וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישנם שישה סוגים של טבור - והנה מה ששלכם אומר עליכם

12.9.2023 / 0:08

מומחים טוענים שיש לפחות איבר אחד בגוף שיכול להיות האינדיקטור הגדול ביותר לאישיות שלכם - הטבור. הנה מה שהטבור שלכם (אולי) אומר עליכם

רופא מסביר על הסכנה של לכלוך בטבור/@dr.karanr

על אף שהטבור שלכם הוא אולי לא חלק גוף שאתם בוחרים להשוויץ בו לעתים קרובות, אין לזלזל בו. בין אם הוא נכנס פנימה או יוצא החוצה, החריץ הקטן הזה עשוי לקבוע האם תהיה שותף טוב לחיים - ואפילו כמה זמן תחייה, כך לפחות טוענים מספר מומחים בתחום הפופיקים.

הטענה הזאת מגיעה מתורת האומפילומציה, במסגרתה לומדים את צורת הטבור של האדם כדי לזהות תכונות אישיות. התורה הזו מבוססת על המיתולוגיה הסינית, והאנשים שמאמינים בה אומרים שצורת הטבור שלכם יכולה אפילו לחזות כמה ילדים יהיו לכם (בואו נגיד שאם אתם מחפשים משפחה גדולה - תמצאו גבר או אישה עם טבור עמוק יותר).

לדברי הפסיכולוג הברלינאי ד"ר גרהרד רייבמן, מחבר הספר "מרוכז: להבין את עצמך דרך הטבור שלך", אתם יכולים גם לדעת את תוחלת החיים הצפויה שלכם על ידי בדיקת הטבור שלכם.

הטבור. Giphy
הכל כתוב בטבור!/Giphy

ישנם כמה מצבים רפואיים שיכולים לגרום לכך שהטבור שלכם נראה קצת מוזר, אבל על פי ה-NHS (שירות הבריאות הלאומי הבריטי) אומר שזה המקרה בעיקר עבור ילדים או תינוקות. הוא קובע כי בקע טבורי מתרחש כאשר נדחקים רקמות ואיברים בבטן כלפי העור החיצוני בשלבים מוקדמים. ה-NHS קובע: "בקע טבורי שכיח מאוד אצל תינוקות וילדים צעירים, במיוחד אצל תינוקות שנולדו בטרם עת. בקע טבורי מופיע כגוש ללא כאבים בטבור או ליד הטבור. הוא עלול לגדול יותר כשצוחקים, משתעלים, בוכים או מתפנים בשירותים - ועשוי להתכווץ כאשר נרגעים או שוכבים". הוא בדרך כלל "מתקן את עצמו" עוד לפני יום ההולדת הראשון של הילד.

על אף שאין ראיות מדעיות התומכות ברעיון שצורת הטבור שלכם יכולה לחזות את הטמפרמנט שלכם או את תוחלת החיים שלכם, זה בהחלט תיאוריה שאי אפשר ישר לבטל. אז נכון, אל תקחו זאת כעובדה מוגמרת, אבל אם אתם סקרנים אודות הפרשנות של אותם מומחים בנושא - הנה היא:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טבור בולט

טבור בולט. ShutterStock
מה זה אומר עליכם?/ShutterStock

סוג זה נפוץ בעיקר אצל תינוקות וילדים צעירים וככל שאנו גדלים - הטבור בדרך כלל גם משתנה ומתרחב. כפי שציינו, אצל צעירים זה ידוע גם בתור בקע טבורי ולפעמים יכול להיראות כמו גוש בבטן - ללא כאבים.

טבור שבולט החוצה בגיל בוגר יותר מעיד על אופי חזק, מוחצן, אופטימי, עקשן, חובב אור הזרקורים ובעל כושר התמדה במטרה להשיג את מבוקשו. אנשים שיש להם טבור בולט מקדישים לאמונות ולדעות שלהם הרבה מחשבה ונצמדים אליהן. לוקח להם זמן למצוא בן זוג תואם, אבל ברגע שהם יעשו זאת - מערכת היחסים שלהם צפויה להיות ארוכה ורצינית.

תוחלת חיים ממוצעת: 72 שנים.

טבור עמוק ועגול

טבור עמוק ועגול. ShutterStock
מעיד על אדם צנוע/ShutterStock

אדם שיש לו סוג זה של טבור עשוי להיראות כאילו יש לו צל מתחת לקפל הטבור. אצל חלק מהאנשים זה יכול להיראות כמו פה פעור. מומחים אומרים שסוג זה של טבור נפוץ אצל אנשים שיש להם עודף שומן בטני.

צורת הטבור הזו מעידה על אדם צנוע, שקול מזג, עם לב גדול ואישיות שקטה וביישנית. הם לא נוטים לספר לאהובים וחברים על צרותיהם בחיים.

תוחלת חיים ממוצעת: 81 שנים.


עוד בנושא:
הפופיק הענק בעולם? מה שהצעירה הזו מסתירה ידהים אתכם

קשה לצפייה: רופא חושף מה מסתתר בתוך הטבור שלכם

טבור אנכי/ארוך

טבור אנכי/ארוך. ShutterStock
הטבור הנפוץ ביותר/ShutterStock

צורת הטבור הזו צרה ודקה ומעידה ככל הנראה על אדם בטוח בעצמו, נדיב ויציב מבחינה רגשית.

במהלך השנים אנשים רבים איחלו לסוג הטבור הזה שנחשב לאסטתי במיוחד - כאשר חלקם אף עברו הליכים קוסמטיים לשינוי מראה הטבור שלהם לזה בדיוק.

בעבר פורסם ב-Annals of Plastic Surgery כי זהו סוג הטבור הנפוץ ביותר.

תוחלת חיים ממוצעת: 75 שנים.

טבור אופקי

טבור אופקי. ShutterStock
לא נוטים לתת אמון/ShutterStock

הטבור הזה מתפשט הצידה על פני הבטן והוא מייצד אדם עם אישיות מורכבת ומאוד רגשית. אנשי הטבור הזה לא נוטים לתת את אמונם באחרים באופו מיידי, אבל אם הם עושים זאת - זה סימן שהאדם הזה חשוב להם מאוד.

אחד העקרונות שמנחים אותם בחיים הוא להתייחס לאחרים כפי שהם מתייחסים אליהם.

צורת הטבור הזו ידועה גם בתור טבור מסוג T. הוא שונה מטבור עמוק מאחר שהחלק העליון של העור כמעט לגמרי מכסה את הפתח.

תוחלת חיים ממוצעת: 68 שנים.

טבור לא ממורכז

טבור לא ממורכז. ShutterStock
אישיות חגיגית/ShutterStock

לאםד שיש לו את הטבור בעל הצורה יוצאת הדופן הזאת הוא בעל אישיות שאוהבת הרפתקאות וכיף - אישיות ייחודית הנוטה לשינויים רבים במצבי הרוח, טיפוס רגיש ודרמטי מאוד.

תוחלת חיים ממוצעת: 70 שנים.

טבור בצורת אליפסה

טבור אליפסה. ShutterStock
אישיות היפראקטיבית/ShutterStock

טבור בצורת ביצה מרמז על אישיות היפראקטיבית ורגישה למדי. התייחסות לדברים יותר מדי ברצינות עלולה להוביל לכך שהם ייפגעו בקלות - ולעתים קרובות הם נפגעים ולא מספרים על כך.

הם גם אנשים חסרי סבלנות שנוטים להשתעמם במהירות ובקלות.

תוחלת חיים ממוצעת: 65 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully