וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בשמחות: הבייבי מצטרף אליכם לאירוע? כך תיערכו

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 12:32

חתונה, בר מצווה או אירוע גדול אחר - אם אתם מתכננים להגיע בהרכב משפחתי מלא כדאי שתיערכו בהתאם. הנה 5 טיפים מנצחים

תינוק עם אוזניות במסיבה. ShutterStock
רצוי להצטייד מראש באזניות נגד רעש או אטמים/ShutterStock

הוזמנתם לחתונה? קולולולו. אירוע משמח של משפחה או אדם קרוב אחר הוא הזדמנות לחגוג ולהתרגש, מה שלא כל כך נמצא בלו"ז של הורים טריים לקטנטנים. אבל עם כל הכבוד למנות הפתיחה, למינגלינג בקבלת הפנים ולמסיבה המטורפת עד אור הבוקר - כשמצטרף אליכם תינוק קטן זה כבר לא ייראה אותו הדבר.

אם החלטתם להגיע בהרכב משפחתי מלא לחתונה או לכל חגיגה גדולה אחרת, בה צפויים להיות הרבה אורחים, מוזיקה רועשת, שינוי משמעותי בסדר היום ואינספור גירויים, אתם צריכים להיערך בהתאם ולעשות חשיבה מקדימה על האורח הצעיר שאתם מביאים איתכם.

הנה חמישה טיפים למי שמתכננים להגיע עם תינוק לאירוע גדול:

הצטיידו מראש באזניות נגד רעש

נתחיל בעובדה שכולכם צריכים לזכור: רעש חזק מדי עלול להזיק לאוזניהם של תינוקות וילדים רכים ולכן רצוי להימנע ממנו כמה שאפשר. Having said that, כשהתינוק מצטרף אליכם לאירוע בו צפויה להיות הגברה ומוזיקה חזקה, רצוי להצטייד מראש באזניות נגד רעש או אטמים - שניהם מיועדים לאוזניהם הקטנטנות של התינוקות וחוסמים את עוצמת הדציבלים.

ככל שהתינוק גדול יותר, כך עולה הסיכוי שהוא יסרב להרכיב אוזניות (או ינסה להוציא את האטמים מהאוזניים), אז הביאו זאת בחשבון.

הגיעו עם בייביסיטר

אם הדבר אפשרי, הגיעו לאירוע עם בייביסיטר שאמורה לסייע עם התינוק כשתצטרכו. נשאלת השאלה מדוע בכלל להביא את התינוק לאירוע כשאפשר להשאיר אותו עם בייביסיטר, אז התשובות האפשריות הן שייתכן שאתם פשוט רוצים כך ואתם מעדיפים שהוא יהיה קרוב אליכם או שהתינוק צפוי לזרום לרוב והבייביסיטר תהיה שם רק בשביל הרדמה או השגחה כשהוא כבר ישן באזור רגוע יחסית של האירוע.

עשו תורניות על התינוק

אין בייביסיטר באופק? זה ממש בסדר ואפשר להסתדר וליהנות גם בלי. פשוט הגדירו בכל רגע נתון מי אחראי על הטיפול בתינוק, והעבירו אחריות (בהסכמה) גם לסבא וסבתא או חברים שנמצאים איתכם באותו המקום. תתפלאו, לפעמים יהיו מי שירצו להתרחק מההמולה וישמחו להשגיח על התינוק בצד.

דאגו לבגדים נוחים להחלפה

כולם כבר ראו את התלבושת החגיגית של התינוק? ראו. יש לנו תמונות שמנציחות את הסטייל שלכם? יש. זה הזמן להעביר אותו למדי ב'. בשקט בשקט נגיד שאם התינוק "אמור" עדיין להיות בבגדיו החגיגיים אך לכלך אותם, עוד סט של בגדים חגיגיים אחרים יעשה את העבודה מצוין.

הביאו איתכם לול מתקפל

לול קמפינג הולך להציל תינוקות שלא אוהבים לישון שינה ארוכה בעגלה. הבייבי שלכם כנראה יעביר חלק מהאירוע בשינה, במיוחד אם הוא מתקיים בערב המאוחר, ואין סיבה שהוא לא יצליח לישון טוב אם תארגנו לו סביבה נוחה. מקמו את הלול בחדר שקט במקום האירוע (חדר חתן-כלה, למשל, באישור הזוג, כמובן) ועשו תורנויות ביניכם על התינוק הישן.

שחררו ואפשרו את היציאה מהשגרה

הוא לא ילך לישון בשעה הרגילה, הוא לא יאכל מה שהוא רגיל, הוא לא יראה כמות אנשים שהוא רגיל אליה, סביר להניח שהוא יהיה מוצף מכל ההתרחשות ויגיב בטוב או פחות. יכול להיות שהדברים לא יהיו כמו שתכננתם, שהיא תרצה להוריד את השמלה היפה שכל כך חיכיתן להלביש לה, או שתצטרכו לחתוך מהאירוע הרבה יותר מוקדם ממה שתכננתם. ככה זה עם ילדים: החיים פחות צפויים ואתם צריכים להגיע עם מידת סבלנות, גמישות ויכולת לצאת מהשגרה בלי להתנגד כל כך. שיהיה רק בשמחות!

אמא עם תינוק. ShutterStock
הוא לא ילך לישון בשעה הרגילה, הוא לא יאכל מה שהוא רגיל, הוא לא יראה כמות אנשים שהוא רגיל אליה/ShutterStock

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל: https://app.jama.co.il/

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully