וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הורים לא אמורים לקבור ילדים": סיפורו המרגש של הצעיר שחלה בסרטן נדיר

16.8.2023 / 14:04

אחרי שנה של טיפולים אינטנסיביים, נאור בלנקלדר גילה שהסרטן חזר. בהמלצת רופאיו, הוא ימריא לסדרת טיפולים יקרה בארצות הברית, וכאן אתם נכנסים לתמונה. אביו גיא: "אמנם כבר לא ילד, אבל הוא עדיין הילד שלי"

נאור בלנקלדר. יח"צ,
הסרטן חזר מוקדם מהצפוי/יח"צ

כשהוא בסך הכול בן 28, אובחן נאור בלנקלדר כחולה בסרטן נדיר - אוסטאוסרקומה, סרטן עצמות קטלני. הוא לא ויתר, נלחם בסרטן במשך שנה, עבר עשרות טיפולים וגם ניתוח מורכב ברגל - ולאחר מכן החל בתהליך שיקום ארוך וטיפולי פיזיותרפיה. לאחר חודשים של טיפולי פיזיותרפיה שלהם הייתה מטרה ספציפית - כריעת ברך - הציע נאור נישואים לאהבת חייו, שירשו, שהייתה לצידו לאורך כל המאבק במחלה.

הוא קיווה לצאת לדרך חדשה עם בחירת לבו, אך במהלך בדיקה שגרתית לפני כחודש - הוא קיבל את הבשורה ממנה כל כך חשש: בריאתו השמאלית נמצאה גרורה שהתפתחה לגודל של 5 ס"מ, ולפי הערכות הרופאים, הסרטן חזר מוקדם מהצפוי, הגרורה בגודל בעייתי והמיקום רגיש במיוחד.

נאור בלנקלדר. יח"צ,
קיבל את הבשורה ממנה כל כך חשש/יח"צ
נאור בלנקלדר. יח"צ,
בדרך לארצות הברית. נאור/יח"צ

בעקבות זאת, נאור חזר לטיפולים, אך בעצה עם הצוות הרפואי הוחלט שהוא יטוס לארצות הברית, לבית חולים המתמחה בטיפולים יעודיים לסרטן הנדיר ממנו הוא סובל. "כשבית חולים בישראל אומר שכדאי לעבור את הטיפולים בארצות הברית, משהו לא בסדר", אמר גיא, אביו של נאור. "המצב הבריאותי שלו לא בסדר, הוא בסכנת חיים. ממה שהבנתי, אחוזי ההחלמה קלושים. במקום לתכנן חתונה כמו כל זוג צעיר, נאור ושיר מתעסקים בלחיות, זה אבסורד".

לעמוד הקמפיין ולתרומה לנאור לחצו כאן>>

נאור בלנקלדר. יח"צ,
"אני פורץ בבכי לפחות 20 פעמים ביום"/יח"צ

"הורים לא אמורים לקבור ילדים", ממשיך גיא. "זה לא הגיוני ולא טבעי. קשה לי ולא פשוט, אני פורץ בבכי לפחות 20 פעמים ביום. נאור אמנם כבר לא ילד, אבל הוא עדיין הילד שלי, גם כשהוא יהיה בן 60. אנחנו צריכים את עזרתכם למימון הטיפול הדחוף להצלת החיים של נאור, שהוא בחור אופטימי מלא שמחת חיים, מוקף במשפחה וחברים. הוא מאמין שהוא יכול לנצח את הסרטן, גם הפעם".

לתרומות לנאור:

עמותת המתנדבים "להושיט יד" נרתמה לסייע באיסוף התרומות. אלו כל הדרכים לתרום למסע להצלת חייו של נאור:

בכרטיס אשראי באתר המאובטח לחץ כאן
משלוח צ'ק: עמותת להושיט יד עבור נאור , מרכז רימון, ת.ד.80 אלעד.
העברה בנקאית: בנק הפועלים סניף 772 487847 עבור נאור.
לאחר ביצוע העברה על מנת לקבל קבלה לחץ כאן
טלפון לתרומות: 03-9090500
העברה מחו"ל: IBAN: IL810127720000000487847
Swift Code (BIC): POALILIT

  • עוד באותו נושא:
  • סרטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully