וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בשידור וידאו חי בטלפון - הבעל שנלחם בדרום ליווה את אשתו בלידה

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 19:53

את הלידה של הבן שלך, אתה לא רוצה לפספס, גם אם אתה כרגע חייל מילואים שנלחם בדרום הרחוק ואשתך יולדת בכפר סבא. כששירה ילדה את בנם הרביעי, בעלה השתתף בלידה בשידור וידאו חי דרך מכשיר הטלפון. צפו

הבעל, שנלחם בדרום, צפה בלידת בנו בשידור וידאו חי בטלפון/באדיבות המצולם

אתמול לפנות בוקר הגיעה שירה למרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית ללדת את ילדם הרביעי. גם היא לא תיארה לעצמה שבמקום להיות לצדה, בעלה יהיה בשיחת וידאו - רחוק פיזית אבל הכי קרוב שיש ללב.

בלידה מרגשת מאוד, שלא השאירה עין אחת יבשה בחדר הלידה ומחוצה לו, נולד בנם הרביעי של בני הזוג במשקל תקין של 3.785 ק"ג, כשהאב זכה לראות אותו בשידור חי דרך הטלפון שלו ברגעים הראשונים, מיד כשיצא לאוויר העולם ועדיין המשיך להגן על הבית של כולנו.

שירה ילדה את בנה בבית החולים מאיר בכספר סבא, כשבעלה, שנלחם בדרום, צופה בלידה בשידור חי בטלפון. דוברות בית החולים מאיר,
"המיילדות לא הסכימו לוותר על הנוכחות של בעלי ברגעים האלו". שירה עם הבן שנולד והאב שצפה בלידה בטלפון מחזית הלחימה בדרום/דוברות בית החולים מאיר

"זכיתי לתמיכה מדהימה ומעטפת של הצוות מהרגע שהגעתי", מספרת שירה מיד לאחר הלידה של בנה הרביעי, "במיוחד המיילדות דבורה שלומוביץ וחני סינה שלא הסכימו לוותר על הנוכחות של בעלי ברגעים האלו. עם ישראל עובר ימים קשים והלוואי שהרגעים האלה יהיו אור לכולנו. עם ישראל חי"!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully