וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינוי הגופני המטורף של כוכב הארי פוטר. כך הוא נראה כיום

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 7:44

דניאל רדקליף זכור לרבים מאיתנו ככוכב הכחוש של סדרת סרטי הארי פוטר, אבל האמת היא שמאז עבר הרבה זמן. כיום הוא נראה אחרת לחלוטין, והגורם לכך מפתיע

דניאל רדקליף בפסטיבל טורונטו. GettyImages
ככה הוא היה נראה פעם/GettyImages

מבנה גופו של דניאל רדקליף הפך למספוא ברשתות החברתיות הודות לגמר תוכנית הטלוויזיה שלו "מחוללי נסים" - שבו כוכב הארי פוטר בן ה-34 קרע את בגדיו כדי לחשוף גוף בנוי מאוד מתחתיו.

בתוכנית, רדקליף מגלם דמות אחרת בכל עונה, ובחשיפה האחרונה מהסדרה הוא שיחק לוחם כביש בסגנון מקס הזועם בשם סיד. במהלך סצנה אחת, הוא נראה קורע את בגדיו וחושף גוף שרירי כשהוא לבוש בתחתוניו בלבד.

אז איך הוא עשה את המהפך? האמת היא שהתשובה מפתיעה. מפתיעה מאוד.

רדקליף חשף בשנה שעברה שהוריו הם האחראים, בכך שהניעו אותו להישאר בכושר כל כך טוב.

"ההורים שלי עושים קרוספיט. הם בשנות השישים לחייהם והם אנשים בכושר מטורף, אז אני פשוט צריך להתעדכן איתם", אמר רדקליף ל-Entertainment Tonight לקראת הבכורה של Weird: The Al Yankovic Story, כבר בספטמבר 2022. "הם פשוט מציבים רף מטורף".

רדקליף המשיך ואמר שהוא לא ממש מתאמן לצד הוריו. "אנחנו לא עושים קרוספיט ביחד. קרוספיט זה הקטע שלהם", אמר. "אני לא מספיק בכושר, כנראה, לקרוספיט. הם ממש תופעה".

אימוני קרוספיט כוללים בדרך כלל מגוון רחב של תרגילים, כולל רכיבה על אופניים, ריצה, שחייה, קפיצה, חתירה, דדליפט וכפיפה. לעיתים, ניתן להתאים את עוצמת האימון ליחידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully