וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו: ריקול לדוחה היתושים הפופולרי; "חשש לבטיחות השימוש"

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 18:27

בהנחיית משרד הבריאות: "סנו די!", תחליב דוחה היתושים לתינוקות וילדים, מוסר מהמדפים בשל פגם בייצור, שמעלה חשש לבטיחות השימוש

תכשיר הגנה נגד יתושים סנו די. יח"צ,
תכשיר הגנה נגד יתושים סנו די/יח"צ

דווקא עכשיו, כשעונת היתושים בשיאה, מודיעה היום (חמישי) יצרנית תחליב היתושים הפופלרי, שמיועד לשימוש בקרב תינוקות וילדים, שהוא מוסר מהמדפים, בהנחיית משרד הבריאות.

יצרנית "סנו די!", חברת קוסמופארם בע"מ, פרסמה על כך את ההודעה הבאה: "חברת קוסמופארם בע"מ מודיעה על איסוף מן השוק של בקבוקים מאצווה המשויכת למוצר "סנו די!", תחליב דוחה יתושים לתינוקות ולילדים, 50 מ"ל בעקבות פגם בתהליך היצור שהתגלה, וחשש לבטיחות השימוש באצוות המוצר. בר קוד המוצר: 7290012116629, מספר אצווה: 315002063.

האיסוף מהמדפים - הוראה של משרד הבריאות

"החברה מבקשת להדגיש כי האיסוף נעשה בהנחיית משרד הבריאות. הודעה מתאימה נמסרה לנקודות המכירה והועברה הנחייה להסרת אצווה זו מהמדפים. החברה קוראת ללקוחות שרכשו את המוצר שלא לעשות בו שימוש ולהחזירו לנקודת המכירה".

יש לציין שמדובר באחד המוצרים הפופלרים לשימוש בישראל, בעיקר בשל התאמתו לשימוש תינוקות וילדים. משרד הבריאות, שפרסם את דבר האיסוף מהמדפים של התחליב, לא פרט בהודעתו על אותם סיכונים בשימוש במוצר, שצוינו במסגרת ההודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully