וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שצריך לעשות כדי לזרז את ההחלמה ממילוי שפתיים

ד"ר סיון מרסר

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 11:37

אחד הטיפולים הפופולריים בשנים האחרונות הוא עיצוב שפתיים על-ידי הזרקת חומצאה היאלרונית. אלא שלהצלחה של הטיפול אחראי גם המטופל. 6 עצות לאחרי הטיפול, שיביאו לתוצאות טובות יותר ויזרזו את ההחלמה

טיפול אסתטי בשפתיים. ShutterStock
ישנה חשיבות עליונה להתנהלות נכונה לאחר הטיפול. עיצוב שפתיים/ShutterStock

עיצוב שפתיים נחשב לטיפול המבוקש ביותר בתחום האסתטיקה, בארץ ובעולם. אידיאל השפתיים התפוחות הולך ותופס תאוצה וממוקם מהגבוהים ביותר מבחינת ביקוש, עוד מאז שהתחילו הקרדשיאנס לעצב ולנפח, לשרטט ולהגדיל.

נוצר טרנד עולמי שיצר ביקוש ענק בקרב נשות העולם לטיפולי שפתיים אשר מחפשות את הדרך ליצירת המראה המושלם - שפתיים משורטטות ומעוצבות, בשרניות וסימטריות.

עיצוב שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית הוא מהפופולריים ביותר בשנים האחרונות, אולם בניגוד לטיפולי הזרקות אחרים, בעיצוב שפתיים המסע לא מסתיים ברגע שעוזבים את המרפאה, ולכן ישנה חשיבות עליונה להתנהלות נכונה לאחר הטיפול, שכן מדובר באזור רגיש, רווי כלי דם, נפיחויות נלוות, וכל אלה יכולים להשתפר באמצעות מספר פעולות פשוטות.

מה כדאי לעשות אחרי ההזרקות להחלמה מהירה של הטיפול?

תוספת לחות:
שמירה על לחות השפתיים היא חלק חיוני מתהליך ההחלמה. שפתיים יבשות וסדוקות עלולות להחמיר את הגירוי ולהאט את תהליך הריפוי. רצוי להשתמש בשפתון איכותי המכיל מרכיבים כמו אקווהפור או וזלין. יש למרוח את השפתון כדי להגביר את הלחות, לשמור על העור הרגיש של השפתיים ובכך ליצור תנאים אופטימליים להחלמה מהירה.

שינה מוגבהת:
כוח הכבידה יכול להיות החבר הכי טוב שלכם במאבק נגד נפיחות לאחר ההליך. שינה עם ראש מורם על כרית נוספת יכולה להפחית משמעותית את אגירת הנוזלים באזור הפנים, כולל השפתיים. שינוי פשוט זה לתנוחת השינה יכול להוביל להפחתה ניכרת בנפיחות הבוקר ובנפיחות הכללית.

אישה ישנה במיטה. PeopleImages.com - Yuri A, ShutterStock
שינה עם ראש מורם על כרית נוספת יכולה להפחית משמעותית את אגירת הנוזלים באזור הפנים, כולל השפתיים/ShutterStock, PeopleImages.com - Yuri A

הימנעות מאלכוהול:
אלכוהול הינו ידוע כמדלל דם ויכול להחמיר חבלות ונפיחות. הימנעות מאלכוהול ביום לפני ההליך וביום ההליך יכולה להפחית בצורה ניכרת את תופעות הלוואי הללו. לא רק שזה יעזור למזער את תופעות הלוואי המיידיות כמו חבורות, אלא גם הימנעות מאלכוהול יכולה לתרום לתהליך ריפוי חיובי ומהיר יותר.

מקלחת פושרת בלבד:
מים חמים מרחיבים את כלי הדם, מה שמוביל לנפיחות מוגברת בשפתיים. לכן, לאחר הזרקה לשפתיים יש להימנע ממקלחות חמות, סאונות ואמבטיות אדים לפחות שלושה ימים. בחרו במקלחות פושרות או קרירות יותר. אמצעי זהירות פשוט שכזה יכול לעשות הבדל ניכר במהירות הורדת הנפיחות, ותעזור לחשוף את השפתיים החדשות והמלאות יותר מוקדם מהרגיל.

שימוש בארניקה:
ארניקה היא תרופה הומאופתית הידועה בתכונותיה האנטי דלקתיות. ניתן להשתמש בה כדי לעזור להאיץ את הריפוי, במצבים של נפיחות משמעותית. היא זמינה בצורות שונות, כגון ג'לים, קרמים וכדורים.

עיסוי ביום שלמחרת:
ביום שאחרי טיפול שפתיים, רצוי לבצע עיסוי קליל באזור המוזרק. מומלץ גם לעסות את האזור תוך כדי החדרת חומר לחותי, או וזלין. העיסוי יזרים דם לאזור ובכך יחלים מהר יותר, וכן יגרום גם לפיזור מהיר יותר של החומר.

על ידי הקפדה על עצות אלו, תוכלו להשקיע בהצלחה לטווח הקצר וגם לטווח הארוך של הליך מילוי השפתיים. התייעצו תמיד עם רופא מומחה לקבלת ייעוץ רפואי מותאם אישית.

ד"ר סיון מרסר היא מומחית ברפואת עור, אסתטיקה ולייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully