וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלמה הייק בת ה-56 חושפת את סוד המראה הצעיר שלה: "בלי בוטוקס"

26.7.2023 / 0:10

זוכת האוסקר בת ה-56, סלמה הייק, יוצאת נגד השימוש בבוטוקס ומספרת שהיא מצליחה לשמור על מראה צעיר וטבעי בזכות טיפולי גלי הרדיו שהיא עוברת על בסיס קבוע

סלמה הייק בביקיני בגיל 56/@salmahayek

שחקנית הקולנוע, הבמאית והמפיקה סלמה הייק בת ה-56, שכיכבה לאחרונה באחד הפרקים המדוברים בעונה החדשה של "מראה שחורה", התארחה בפודקאסט של קלי ריפא, "בואו נדבר בלי מצלמות", לראיון רחב היקף שנגע בשגרת היופי שלה.

על אף המראה חסר הגיל שלה שמשאיר את המעריצים שלה שוב ושוב המומים, הייק סיפרה שהיא עדיין לא עברה הזרקות. "אין בוטוקס", אמרה השחקנית לריפא והסבירה שהיא פיתחה מדיטציה "מוזרה" שבה היא מרגישה אנרגיה "רוקדת" בכל הגוף שלה - ומייחסת את המדיטציה לחיזוק המראה הצעיר שלה.

הייק הוסיפה שהיא מסתמכת גם על טיפולים בגלי רדיו וגלי-מיקרו שמכווצים ומהדקים את העור בדרכים לא פולשניות. "אני משתמשת הרבה במכשירי גלי רדיו לפנים והם עובדים עלי טוב יותר מאשר על כל אחד אחר", הסבירה הייק, "והמדיטציה... לפעמים כשאני עושה את זה, אנשים אומרים לי כשאני יוצאת מהחדר: 'אלוהים אדירים, את נראית בת 20'".

סלמה הייק בביקיני בגיל 56. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
סלמה הייק בביקיני - והיא בת 56/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
סלמה הייק בת ה-56. Salma Hayek / Instagram, צילום מסך
לא זקוקה לבוטוקס כדי להיראות מדהים/צילום מסך, Salma Hayek / Instagram

כשדיברה על טיפולי גלי הרדיו שהיא עוברת היא לא שכחה לציין ש"האנשים שעושים לי את זה אומרים שהתוצאות שאני מקבלת הן לא התוצאות שהם בדרך כלל רואים אצל אחרים".

בנוסף, מפגשי המדיטציה שלה מתהדרים ביתרונות מעבר ליופי, לדבריה. "כשאני לא עושה מדיטציה במשך זמן מה, נחשו מה קורה? לא רק שהפנים שלי מתחילות לצנוח והכל מתחיל לצנוח, אלא גם חוזרת לי פריצת הדיסק, הבעיה בצוואר, הבעיה בירך, בקרסוליים. אני מתחילה להישבר", היא אמרה.


עוד בנושא:
סלמה הייק שוברת את הרשת בביקיני זעיר

קמטים ושיער לבן: סלמה הייק העלתה תמונה לא מרוטשת והיא מהממת

סלמה הייק הפתיעה את המעריצים במראה הצעיר והטבעי שלה: "אני עוברת טיפולי רדיו". salmahayek/Instagram, צילום מסך
סלמה הייק הפתיעה את המעריצים במראה הצעיר והטבעי שלה: "אני עוברת טיפולי רדיו"/צילום מסך, salmahayek/Instagram

האזינו לפודקאסט המלא:

הייק התבטאה נגד השימוש בבוטוקס ב-2017 ואמרה ל-DuJour: "אני לא מאמינה בבוטוקס כי הפנים שלך לא זזות וזה משהו שאת צריכה לעשות למשך שארית חייך, יותר ויותר בכל פעם". היא גם נוטה לשתף תמונות טבעיות שלה באינסטגרם החושפות לעיתים גם קמטים ושיערות לבנות מבלי להתבייש בסממני הגיל.

הייק מצטרפת לרשימה של כוכבות אחרות שיצאו נגד טיפולי בוטוקס, כולל ג'וליה רוברטס ומריל סטריפ.

מוקדם יותר החודש סלמה הייק העלתה לאינסטגרם תמונה שלה בביקיני שגרפה יותר מ-3 מיליון לייקים והקפיצה את מספר העוקבים שלה למגרש של הגדולים באמת, כשהיא חוצה את קו ה-25 מיליון עוקבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully