וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: הסוד של ג'יזל, ג'סטין ביבר וקנדל ג'נר לחיוך המושלם

בשיתוף wesmile

עודכן לאחרונה: 23.12.2023 / 2:26

סובלים מבעיה של בליטת שיניים עליונות או תחתונות אבל דחיתם את הטיפול בבעיה עד אין קץ, מחשש לתגובת הסובבים אתכם? נכון להיום, ניתן לבצע טיפולי יישור שיניים חדשניים בצורה כמעט בלתי נראית עם פרק זמן ממוצע העומד על פחות משנה. כן, אתם יכולים להתחיל לחייך

החיוך הוא כרטיס הביקור שלנו. חיוך מושלם תורם רבות לדימוי העצמי שלנו וגורם לנו להרגיש מושכים יותר, תוך הגברת הביטחון שלנו במסגרות חברתיות וזוגיות. כאשר השיניים שלנו מוכתמות, צהובות, עקומות או שבורות אנו נוטים להימנע מלחייך, ובהמשך לקלישאה, הדי אמיתית במקרה הזה, 'אם תחייך - העולם יחייך אליך', אדם שנמנע מלחייך מושך אליו יחס שלילי מהסביבה. למעשה לא מדובר רק באסתטיקה שכן במצבים קיצוניים שיניים עקומות יכולות לגרום לבעיות תפקודיות בנשיכה ולעיסה או לבעיות דיבור והגייה.

השיניים מהוות את אחד מסימני ההיכר של כל אחד ואחת מאיתנו, ולכן רבים עושים מאמץ לשמור ולתחזק את השיניים בצורה נכונה, על מנת להגיע למצב של חיוך מושלם עם שיניים לבנות בוהקות. למעשה, לחיוך שחושף שיניים יפות יש לא רק תרומה משמעותית למראה החיצוני שלנו, אלא גם השפעה על הדימוי העצמי שלנו, דבר המשפיע על כל מישורי החיים. אך לעיתים, עקב מצבים פיזיולוגיים שונים דוגמת עיכוב בבקיעת שיניים, עודף שיניים או צפיפות שיניים גבוהה נוצרים מצבים של שיניים עקומות, שיניים "שמטפסות" זו על זו או סגירה לא נכונה של הלסתות.

ד"ר עומר פלייסיג. MarketME,
ד"ר עומר פלייסיג/MarketME
רשת מרפאות Wesmile. MarketME,
רשת מרפאות Wesmile/MarketME
בעולם בו איכות החיים הולכת וגדלה, וגיל 50 הוא ה-30 החדש, העובדה שלא טיפלנו ביישור השיניים שלנו בעבר לא אומרת שנגזר עלינו לחיות עם מצב ממנו אנו לא מרוצים

לאורך השנים נתפסו טיפולי יישור השיניים כטיפולים המיועדים בעיקר לילדים, וזאת נוכח העובדה כי השיטה הוותיקה ביותר לטיפול בבעיה היא עטיית "גשר" מתכת, מה שידוע גם כקוביות על השיניים, דבר שרוב המבוגרים מנסים להימנע ממנו, עקב הנראות הבלתי אסתטית, המזון שנתפס בקוביות או פגמי דיבור קלים שנוצרים כאשר מדברים עם גשר מתכת שנטוע לכם בתוך הפה.

אבל מסתבר שיש גם פתרונות אחרים והרבה יותר פשוטים ואסתטיים גם למבוגרים. ואגב, כשמדברים על מבוגרים אין מדובר על בני גיל הזהב, אלא על כל אדם שעבר את גיל הילדות, כלומר בני נוער, אנשים צעירים, אנשים באמצע החיים וכן הלאה.

"בעולם בו איכות החיים הולכת וגדלה, וגיל 50 הוא ה-30 החדש, העובדה שלא טיפלנו ביישור השיניים שלנו בעבר לא אומרת שנגזר עלינו לחיות עם מצב ממנו אנו לא מרוצים", מבהיר האורתודנט, ד"ר עומר פלייסיג, מומחה ליישור שינויים ולסתות ומנהלה הרפואי של Wesmile, הרשת הגדולה בישראל ליישור שיניים שקוף. "בניגוד למה שאנשים חושבים לפעמים, יישור שיניים חשוב לא רק לצרכים אסתטיים אלא גם עבור פונקציות מכניות לקויות כמו סגירת שיניים או לעיסה. לעיתים אנשים מגיעים אלינו גם עקב פערים מסוימים במבנה העצמות של הפנים, שיישור השיניים יכול לשפר אותם".

"בנוסף, הגעה למרפאת שיניים לצורך יישור יכולה להעיד לעיתים על בעיות רפואיות אחרות כמו נשימת פה עקב פוליפים באף או דחיקת לשון בבליעה ודיבור. במרפאה שלנו אנו מתייחסים למכלול הבעיות הללו ובונים פתרון הוליסטי למטופל. כך שישנם מקרים בהם המטופלים יטופלו ראשית על ידי רופאי אף אוזן גרון, מומחי חניכיים, מומחי שתלים וכן הלאה, ורק לאחר נטרול בעיות המשנה האלו ניגש לטיפול יישור השיניים לשמו הגיע המטופל".

מה ההבדל בין יישור שיניים למבוגרים לעומת ילדים?

"מבחינת המכניקה של הדברים, אין באמת שוני. ההבדל הוא יותר בתחושות המטופלים ובצורך שלהם באסתטיקה ונוחות. מבוגרים רוצים שלא יראו שהם עוברים תהליך של יישור שיניים ושהתהליך עצמו יהיה כמה שיותר נוח. כמו כן, כפי שהזכרתי, מטופלים מבוגרים יותר יגיעו לרוב עם בעיות נוספות שידרשו פיתרון כוללני מעבר ליישור שיניים בלבד".

ידיים מחזיקות לב. MarketME,
רשת מרפאות Wesmile הינה הרשת הגדולה בישראל ליישור שיניים שקוף/MarketME
רשת מרפאות Wesmile. MarketME,
רשת מרפאות Wesmile/MarketME

אתם מטפלים ברשת אך ורק בפלטה שקופה ליישור שיניים המכונה קשתיות שקופות. מדוע אתם לא עושים שימוש בגשר המתכת המסורתי?

"מעבר לעובדה שהפלטה השקופה היא פשוט הרבה יותר אסתטית למראה, וגם הרבה יותר נוחה עבור המטופלים, היא גם מבוססת על הדמיות תלת ממדיות ומערכות אלגוריתמיות מתקדמות, שמאפשרות לנו לבצע תכנון ממוחשב ומדויק ביותר תוך הגעה לתוצאות הטובות ביותר עבור המטופלים. לעומת זאת בשיטת הגשר המסורתי/ קוביות בשיניים הטיפול הוא מסורתי יותר והוא מתקדם אנלוגית בהתאם למה שהרופא רואה בביקורות השוטפות במרפאה".

למעשה שיטת הקשתיות השקופות היא שיטת הטיפול היחידה בה דוגלת Wesmile ומבצעת, ומלבד יתרונותיה הברורים היא מאפשרת לקצר את זמן הטיפול משנה וחצי- שנתיים בטיפול עם גשר מתכת, לפרק זמן של פחות משנה, כלומר קיצור של בין 30 ל-50 אחוז לזמן הטיפול. הפער אם כן הוא משמעותי מאוד על כל המשתמע מכך.

כמו בכל ענף, גם בענף ייצור הקשתות השקופות ישנם יצרנים שונים, והמותג המוביל בו גם נעשה שימוש ברשת Wesmile הוא קשתות INVISALIGN של Align טכנולוגיות, בו התנסו כמה מהכוכבים הגדולים בעולם, כמו ג'יזל, קנדל ג'נר, ג'סטין ביבר ועוד. "ישנם יצרנים רבים של קשתות שקופות, וניתן למצוא בשוק אפילו חיקויים, אך המותג מספר 1 כיום בענף זה בעולם הוא" INVISALIGN , מסביר ד"ר פלייסיג. "חברה זו יצרה תוכנה מבוססת בינה מלאכותית העושה שימוש בנתונים שהתקבלו מ-15 מיליון מטופלים בכל העולם. במובן זה מדובר על פלטפורמה יחידה מסוגה המסייעת לנו כמומחי יישור שיניים לתכנן את הטיפול בצורה הנכונה ביותר לכל מטופל. ובאמת, עם הקשתות הספציפיות האלו אנו מגיעים במרפאה לתוצאות הטובות ביותר, ובזמן הקצר ביותר, ביחס לסוגים אחרים של קשתות שקופות".

אילו מקרים בולטים אתה זוכר מהפעילות במרפאה?

"הגיע אלינו צעיר בשנות ה-20 לחייו שסבל מבעיה חמורה של מנשך הפוך, מצב בו השיניים התחתונות קדמיות יותר לעומת השיניים העליונות. אותו אדם נולד וגדל עם הבעיה הזו, ובמספר מרפאות אליהן הוא פנה המליצו לו לעבור ניתוח לסתות, דבר שהוא ניסה להימנע ממנו. כשהוא הגיע להתייעצות אצלנו הבנו שאנו יכולים להגיע איתו לתוצאות מצוינות באמצעות יישור שיניים, וכך באמת היה. התוצאות היו מרשימות מאוד והמטופל הצהיר בפנינו שהטיפול שינה לו את החיים שכן הוא העלה לו את הביטחון העצמי, וכך הוא מצא לאחר מכן זוגיות ועבודה חדשה".

"במקרה אחר הגיעה אלינו אישה בשנות ה-30 לחייה עם שיניים עליונות בולטות מאוד. היא סיפרה כי היא לא עשתה יישור שיניים בילדותה עקב מצבם הכלכלי של הוריה, עד שהגיע היום בו החליטה שהיא רוצה לטפל בעצמה. במקרה שלה ביצענו עקירה די פשוטה של שתי שיניים ולאחר מכן בעזרת הפלטות השקופות הכנסנו לה את השיניים פנימה. גם כאן התוצאה הייתה יפה מאוד והיישור גם שיפר לה את הפרופיל והחיוך, שכן השפה העליונה הייתה מונחת על השיניים העליונות הבולטות. הטיפול העלה לה מאוד את הביטחון העצמי, ומהווה עוד דוגמא לכך שהוא מועיל הרבה יותר מעבר לשינוי החיצוני גרידא".

רשת מרפאות Wesmile הינה הרשת הגדולה בישראל ליישור שיניים שקוף, והיא עובדת עם היצרנים המובילים בעולם. הרשת מתמחה ביישור שיניים שקוף בלבד והיא פועלת מזה כשלוש שנים. מרפאת האם ממוקמת במגדל מידטאון בתל אביב ומרפאות נוספות פועלות בנתניה, חיפה וקיסריה. בכל מרפאות הרשת נעשה שימוש במכשור רפואת שיניים החדשני בישראל ובעולם, והשירות ניתן על ידי צוות מקצועי רב-תחומי ומגוון. הרשת אף מתהדרת בתואר DIAMOND APEX - הדירוג הגבוה ביותר הניתן על ידי חברת INVISALIGN העולמית, המוענק למרפאות בעלות ההישגים הגבוהים ביותר בתחום יישור השיניים השקוף.

לפרטים נוספים באתר Wesmile לחצו כאן>>

בשיתוף wesmile

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully