים במהלך החיים (בסך הכל שלושה).

מעל להודו נמצאות סין, אינדונזיה, מלזיה, וויטנאם, ניגריה, הונג קונג, דרום קוריאה, טייוואן וקרואטיה.
ארצות הברית, על פי הדירוג שלהם, ממוקמת רק במקום ה-15 מבחינת מתירנות מינית,

ומה איתנו?!?

חיילות ישראליות רוקדות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חיילות ישראליות רוקדות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אבל רגע, מה עם ישראל? ובכן, בגדול מסתבר שאנחנו מאוד שמרנים ומדורגים לפי הטבלה בחלק התחתון שלה, במקום ה-33 מתוך 45, עוקפים בקושי את פולין ומעלינו רוסיה, אירלנד ובלגיה.

לפי הנתונים של המחקר, הישראלי הממוצע מאבד את הבתולין בגיל 16.7, יהיו לו 10.6 פרטנרים מיניים במהלך החיים, שיעור החולים במחלות מין אצלנו נמוך יחסית ועומד על 9,455 מקרים לכל 100,000 אנשים ואילו רק 58% מהאוכלוסייה סבורים שקיום יחסי מין לפני הנישואין מקובל מבחינה מוסרית (לעומת המדינה המובילה בנושא בזה - צרפת בה 94% מהציבור סבורים שזה מקובל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully