וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר עם שני איברי מין החליט לחתוך אחד למרות שלדבריו "נשים היו מהופנטות"

30.7.2023 / 9:28

נהג משאית מלוס אנג'לס חשף כי הוא נולד עם שני אברי מין זכריים - מה שאולי נשמע עבור חלקכם חלום - עבורו היה מסובך מדי. אז איך חיים ככה ולמה הוא החליט לחתוך אחד?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

"The Man With No Penis"/TLC

נהג משאית מלוס אנג'לס חשף את מצבו החריג שהקנה לו שני איברי מין - שלדבריו הפנט כמה מהמאהבות שלו אבל גרם לאחרות לסבל רב.

טנק, כפי שהוא מכנה את עצמו, נולד עם דיפליה (Diphallia), חריגה גנטית נדירה שמרחשת אצל תינוקות זכרים שנולדים עם שני פינים. עבור נשים רבות, התוסף הנוסף היה יתרון שרבות לא האמינו שהוא נכון עד שלדבריו הוא 'לקח אותן לחדר [ו]הם יראו'. אבל הפין הנוסף הוכיח יותר צרות ממה שהוא שווה בסופו של דבר, שכן קיום יחסי מין עם אחד בכל פעם הוכיח את עצמו כקשה ולא תמיד אופטימלי עבור הדייטים שלו.

דיפליה, מצב שבו הפין מחולק לשני חלקים, הוא נדיר ביותר, עם הערכות מסוימות שמעמידות את השכיחות על אחת מכל חמישה מיליון לידות בעוד הערכות אחרות מדברות על אחד ל-30 מיליון.

גבר שנולד עם שני איברי מין מדבר. Soft White Underbelly יו טיוב, צילום מסך
גבר שנולד עם שני איברי מין מדבר/צילום מסך, Soft White Underbelly יו טיוב

טנק פירט את מצוקתו הבלתי רגילה בראיון וידאו שפורסם לערוץ היוטיוב Soft White Underbelly. בו הסביר כי בגיל 12 נשלח למתקן מעצר לנוער לאחר שהורשע בהריגה. כשהוא שוחרר בגיל 24, לאחר שמעולם לא קיים יחסי מין, טנק החליט להפיק את המרב מאיבר מינו הנוסף. הוא אמר למראיין: 'נשים לא האמינו כשאמרתי להן שיש לי שני איברי מין, אבל אז לקחתי אותן לחדר שהן יראו'.

לדבריו הוא קיבל מספר הצעות לככב בסרטי פורנו ויש מאהבות שמאוד נהנו מהמצב שלו. הוא הוסיף שבעת קיום מין הוא לא בהכרח ישתמש בשני איברי המין, אך הוא יחווה בשניהם אורגזמה ושפיכה.

ולמרות שמעטות נהנו ממצבו, זה היה בעייתי ואף כואב עבור רבות, מה שדרבן אותו לקבל את ההחלטה הקשה לעבור ניתוח להסרת אחד מאיברי המין.

עוד הוא חשף כי הוא אינו המקרה הראשון של דיפליה במשפחתו. דודו נולד עם אותה חריגה בעוד שלדבריו אביו נולד עם אשכים גדולים מאוד 'כמו שור'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully