וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל ירד 25 קילו. איך הוא עשה את זה?

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 9:12

שחקן הכדורסל האגדי ששקל לא רחוק מ-200 קילו החליט להתחיל תהליך של ירידה במשקל. מה גרם לו לזה ומה המטרה הסופית שלו?

שאקיל אוניל שחקן עבר אמריקאי בקרב אגרוף/יוטיוב

אגדת הכדורסל שאקיל אוניל דיבר בגילוי לב לאחרונה על מטרות הכושר והבריאות שלו וסיפר על הירידה במשקל ועל איך השיל 25 קילו ממשקל גופו.

כוכב ה-NBA לשעבר, 51, דן בעצמו על הירידה במשקל האחרונה שלו ועל "יעדיו המטורפים" במהלך ראיון ל-Entertainment Tonight, שם חשף כי החליט לשנות את אורח חייו לאחר שהבין שהוא לא יכול "לעלות במדרגות". "הייתי שמנמן ולא יכולתי אפילו לעלות במדרגות. לא אהבתי את מה שראיתי כשהסתכלתי במראה", הסביר.

לדברי אוניל, ששקל קרוב ל-185 קילו בתחילת דרכו, הוא התחיל בפעילות גופנית ושינה גם את הרגלי האכילה שלו. הוא אמר שהמטרה שלו היא כעת להיות "בין 140 ל-150 קילו", המשקל ששקל כשעזר להוביל את מיאמי היט לתואר ה-NBA הראשון שלה ב-2006.

בנוסף לירידה במשקל, כוכב הכדורסל, שגובהו 2 מטרים ו-16 סנטימטרים, רוצה גם להשיג קוביות בבטן למרות שהוא התבדח שהוא בחצי הדרך למטרה שלו. "יש לי עכשיו חמישה ריבועים אז יש לי עוד דרך לעשות כי אני רוצה להוריד את החולצה באינסטגרם", אמר.

זו לא הפעם הראשונה שאוניל פותח על השינוי בכושר שלו, שכן הוא אמר בדצמבר שהוא קיבל השראה להיות בריא לאחר שחבר כינה אותו "שמן".

"עירבתי כמה אנשים - הכל עניין של אכילה נכונה. עשיתי קצת בדיקות דם, חברה שלי התקשרה אליי ואמרה: 'אתה שמן', והיא נתנה לי את השם של הבחור הזה, והוא עשה בדיקת דם. בתור ספורטאי - אני לא הייתי אוכל סלטים. לא הייתי שם לב לכל זה. לא היה אכפת לי מכל זה", הוא נזכר אז.

אוניל הודה בעבר שכספורטאי הוא לא טרח לבדוק את הערך התזונתי של הארוחות שלו. לאחר שהגיע לליגה, הדיאטה שלו כללה לעתים קרובות מקדונלד'ס, מזונות מטוגנים וחטיפים לא בריאים - מה שלא הפריע כל עוד הוא התפקד היטב על המגרש. רק כשהתבגר הבין את החשיבות של תזונה בריאה.

לדברי אוניל, הוא גם לא הכיר את ההבדל בין "פחמימה לחלבון". "בגיל 50 לא ידעתי. אז התזונאי אמר שאתה לא יכול לאכול את זה, אתה לא יכול לעשות את זה, צריך להוסיף ירקות, הברזל שלי נמוך. וברגע שרק התחלתי לשנות דברים מסוימים, המשקל ירד", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully