וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה הזו ירדה 63 קילוגרם בעזרת ארוחת צהריים מ-3 מרכיבים

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 10:10

אין ספק שטרנדים תזונתיים כובשים בסערה את הרשתות החברתיות - חלקם בריאים חלקם הרבה פחות. אושיית כושר עם חצי מיליון עוקבים העלתה מתכון שלטענתה גרם לה להשיל עשרות קילוגרמים

ארוחת צהרים עצלה מ-3 מרכיבים. feliciafitnesshealth אינסטגרם, צילום מסך
ארוחת צהרים עצלה מ-3 מרכיבים/צילום מסך, feliciafitnesshealth אינסטגרם

"ארוחת צהריים עצלה", כך קוראת אושיית כושר באינסטגרם לארוחה המהירה, הקלה והטעימה לדבריה, שעזרה לה לרדת במשקל. פלישיה קיתלי, משפיענית כושר בת 27 ואמא לשלושה מקליפורניה, אמרה שהיא ירדה 63 קילו הודות לארוחת צהריים עתירת חלבון שניתן להכין תוך 10 דקות בלבד.

קיתלי, שמחזיקה חשבון באינסטגרם הקרוי feliciafitnesshealth , פרסמה סרטון של מתכון ארוחת הצהריים שלה שקיבל אלפי לייקים. "ארוחת צהריים של ילדה עצלה" שעזרה לי לרדת ולשמור משקל של 60 ק"ג. היא מהירה, קלה, עשירה בחלבון וטעימה - זה נראה מוזר אבל פשוט תאמינו!!!" היא כתבה בכיתוב הסרטון שלה לפני ששיתפה את המתכון.

בקטע הקצר, קיתלי שמה כף כוס אחת של גבינת קוטג' דלת שומן לקערה ומוסיפה עוף שעבר בישול באיר פרייר. מעל היא מפזרת רבע כוס גבינת צ'דר מגוררת. "זה הכל! לוקח 10 דקות להכין ומשאיר אותי שבעה כל כך הרבה זמן!", היא כתבה.

ירדה 63 קג בעזרת ארוחה משלושה מרכיבים. feliciafitnesshealth אינסטגרם, צילום מסך
ירדה 63 קג בעזרת ארוחה משלושה מרכיבים/צילום מסך, feliciafitnesshealth אינסטגרם

חלק מחצי מיליון העוקבים שלה אמרו שהם אהבו את "ארוחת הצהריים של הילדה העצלה" והצטרפו לכמה גרסאות יצירתיות משלהם - אבל אחרים שאלו איך הם יכולים לתבל קצת את הטעם. "יש רעיונות מה להוסיף כדי להוציא את הטעם של גבינת קוטג'?" שאל אחד. "אני מחפש להתחיל לשלב את זה בכמה חטיפים או ארוחות, אבל נאבק עם הטעם. ראיתי כמה מתכונים טעימים עם ג'ל-או ללא סוכר לפינוקים, אבל לא בטוח לגבי הוספתו לארוחות".

קיתלי ציינה שאנשים שלא אהבו את הטעם או את המרקם של גבינת הקוטג' יכולים לנסות להחליף אותה ביוגורט יווני או גבינת שמנת דלת שומן.

"ארוחת הצהריים של הילדה העצלה" היא רק אחת מני רבות של טרנדים תזונתיים שמופיעים ברחבי האינטרנט, ולחלקם כאמור יש הרבה פחות ערך תזונתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully