וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסטרה ציוד שיעשה את ההבדל: מה אתם חייבים לקחת לחופשה עם ילדים?

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 14:22

נופש משפחתי יכול להיות מאוד מתיש עבורכם, ההורים, מאחר ואתם בעבודה מתמדת לשעשע ולדאוג לילדים. אז מהם הדברים שכדאי לארוז אתכם כדי להבטיח כמה רגעי קסם?

חופשה משפחתית. ShutterStock
אז מה לא כדאי לכם לשכוח בבית?/ShutterStock

חופשה משפחתית עם ילדים יכולה להיות ממש מוצלחת. חופשה משפחתית עם ילדים יכולה להיות ממש מוצלחת. כן, תשננו את זה, כי זאת בהחלט יכולה להיות המציאות שלכם. לא מעט הורים שיוצאים לנופש עם הילדים חוזרים מותשים ואומרים שהם נהנו אבל השהות הצמודה והאינטנסיבית עם הילדים עשתה את שלה.

נכון, בנופש משפחתי אתם צריכים לעבוד, ואתם לא יכולים להסיר אחריות ולהתנער מנוכחותם של הילדים שלכם, אבל אפשר להיעזר בדברים מסוימים שימלאו רגעים של שעמום או קושי להסתגל לשגרת החופשה. אז מה לא כדאי לכם לשכוח בבית?

טאבלט

גם אם אתם לא חובבים חשיפה למסך, יש רגעים שאפשר לשחרר ונופש משפחתי הוא אחד מהם. בטאבלט הילדים יוכלו מדי פעם לשחק או לראות תכנים שהם מכירים ואוהבים ואתם תוכלו לקבל רגע של שקט. חשוב ביותר: אל תשכחו מטען.

קיט יצירה

דפים, מדבקות, טושים, צבעי מים, חוברות צביעה וכל מה שיכול להעסיק את הילדים שלכם הוא מבורך. אם אתם טסים, קחו אתכם את ערכת היצירה בתיק למטוס ותהיו בטוחים שהיא תהיה בשימוש במהלך הטיסה. יתרון בולט של ערכות יצירה הוא שהן קומפקטיות יחסית ולא תופסות מקום רב באריזה.

חטיפים ונשנושים

נכון, אתם בטוח נוסעים למקום שיש בו אוכל, אבל אין לדעת מה יתחשק לילדים שלכם ומתי יתפוס אותם רעב (רמז: ברגע שאתם הכי לא ערוכים לו). שקיות של חטיפים (עדיף בריאים) ונשנושים יפתרו כל קרייסס, ינחמו וישביעו בעת הצורך ויתכן שגם אתם תמצאו את עצמכם חוטפים כמה בעצמכם.

טיולון

גם אם הילד שלכם כבר זמן לא יושב בעגלה - אל תשללו לגמרי את הרעיון של התניידות בטיולון במהלך הנסיעה. ההליכה בשדה התעופה, למשל, יכולה להיות ארוכה ומתישה וגם טיולים לאורך החופשה יכולים להיות קצת יותר מדי עבור הרגליים הקטנטנות. טיולון פותר זאת, ויכול להיות גם מקום מצוין לעשות בו שנ"צים או להירגע.

בימבה או קורקינט מתקפלים

לקחתם איתכם טיולון? אחסנו בסל שלו למטה גם בימבה או קורקינט מתקפלים כדי לגוון את ההתניידות ממקום למקום כשלילדים יימאס מלשבת בעגלה, אבל גם לא יהיה להם כוח ללכת יותר מדי ברגל. שילוב של טיולון ושל ביבמה או קורקינט יכול להיות פתרון למשפחות שנוסעות עם שני ילדים. כך לכל אחד יהיה פתרון בכל זמן נתון.

בייביסיטר

זה לא בדיוק משהו לארוז, אבל אם יש לכם אפשרות לנסוע ביחד עם בייביסיטר בדמות סבתא או מישהי בתשלום - זה יכול לשדרג פלאים את החופשה המשפחתית שלכם. אם לא התמזל מזלכם ואתם לא יכולים לנסוע עם בייביסיטר, יכול להיות שתוכלו למצוא אותה במקום האירוח שלכם. מלונות רבים, במיוחד כאלה המיועדים לאירוח משפחות, מציעים שירותי בייביסיטר במהלך היום ואם הילדים שלכם ישתפו פעולה (ואתם תצליחו לשחרר) - זה יכול להיות פתרון מעולה לכל הצדדים.

אם כבר דיברנו על דברים שצריך לארוז, זה גם הזמן להזכיר לכם לא לשכוח לקחת איתכם את כל הדברים החשובים, כמו תרופות, ציוד כמו חיתולים, מגבונים (והרבה מהם), בקבוקים וכו'. אם שכחתם משהו, יכול להיות שתוכלו למצוא את כל אלה במקום אליו אתם נוסעים, אבל למה להיות נתונים לחסדי חנויות נוחות שאתם לא מוכרים או מותגים שנמכרים בארץ אחרת?

בנוסף, אם היעד שלכם הוא קייצי והלו"ז שלכם יכלול הרבה בריכה וים, אל תשכחו לארוז את כל מה שדרוש להגנה מלאה מהשמש, כמו גם אביזרי בטיחות למים. סביר להניח שגם את כל אלה תוכלו למצוא במקום אליו אתם נוסעים, אבל עדיף להגיע מוכנים מהבית כדי להעביר את החופשה שלכם בראש שקט ובלי להטריד את עצמכם במשימות למיניהן.

ומעל הכל, אם אתם טסים ליעד בחו"ל, ארזו את הדברים הקריטיים לילדים בטרולי שעולה איתכם לתא הנוסעים במטוס, כדי שאם חס וחלילה המזוודה לא תגיע - לפחות לילדים לא יחסר כלום. חופשה נעימה!

משפחה בחופש על חוף הים. ShutterStock
חופשה משפחתית עם ילדים יכולה להיות ממש מוצלחת/ShutterStock

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל: https://app.jama.co.il/

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully