וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזו שאבה מעל 10,000 ליטרים של חלב אם. איך זה קרה?

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 7:27

אליזבת אנדרסון-סיירה בת ה-35 היא אמא לשלושה ילדים וגם מחזיקה בתואר כתורמת החלב האם הגדולה ביותר אי פעם. אז אומנם שיא ותואר יש, אבל היא מספרת שהחיים קשים עבורה במיוחד

טיטי איינאו נותנת לצוות לטעום חלב אם/צילום מסך/ אינסטגרם

אם לשלושה ילדים היא בדרך כלל אישה מאוד עסוקה, ואליזבת אנדרסון-סיירה בת ה-35 אינה יוצאת דופן. אבל בתור מחזיקת השיא העולמי של גינס בתרומת חלב אם הגדולה ביותר, היא מבלה הרבה מאוד מזמנה מחוברת למשאבת חלב. וזה לא עבור אחד הילדים שלה.

אנדרסון-סיירה, תושבת אורגון, תרמה 1,600 ליטר מחלב האם שלה בין פברואר 2015 ליוני 2018. וזה רק חלק ממה שהיא שאבה במשך תקופה של תשע שנים. היא מעריכה שהיא תרמה מעל 10,000 ליטרים של חלב אם במהלך השנים, ושהוא שימש פגים ביחידות יילודים ברחבי העולם.

כמויות החלב המדהימות שהאשיה הזו מייצרת הן תוצאה של מצב הנקרא תסמונת היפרלקטציה. "הגוף שלי יוצר כמות משמעותית של ההורמון שנקרא פרולקטין, המניע את ייצור החלב", מסבירה אנדרסון-סיירה. הרופאים אמרו לה שכריתת בלוטות החלב בשדיים היא ככל הנראה אפשרות הטיפול הטובה ביותר שלה; במקום זאת היא בחרה להכפיל את הייצור, תוך שימוש בהפרעה לטובת אחרים. היא אומרת שהיא מבלה עד חמש שעות ביום בשאיבת כמעט שני ליטרים של חלב. במהלך אותה תקופה של תשע שנים, היא סיפרה שבילתה 958 ימים בשאיבה.

במאמר שכתבה עבור Insider, אנדרסון-סיירה פירטה את המניעים שלה להשתמש בהפרעת ההנקה שלה, ואמרה, "אתה לא יכול לתרום דם כשאתה בהריון, ורציתי לעזור לאמהות אחרות הם ילדו ונאבקו לתת לתינוקות שלהם חלב אם". אחרי שהיא תסיים להניק את בנה הקטן היא אמרה שהיא תעבור את הכריתה החלקית.

  • עוד באותו נושא:
  • חלב אם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully