וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפסתי את אחותי מניקה את בני. מיד התקשרתי למשטרה"

29.8.2023 / 0:08

סימון סיפרה כיצד חזרה הביתה מבית החולים כדי לגלות שאחותה פיבי מניקה את בנה התינוק ללא רשותה - ואפילו עשתה דבר חמור יותר. היא מיד דיווחה עליה למשטרה

האמא שרוצה לנרמל הנקה בפומבי/mscalciumcannons98/Tiktok

לסימון ולאחותה פיבי נולדו תינוקות בהבדל של שבועיים בלבד. הבנים שלהן הם כעת בני שלושה וחמישה שבועות - והתינוק של פיבי יונק בעוד של סימון לא. לאחר הלידה, כך סיפרה סימון, היא נזקקה לניתוח ומכיוון שאביו של בנה לא בתמונה, פיבי ובעלה הציעו לעשות בייביסיטר על התינוק בזמן שהיא שוהה בבית החולים.

אולם, בזמן שסימון נעדרה לשלושה ימים, אחותה החליטה לקחת את ענייני האכלת התינוק לידיים שלה. "כשחזרתי הביתה, תפסתי את בני על החזה של אחותי", כתבה סימון בפורום הורים, "התקשרתי למשטרה אבל הם לא יכלו לעשות כלום בנושא".

סימון הודתה ש"לא הייתה לה בעיה עם המצב מלכתחילה" מכיוון ש"כנראה היה קל יותר להניק אותו מאשר להכין לו בקבוקים", אולם מה שאחותה אמרה לה לאחר מכן היה זה שהשאיר את סימון פעורת פה. "היא אמרה שהיא זרקה את כל ה'זבל' שהאכלתי אותו בו - והיא התכוונה לשאוב ולתרום לו חלב ממנה".

אישה מניקה תינוק. ShutterStock
הניקה את התינוק של אחותה ללא רשותה/ShutterStock

סימון לא הגיבה מיד, אלא נכנסה לשירותים והתקשרה למשטרה - רק כדי לגלות שמה שאחותה עשתה בכלל לא נחשב לפשע. "מתברר שכל עוד מאכילים את הילד אז הם לא יכולים לעשות שום דבר בקשר לזה", היא הסבירה.

כשפיבי גילתה שאחותה ניסתה להסגיר אותה למשטרה, היא צעקה עליה ואמרה לה שהיא "רק ניסתה לעזור". סימון לא קנתה את זה והשיבה לאחותה: "זרקת 14 מיכלי פורמולה (תמ"ל) אפילו בלי להתייעץ איתי וכרגע אין לי במה להאכיל אותו". בסופו של דבר פיבי יצאה בסערה מהבית וחסמה את סימון מכל ערוצי התקשרות.

האם הצעירה: "ההורים שלנו הצליחו להציל שני מיכלים שהיא זרקה אבל לא יכלו לעשות הרבה מעבר לזה. הם גם חושבים שהייתי לא בסדר שהתקשרתי לדווח עליה למשטרה כי קבלת תיעוד במשטרה עלול להשפיע על העבודה הממשלתית שלה ומשם גם על האחיין שלי".


עוד בנושא
אם חזרה לביתה ותפסה את המטפלת מניקה את התינוק שלה

"אישה טענה שאני מניקה את הבת שלי כדי לגנוב ולפתות את בעלה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
כפית עם אבקת תמ"ל. ShutterStock
פיבי זרקה כמויות כאלה לפח/ShutterStock

בצד של מי אתם?

האחות שהניקה
האחות שהתקשרה למשטרה
שתיהן לא לגמרי שפויות
7071 משתתפים

סימון הדגישה שאחותה מתנגדת בתוקף להאכלה של תינוק בתמ"ל: "הדרך היחידה שהיא יכלה להאכיל את הבן שלי במהלך השבועות הקרובים הייתה לשים אותו על החזה שלה".

לאחר ששיתפה את הסיפור המטריד שלה, חברי הפורום התגייסו לתמוך בה. אחת כתבה: "היא פשוט זרקה מאות דולרים של תמ"ל שקנית רק בגלל הדעות האישיות שלה. הייתי עושה אותו דבר במצבך".

שנייה כתבה: "איך זה לא פשע? זו גניבה לאור יום. למה המשטרה לא עשתה עם זה כלום?" ושלישית הוסיפה: "כואב לי הלב. עוד לפני משבר התמ"ל, 14 מיכלי פורמולה הם יקרים מאוד. הייתי מוכנה לבצע כמה פשעים בגלל המצב הזה".

בינתיים, משתמשת אחרת כתבה: "היא חייבת לך על 14 פחיות התמ"ל שהיא גנבה וזרקה. היא יכולה לא להסכים איתך, אבל גניבה זו גניבה - ועכשיו כשהיא חסמה אותך בכל מקום, היא למעשה משאירה את הילד שלך רעב".

חלקם הציעו לה לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות. "הקשר ביניכן דפוק. בהחלט הייתי לוקחת אותה לבית המשפט", כתב אחד, "הגיע הזמן למצוא תוכנית גיבוי לטיפול בילד, מכיוון שאת כמובן לא יכולה להשתמש באחותך יותר". הורה נוסף כתב: "היא זרקה תמ"ל בשווי של יותר מ-140 דולר וסיכנה את יכולתך להאכיל את ילדך. כמו כן, בהרבה מקומות רואים בהנקה של ילד שאינו שלך ללא רשות ההורים סוג של תקיפה, בלי קשר למה שאמר השוטר ההוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully