וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול מיצוק: הפתרון המושלם לעור נפול וסימני מתיחה

מוגש מטעם zap doctors

9.10.2023 / 6:03

החל מגיל 30 אנחנו מתחילות לאבד את הקולגן בגופנו, ולכן הרבה איזורים בגוף מקבלים מראה נפול. נפגשנו עם הקוסמטיקאית הבכירה רות יהודה כדי לשמוע איך אפשר להחזיר את העור שלנו לקדמותו - בעיקר אחרי לידות. התשובות מפתיעות ומעוררות תקווה

צלוליטיס. freepik,
הפתרון לצלוליטיס/freepik

כמעט כל אישה אחרי לידה חוותה את התסריט הבא - היא מביטה בראי, וגופה נראה לה אחר, זר - כאשר צלוליט וסימני מתיחה 'מעטרים' אותו כקישוטים לא רצויים. אך אל תאמרו נואש, יש פתרון! והוא נגיש ואפקטיבי במיוחד. אנחנו כמובן מתכוונים לטיפול מיצוק!

החל מגיל 30 אנחנו מתחילות לאבד את הקולגן בגופנו. אותו קולגן אחראי על האלסטיות בעור ועל הזוהר שלו. למשל, אם תקבלו מכה, זמן ההחלמה יהיה מהיר יותר כל עוד יש קולגן פעיל בגוף. ברגע שמאבדים קולגן, הרבה אזורים בגוף מקבלים מראה נפול. זה עלול לקרות גם בשל הרזיה דרסטית ונפוץ מאוד לאחר לידה. יצאנו לברר עם רות יהודה, קוסמטיקאית בכירה, ובעלת העסק Ruth Comsetics, איך ניתן להחזיר את העור שלנו לקדמותו, במיוחד אחרי לידות! התשובות שקיבלנו הפתיעו אותנו מאוד ובעיקר נתנו תקווה למין הנשי באשר הוא.

אבל קודם, נתחיל עם סיפור מרגש שרות סיפרה לנו: "לקוחה שהייתה עושה אצלי לייזר, הייתה מכסה את הבטן שלה בכל טיפול", מספרת רות. "לאחר כמה טיפולים, העזתי, ושאלתי אותה 'למה את מכסה את הבטן'? רציתי לעודד אותה, שתרגיש טוב ושתתגאה בגוף שלה! והיא אמרה לי בעיניים כואבות שהיא פשוט לא מסוגלת להביט על הבטן שלה, כי היא אחרי ניתוח קיסרי, ולא משנה כמה היא עובדת קשה במכון הכושר, ה'פאוץ' הזה בבטן נשאר. האמת שאבן ירדה לי מהלב אחרי שהיא אמרה את זה, כי ידעתי שאני יכולה לעזור לה, אבל באמת לעזור לה, באמצעות טיפול המיצוק שאני מציעה, וזו מבחינתי שליחות, כי יש כל-כך הרבה נשים כמוה!"

אבל נהוג לחשוב שאחרי לידה הגוף שלנו "חוזר לעצמו" לבד.

"זו טעות, יש אזורים בגוף שלא יחזרו להיות מה שהם היו, גם אם נעשה המון ספורט - במיוחד אזור הבטן, הפנים הישבן והירכיים... הגוף יקבל מראה טוב יותר עם הזמן, אך הוא לא יחזור לעצמו לגמרי. במיוחד בכל מה שקשור לצלוליטיס, סימני מתיחה וסימני הזדקנות קלים - ובדיוק בשביל הדברים הללו הטיפול מיועד".

וואוו, ספרי לנו הכל!

"מדובר בטיפול במכשיר חדשני, הנקרא "RF" של אייס פרימיום. תכליתו של המכשיר היא מיצוק העור באמצעות גלי רדיו, שחודרים לשכבת העור השנייה והשלישית ומעודדים את יצירת הקולגן. הטיפול מחיה את העור, הוא משיב אליו את הקולגן ממצק את האזור הנפול, ומחזיר את הזוהר והחיוניות לעור הפנים. בנוסף, הוא מטשטש סימני מתיחה, צלוליט וסימני הזדקנות קלים".

טיפול מיצוק. מתוך אלבום פרטי של רות יהודה,
"הטיפול מחיה את העור, הוא משיב אליו את הקולגן ממצק את האזור הנפול, ומחזיר את הזוהר והחיוניות"/מתוך אלבום פרטי של רות יהודה

האם הטיפול מיועד רק לנשים מעל גיל 30?

"לא בהכרח, ואתן דוגמא - לא מזמן הגיע אלי חיילת צעירונת עם גוף מדהים, בהתחלה לא ממש הבנתי מדוע הגיעה אלי... אבל אז היא סיפרה לי שיש לה צלוליטיס ושמאוד קשה לה עם זה. אבל כמובן שיש סוף טוב לסיפור הזה - ביצענו מספר טיפולים, וכל הצלוליטיס נעלם כלא היה. יחד עם זאת, חשוב לציין שהבחורה הזו תצטרך להגיע כל תקופה מסוימת לעשות טיפולי חיזוק".

כל כמה זמן צריך לעשות טיפול חיזוק?

"זה מאוד תלוי בלקוחה ובנתונים שלה - יש לקוחות שיצטרכו טיפול חיזוק אחרי חצי שנה, ויש כאלה שמספיק שיגיעו כל שנה וחצי".

כמה טיפולים צריך לעשות?

"כדי להגיע לתוצאות משמעותיות, צריך לעשות לפחות ארבעה טיפולים. יחד עם זאת, גם לאחר הטיפול הראשון ניתן לראות תוצאות מסוימות - הטיפול ממש אוסף את העור. אך מהטיפול הרביעי יהיה ניתן לטפל בנגעי עור יותר קריטיים כמו סימני מתחילה וצלוליטיס.

"חשוב לציין שמדובר בסדרת טיפולים, כשהמינימום זה שישה טיפולים, והמקסימום זה 12 טיפולים. במהלך פגישת הייעוץ המקדימה, אני כבר יודעת לומר ללקוחה כמה טיפולים היא תצטרך לעשות - בהתאם למצב ההתחלתי של העור, הגיל שלה וכו'. בהתחלה הטיפולים מתבצעים בתדירות של אחת לשבוע ולאחר תקופה מרווחים את הטיפולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טיפולים אצל רות קוסמטיקס. יח"צ,
"גם לאחר הטיפול הראשון ניתן לראות תוצאות מסוימות – הטיפול ממש אוסף את העור"/יח"צ

באדיבות זאפ דוקטורס
לפניה לרות קוסמטיקס בעמוד האינסטגרם שלה

האם כל אישה מתאימה לטיפול במכשיר?

"הטיפול מתחלק לשניים - החלק הראשון מתמקד בפנים, דרך הצוואר והדקולטה, שזה למעשה אזור אחד. והחלק השני מתמקד בזרועות, ירכיים, בטן, מותניים וישבן. אז לגבי הטיפול המתמקד באזור הפנים, רוב הנשים יוכלו לעשות אותו... אך כשמגיעים לטיפול באזור הזרועות, הירכיים וכו', ממש לא כל אחת יכולה לעשות אותו - נשים שהטיפול יהיה אפקטיבי עבורן צריכות להיות בריאות לגמרי ועם BMI תקין ושילוב של פעילות גופנית לפחות פעמיים בשבוע... בנוסף, במהלך הטיפול הן יהיו חייבות להקפיד על שתיית מים מרובה ועל תפריט בריא ומאוזן".

האם הטיפול כואב? ואיך כדאי להתנהל אחרי הטיפול?

"הטיפול לא כואב... גלי הרדיו חמימים בצורה נעימה, עד כדי כך שבנות לפעמים נרדמות אצלי", אומרת רות בחיוך.

האם יש דברים שאסור לעשות אחרי הטיפול?

"עבור נשים שעושות את הטיפול באזור הפנים מומלץ לא להיחשף לשמש ב-48 שעות הראשונות, אני כמובן לא אומרת שלא צריך לצאת החוצה בכלל, אלא רק לא ללכת להשתזף. וכשכן יוצאים החוצה, למרוח על הפנים לחות וקרם הגנה ופעם בחודש לעשות מסכת הזנה טובה, וכמובן שתיה של המון מים. באשר לנשים שעושות את הטיפול בשאר אזורי הגוף, מומלץ לאכול בצורה בריאה, ולעשות כושר לפחות פעמיים בשבוע ולא להשתזף 48 שעות לפחות! כמו כן, לאחר הטיפול מומלץ לצאת להליכה של חצי שעה".

רות קוסמטיקס. 052-7499555, מושב אשרת.
אינסטגרם
פייסבוק

מוגש מטעם zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • צלוליטיס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully