וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזו הכינה ארוחת ערב, אבל מרכיב אחד הכניס אותה לתרדמת

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 9:59

פלפל חריף אחד, זה כנראה כל מה שצריך כדי להכניס לקומה, וזה אפילו לא כולל אכילה שלו אלא רק הרחה. הסיפור המוזר של הברזילאית שנכנסה לבית חולים לפני חצי שנה, ועוד לא יצאה ממנו בגלל פלפל חריף לוהט במיוחד

בסרטון: אוכל חריף מאריך את החיים/מערכת וואלה!

אישה ברזילאית בשם ט'איס מדיירוס עדיין מתאוששת בבית החולים שישה חודשים לאחר שסבלה מבצקת חמורה במוח. הסיבה לנפיחות - היא הריחה את האחד מהפלפלים החריפים ביותר שקיימים.

"אני מתגעגעת אליה מאוד ואני רוצה שהבת שלי תחזור הביתה, אבל אני מבינה שהיא צריכה להישאר בבית החולים", אמרה אמה, אדריאנה מדיירוס, לאתר החדשות הברזילאי של גלובו G1.

התאונה המטורפת התרחשה בפברואר בזמן שהבחורה בת ה-25 עזרה לחבר שלה לבשל ארוחת ערב להוריו בביתו באנאפוליס שבמרכז ברזיל. האירוע הפך קריטי לאחר שת'איס הריחה פלפל שנקרא goat - זן של פלפל צ'ילי חריף פופולרי באזור שיש לו דירוג סקוביל (רובריקה למדידת חום פלפל) של בין 15,000 ל-30,000 (רק לשם השוואה הפלפל החריף ביותר בעולם - קרולינה ריפר - עומד של 2 מיליון יחידות).

לפי הדיווחים, ת'איס החלה לחוות גירודים בגרון ואז היא הובהלה לבית חולים באנאפוליס. לאחר מכן היא הועברה למתקן רפואי בעיר הולדתה גויאניה.

אישה חותכת ירקות. ShutterStock
אישה חותכת ירקות/ShutterStock

בדיקות שנערכו לה גילו שהמטופלת סבל מנפיחות במוח, המכונה בצקת, שלדעת מומחים נגרמה מתגובה אלרגית לפלפל. לפי הדיווחים, המצב היה כה חמור עד שהכניס את ת'איס לתרדמת של כמה ימים. אמה אדריאנה ציינה כי לבתה היו מחלות רקע, כולל ברונכיטיס ואסתמה.

ת'איס שוחררה מבית החולים ב-31 ביולי; עם זאת, היא נאלצה לחזור ארבעה ימים לאחר מכן לאחר שחוותה חום גבוה ודם בשתן. שבועיים לאחר מכן, כשכבר היתה אמורה להשתחרר מבית החולים היא חוותה ברונכוספזם - הידוק של השרירים המסתובבים בדרכי הנשימה - שמנע ממנה לעזוב.

נכון לעכשיו, אין תאריך שחרור מוגדר עבור האישה, אשר נותרה ללא יכולת לדבר או ללכת בעקבות החוויה הקשה. הרופאים חוששים שהיא לא תוכל לחזור לפעילותה הרגילה בגלל הבעיות הנוירולוגיות שנגרמו לה מחוסר חמצן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully