וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כדאי להזמין אמבולנס פרטי - ומהם היתרונות הרבים לשירות

מוגש מטעם zap doctors

12.11.2023 / 0:03

בדרך כלל, כשצריך אמבולנס דחוף, היד מחייגת למד"א באופן אוטומטי. אלא שכמו בטיפולים רפואיים רבים, גם כאן קיימת האופציה הפרטית - היותר אישית ועדיין מקצועית. ויש גם סיבות נוספות לבחור בשירות הפרטי, שבמקרים רבים מכוסה על-ידי הביטוח

צוות של פראמדיקים מעלה פצוע אל אמבולנס. ShutterStock
חשוב להיות מטופלים בצורה המקצועית והשירותית ביותר/ShutterStock

יש מספר מקרים נפוצים בהם אנשים יבחרו להזמין אמבולנס, במקום לגשת לאחד מהמוסדות הרפואיים בכוחות עצמם - רובם מקרים רפואיים דחופים ומסכני חיים, ביניהם: אירועים לבבים, אירוע מוחיים, תאונות דרכים, הכשות נחש, שבר, לידה ועוד. או לחלופין כאשר נפצעתם בנסיבות בהן המרפאה הקרובה לביתכם סגורה, למשל באמצע הלילה או בסופי שבוע. מדובר במקרים שבעקבותיהם תהיו חייבים להגיע לבית החולים באופן בהול! הזמנת אמבולנס מחברה פרטית נותנת מענה למספר בנושאים רבים, ובמקרים רבים קבלת שירות מחברה פרטית תשתלם הרבה יותר מהזמנת אמבולנס ממד"א. שוחחנו עם, אלמוג דורון, מחברת א.ד אמבולנסים, שסיפר לנו מדוע לעיתים כדאי להזמין אמבולנס מחברה פרטית, וגם - מה היתרונות של החברה שלו.

מדוע כדאי להזמין אמבולנס מחברה פרטית?

ההחלטה להזמין אמבולנס מחברה פרטית לרוב תהיה תלויה במצב הרפואי של האדם - לפניכם כל הסיבות להזמין אמבולנס מחברה פרטית:

• זמן תגובה: במקרים של מצבי חירום, הזמנת אמבולנס פרטי מעניקה לאדם הפצוע ולמשפחתו תחושה של רוגע וביטחון כי במקרים רבים האמבולנס מגיע מהר יותר ביחס למד"א, .
• שירות מותאם אישית: חברות אמבולנס פרטיות לרוב יספקו אמבולנסים מותאמים אישית אשר מצוידים בציוד רפואי מתקדם, וריבוי כוח אדם. זה יכול להיות רלוונטי במקרים מיוחדים או כאשר יש צורך בטיפול רפואי מתקדם כמו ניתוחים נדרשים על פי הצורך. בנוסף, בנסיעה של חולים עם כיסא גלגלים, יש באפשרותם לעלות לאמבולנס עם הכיסא, בניגוד למד"א המציעים נסיעה בשכיבה בלבד.
• אמבולנסים חדשניים - חברות פרטיות מספקות נוחות מקסימלית, הם מרווחים יותר ומאובזרים בתוכנות ניווט מתקדמות, מה שמאפשר להם להגיע במהירות המקסימלית ליעד.
• יחס אישי - חברות אמבולנסים פרטיות מעניקות יחס אישי ומקצועי לכל לקוח ולקוח, בגלל שמאגר הלקוחות שהם קטן ואקסקלוסיבי, הם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר!
• החזר כספי מהביטוח - אם יש ברשותכם ביטוח בריאות פרטי, או שאתם מבוטחים בביטוחי הפרימיום של קופת החולים שלכם, יש סיכוי גבוה שתהיו זכאים להחזר על שירות האמבולנס - כך שזה ישתלם לכם משמעותית.

אמבולנס. ShutterStock
יחס אישי ואנושי. אמבולנס בשירות אישי/ShutterStock

חברת אמבולנסים בגליל המערבי

אם אתם זקוקים לשירותים של חברת אמבולנסים פרטית באזור הגליל המערבי, חשוב שתכירו את חברת א.ד אמבולנסים אשר הוקמה על ידי אלמוג דורון בשנת 2007, מתוך תחושת שליחות אדירה, ועל בסיס הכרות מעמיקה עם התחום - דורון, התנדב שנים רבות במד"א, מאז שהיה נער, והעניק סיוע מציל חיים לאלפי אנשים. על בסיס הזיקה המדהימה שלו להצלת חיים, דורון החליט להקים חברת אמבולנסים שהמוטו שלה הוא: "היחס האנושי הוא מעל הכול". מבחינתו כל לקוח הוא בן משפחה ובהתאם היחס ללקוחות החברה - משפחתי ומותאם לצרכים של כל לקוח ולקוח. שאלנו את דורון, מדוע החברה שלו כל-כך פופולרית באזורה, והוא השיב: "החברה ומציעה ללקוחותיה אמבולנסים חדשניים עם תוכנת ניווט מתקדמת, אשר הופכת את השירות של החברה למשודרג. בנוסף, החברה מעניקה שירותים 24 שעות ביממה, לאורך כל ימות השבוע. חשוב לציין כי צוות החברה מורכב מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה - נהגים וחובשים בעלי ניסיון עתיר שנים, אשר מעניקים שירות אדיב ומקצועי לכל לקוחות החברה. בנוסף, האמבולנסים של החברה עומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות".

מה שדורון הצנוע לא סיפר, זה שהחברה שלו לא עובדת רק עם לקוחות פרטיים אלא גם אם לקוחות מוסדיים - ביניהם: קופות חולים, בתי אבות, אולמות אירועים, חברת נטלי וגם עבור משרד הביטחון... חשוב לציין כי היא החברה היחידה באזור המשמשת כספק של משרד הביטחון, בשל אישור בטחוני אקסקלוסיבי שברשותה.

בשורה התחתונה, חברות אמבולנסים פרטיות, מספקות יתרונות רבים שאין במד"א - אם זה אמבולנסים משוכללים, צוות מקצועי המונה מספר רב של עובדים, יחסי וליווי אישי ועוד ועוד... כמו כן, חשוב לציין שאמבולנס פרטי יכול לשמש גם עבור אלו שצריכים להגיע מספר פעמים בשבוע לבתי החולים לטיפולים, כמו למשל חולי סרטן, קשישים ועוד.


א.ד אמבולנסים. הגלעד 10, נהריה. 072-3211611/04-9826663, 7 ימים בשבוע, 24 שעות.

info@ambulance-ad.co.il

הכתבה באדיבות זאפ דוקטורס

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מוגש מטעם zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • אמבולנס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully