וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנתונים נחשפים: כמה ישראלים מתנדבים באופן קבוע?

בשיתוף UG

14.9.2023 / 11:25

מיזם UG של יו"ר קבוצת אסתי לאודר נולד כדי ליצור דרך חיים חדשה ובריאה. בווידאוקאסט Positive של המיזם החברתי המבורך, עוסק בנושאים חיוביים, בוערים ומרתקים. והפעם: התנדבות. האזינו

בווידאו: הפודקאסט Positive/עריכה: זיו שטיינר

לאורן רווח, יו"ר קבוצת אסתי לאודר, שנמצא בחברה כבר 19 שנה, יש לא מעט עיסוקים. הוא אחראי על אחת מחברות הטיפוח הגדולות בעולם ובהתאם לכך עובד מסביב לשעון. אך למרות זאת, הוא בוחר להקדיש מזמנו גם לאחרים, להתנדב ולתת, ולכן החליט להקים את UG (United for Good) -מיזם המורכב מקהילה שמטרתה ליצור דרך חיים חדשה ובריאה. הקהילה מציעה סביבת תקשורת מקדמת ונקייה ללא תגובות פוגעניות, באמצעות רשת חברתית חדשה, פעילויות מגוונות ואפילו וידאוקאסט חדש. דווקא בימים אלה, בהם החברה הישראלית משוסעת, UG מבקשת להתאחד בבית דיגיטלי של טוב.

אורן רווח, יו"ר קבוצת אסתי לאודר, עם גליה תורן חן במהלך אריזת סלי מזון לנזקקים. UG,
אורן רווח, יו"ר קבוצת אסתי לאודר, עם גליה תורן חן במהלך אריזת סלי מזון לנזקקים/UG

הרשת החברתית של UG היא רשת ייחודית, שטרם נראתה בישראל. ברשת החברתית החדשה מנסים להטמיע תדר חדש, שפה חדשה, תקשורת מקרבת וכל אלה באמצעות פיצ'רים כמו:

*הפיד הטוב - רשת חברתית בטוחה לחלוק בה רגעי נס והשראה, תמונות טבע שאהבתם וחוויות אנושיות מרגשות. ללא תגובות רעות וללא שיימינג. כאן תקבלו רק אהדה ואהבה, כי אתם ראויים!
*רגעי ההשראה שלי - כמו בסטורי האהוב, גם כאן תוכלו לשתף ברגעים קטנים וחולפים שכדאי לחלוק עם אחרים.
*מפת ההתנדבויות - להתנדב בקליק. כאן תוכלו לגלות בלחיצת כפתור את כל העמותות והארגונים הקרובים ללבכם ולתרום מזמנכם למען הקהילה באופן דיגיטלי או פיזי.
*מנטורינג חברתי - למצוא מנטור או מנטורית ראויים זו עשויה להיות משימת חיים, אבל ב-UG הכל הופך לפשוט, נגיש וקל יותר. במפה שלנו תוכלו לפגוש מומחים בתחומים שונים ולהחליף איתם מנטורינג חברתי.

גם צוות חמ"ל התנדב לארוז סלי מזון למשפחות נזקקות. UG,
גם צוות חמ"ל התנדב לארוז סלי מזון למשפחות נזקקות/UG

אחת הזרועות של UG היא הווידאוקאסט Positive, העוסק, איך לא, בנושאים חיובים. בתוכנית שאותה מובילים אורן רווח וגליה תורן חן, התארח הפעם אלי כהן, מנכ"ל ארגון פתחון לב, שדיבר על ההיבטים השונים של התנדבות והיקפי ההתנדבות בארץ. אלי הציג נתונים ממחקרים על התנדבות המעידים על תרומתה להעלאת רמות האושר האישי, אושר ארגוני, ואף הפחתת תסמינים כמו דיכאון וחרדה. הווידאוקאסט מציג זוויות שונות של נושא ההתנדבות בארץ, חלקו של הדור הצעיר בהתנדבות ועוד.

לחצו כאן והצטרפו אלינו כדי להכיר טוב יותר את UG>>

בשיתוף UG
  • עוד באותו נושא:
  • התנדבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully