וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מעט תושייה ואביזרים נכונים: כך תשרדו את האיסוף מהגן בשיא החום

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

29.9.2023 / 7:22

גם אתם מתחילים להזיע רק מהמחשבה על ההליכה הביתה מהגן בחודשי הקיץ? אתם לא לבד. כולנו באותו סיוט שנקרא יולי-אוגוסט (וספטבמר!), אבל אפשר להקליל ולצנן את הרגעים החמים האלה אם רק תגיעו מוכנים מראש

ילדים מוציאים את הראש מהחלון במהלך נסיעה ברכב. ShutterStock
מרגישים שאתם פשוט לא מסוגלים לעשות את זה ברגל? זה בסדר להוציא את הרכב/ShutterStock

כל שנה אותו דבר. אנחנו שוכחים מה היה כאן בקיץ שעבר ואז פתאום זה מגיע. גל חום ראשון, גל חום שני, ואז הפוגה וטמפרטורות "רגילות לעונה" שגם הן סופר גבוהות בשילוב אחוזי לחות שמתקרבים ל-100% והתחושה - מעיקה ורטובה.

עכשיו תוסיפו את כל הטוב הזה לשעה 16:00, הלא היא שעת האיסוף מהמסגרות וגם השעה הכי חמה ביום וקיבלתם מזג אוויר לא אידיאלי, בלשון המעטה, לצורך ביצוע המשימה הזאת.

האם נגזר עליכם למות מחום ולהזיע את עצמכם לדעת כשאתם אוספים את הילדים מהגן בחודשי הקיץ? כנראה שכן, אבל יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי להקל עליכם ועל הילד לצלוח את הדרך הלוהטת. הנה ההמלצות שלנו:

עשו עצירה לקרטיב

נכון שעצירה בעצם תאריך לכם את הדרך הביתה או למקום הממוזג אליו אתם הולכים (ג'ימבורי, למשל), אבל אם מדובר בארטיק קרח זה לגמרי מתקבל על הדעת. אם יש בדרך שלכם מכולת או סופר זאת גם הזדמנות להצטנן קצת במזגן ואז, אחרי שקניתם קרטיב לילד וגם לעצמכם, מצאו מקום מוצל ולקקו אותו להנאה. העצירה לקרטיב תטעין אתכם באנרגיות לקראת המשך הדרך וגם תקרר מעט את גופכם, ותוכלו להמשיך את המסע שלכם קצת יותר בקלות.

הביאו מניפה לכם ולילד

כמה קטנה - ככה מועילה. נכון שבחוץ עדיין חם ולח אבל נפנוף קל במניפה יעיף קצת אוויר אל הפנים שלכם. בנוסף, הילד ירגיש שהוא קיבל אביזר של גדולים, מה שצפוי להגדיל את ההתלהבות מהמניפה.

הצטיידו במאוורר לעגלה

אל תשכחו שגם לתינוקות חם ולח, ואפילו מאוד. הישיבה בעגלה יכולה להיות מאוד מיוזעת, ובדיוק את זה יכול לפתור מאוורר לעגלה שניתן לקנות בחנויות לתינוקות, ברשת או בחנויות אקססוריז למניהן. אם כבר דיברנו על מאוורר, ישנם מאווררים קטנים על סוללות שתוכלו לקחת אתכם, אך כדאי שלא לקרב לילדים כדי שלא ייתפס להם השיער בלהבים הקטנים.

הקפידו ללכת רק בצל

יש צד אחד של הרחוב בו יש יותר עצים? עברו אליו. גם אם זה מאריך בטיפה את הדרך. כשהשמש קופחת מלמעלה כל העסק הופך לחם עוד יותר. הצל קצת מקל. כדאי גם להצטייד בכובע לכם ולילד. אמנם זה לא יקל על החום אבל לפחות תגנו על עור הפנים שלכם מפני השמש.

התלבשו באופן מינימלי

הכוונה היא לא לצאת למופע סטריפטיז ברחוב, אבל כן ללבוש בגדים נוחים, קצרים ואווריריים. כן, גם אם זה אומר שאתם צריכים לעבור בבית אחרי העבודה ולהחליף בגדים. ממש לא כדאי לכם להגיע לאיסוף מהגן בחודשי הקיץ כשאתם עם ג'ינס ארוך, רק אומרים.

הבטיחו משהו כיף בסוף הדרך

זה לא יהפוך את הדרך שלכם לפחות חמה, אבל לפחות יהיה למה לצפות אחריה ואולי זה יעודד את הילד שלכם לא ללכת כל כך לאט ולעצור ליד כל פרח או חתול שעובר ברחוב. תוכלו להבטיח פעילות כיפית בבית, נשנוש טעים או ביקור של סבתא, רק אל תשכחו לקיים כל הבטחה.

סעו ברכב, אם ממש אין ברירה

לא שנרצה לעודד שימוש ברכב מטעמים אקולוגיים, אך אם יש שרב קיצוני או גל חום בלתי אפשרי ואתם מרגישים שהיום אתם פשוט לא מסוגלים לעשות את זה ברגל - זה בסדר להוציא את הרכב, לאסוף את הילד ולעשות את כל הדרך הביתה במזגן.

שני ילדים קטנים עם בועות סבון. ShutterStock
אל תשכחו שגם לתינוקות חם ולח, ואפילו מאוד/ShutterStock

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל: https://app.jama.co.il/

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully