וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מניקה את בעלי וזה חיזק את הקשר בינינו"

6.11.2023 / 0:02

זוג חשף כי הגבר יונק מאשתו כבר מעל לשבע שנים והם לא מתביישים או מתכוונים להפסיק, "זה סוג של טאבו אבל זה עוזר לי, בריא עבורו וגורם לקשר שבינינו רק להתחזק". איך זה התחיל?

אני מניקה את בעלי וזה חיזק את הזוגיות שלנו/TLC

אמא לשלושה, רייצ'ל ביילי, 30, הניקה לראשונה את בעלה, אלכסנדר, גם הוא בן 30, ב-2016 ומאז בני הזוג לא הסתכלו אחורה.

למרות שהמנהג הביזארי התחיל כדרך של אלכסנדר לעזור לאשתו כסבלה מעודף חלב בשדיים בזמן שהניקה את ילדיהם, אבל הזוג מצא שההנקה היא חוויה מקרבת ומשפרת קשר שלדעתם הפכה את הנישואים שלהם לחזקים מתמיד.

רייצ'ל מפלורידה, תמיד דאגה להאכיל את התינוקות שלה קודם לפני שאלכסנדר מסיים את החלב שנותר, וההרגל הזה התחיל בכלל במקרה. "כשהילד הבכור שלי, טרוי, כיום בן שבע, ינק עדיין, נסעתי לשייט עם אלכסנדר", היא הסבירה, "עם זאת, שכחתי את משאבת השד שלי והייתי מלאת בחלב בצורה קשה במשך יומיים. כל כך כאב לי ופחדתי לקבל זיהום, אז החלטנו שבעלי ינסה לשתות את החלב כדי להקל עליי".

בני הזוג היו מודעים לכך שמה שהם עושים לא מקובל, אבל לא ראו ברירה אחרת. "היינו לא רגועים מהרעיון שהוא יינק ממני כי חשבנו שזה מוזר, אבל ברגע שעשינו את זה, הבנו שזה בסדר גמור", שיתפה האם. אלכסנדר מצידו אמר שהחלב היה ממש שונה מהטעם שהוא ציפה לו, בהשוואה לחלב הרגיל שהוא רגיל לשתות.

למרות הטעם השונה של החלב, רייצ'ל הייתה מודעת לכך שהיא מעניקה לבעלה מנה נהדרת של חומרים מזינים, כמו גם זמן האיכות ביחד שזה העניק להם. "הבנו שאין שום דבר רע בזה שאני מניקה אותו, וזה בעצם יהיה טוב בשבילו כי זה כל כך מזין", היא שיתפה.

"הוא לא הצטנן במשך שנתיים אחרי שהוא התחיל לשתות את החלב שלי והרבה אנשים אמרו שגם העור שלו נראה הרבה יותר בריא. בסופו של דבר הוא אהב את הטעם של חלב האם שלי ואפילו מעדיף אותו על פני חלב פרה".

והם לא לבד
"אני מניקה את הארוס שלי פעמיים בשבוע - וזה תמיד נגמר בסקס"

התפטרה כדי שתוכל להניק את החבר השרירן שלה כל שעתיים

למרות התגובות שהם מקבלים מאנשים, רייצ'ל מתעקשת שאין שום דבר קינקי במה שהם עושים. "זה לא קינק עבורנו. זה התחיל כשאלכסנדר רק עזר כשכאב לי, אבל זה הפך יותר לעניין של קשר רגשי. אני אוהבת להניק אותו, כי זה מאפשר לנו לבלות זמן איכות ביחד. זה בהחלט קירב אותנו כזוג", היא טוענת.

כשהיא נכנסה להריון בשנית ושלישית עם שני ילדיה הצעירים, אריה בת השש ומתיו בן השנתיים, היא התחילה שוב לחוש עומס בשדיים ואלכסנדר היה מוכן שוב לעזור לה בשמחה.

עוד בנושא

כוכבת "חתונה ממבט ראשון" הניקה את ארוסה - וזעזעה את כולם

לכתבה המלאה

היא סיפרה שהיא הייתה מניקה את בעלה בארוחות הבוקר, הצהריים והערב, אבל לאחרונה, מכיוון שהיא מייצרת כעת פחות חלב, היא מניקה אותו רק בלילה. "זמן קצר לאחר הלידה, בתקופה כשיצרתי הכי הרבה חלב, אלכסנדר שתה את החלב שלי שלוש עד ארבע פעמים ביום", היא נזכרת, "ברור שהתינוקות תמיד אוכלים קודם לפני שמגיע תורו ואז הוא היה מבלה בערך חמש עד עשר דקות על כל שד. זה נושא קצת טאבו, אבל רצינו לשתף אותו כי אנחנו לא חושבים שאנחנו עושים משהו רע ואנחנו לא מתביישים בזה. הוא סייע לי כשהייתי בכאבים".

בנוסף על כך, הם טוענים שזה גם יצר קשר מיוחד יותר בינהם כזוג. "זו חוויה כל כך נחמדה ואני כל כך שמחה שהתחלנו לעשות את זה. אנחנו לא מתביישים בזה בכלל", אמרה, "אלכסנדר מרגיש הרבה יותר נמרץ כשהוא שותה את החלב שלי והוא אומר שהוא אפילו הרגיש כאילו הוא עושה מדיטציה בזמן שהוא יונק. זה היה ממש מיוחד וקירב אותנו יותר מאי פעם".

  • עוד באותו נושא:
  • הנקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully