וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פני כרית: מה השחקנית אמילי בלאנט עשתה בפנים?

ד"ר אברי רווה

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 7:56

האם אמילי בלאנט הגיעה לשלב ה-pillow face שמעיד על מראה מנופח ועשוי? ד"ר אברי רווה מומחה בכירורגיה פלסטית מסביר ועונה על מה שונה במראה הפנים של הכוכבת של הסרט אופנהיימר

אמילי בלאנט. GettyImages
מטופלת עם מילוי מוגזם, סופה לחייך חיוך שיעצום את עיניה מרוב נפח. אמילי בלאנט במסיבת עיתנואים לסרט אופנהיימר השבוע/GettyImages

למי שהשם לא אומר יותר מדי, אמילי בלאנט, פרצה לחיינו בתפקיד מרכזי ב"שטן לובשת פראדה" אי שם ב-2006, ומאז קטפה לא מעט תפקידים נחשקים, כשהשיא אולי מגיע עכשיו עם עליית הסרט אופנהיימר. חלק בלתי נפרד מהשיח סביב הסרט, ההפקה, העלילה וכו' - הוא המראה החיצוני של בלאנט והכותרות כבר משוות בינה לבין מדונה בתקופת השינוי הדראסטי והביקורות החריפות על השינוי הקיצוני בפניה.

בלאנט, 40, ספגה מעט ממעריציה ברשתות החברתיות השונות, בעניין ההליכים הקוסמטיים שכל הנראה עברה, אך לא נשארה חייבת וציינה שהיא מאז ומעולם העריכה חוסר שלמות בכל הנוגע למראה החיצוני שלה. גם ב-2019 צוטטה כמי שאינה מאמינה בניתוחים פלסטיים. על מנת לעשות סדר בדברים, בדקנו עם ד"ר אברי רווה מומחה בכירורגיה פלסטית האם בלאנט נכנעה גם היא לסטנדרט התעשייה והתמכרה להליכים ניתוחיים או קוסמטיים לאחרונה?

אז מה עשתה בלאנט לאחרונה ? לא מעט מסתבר

השליש העליון של הפנים: ניכר שבלאנט עברה טיפולי בוטוליניום טוקסין, עבור הרפיית שרירי המצח וצידי העיניים כדי לטשטש ואף להעלים את הבעות המצח שלה, קמטוטי צידי העיניים ואף קמטי הזעף במרכז הגבות. מדובר בטיפול שכנראה נעשה בשגרה שלה, והוא מביא להיחלשות השרירים שגורמים לקמט בזמן ההתכווצות שלהם לאורך השנים, על ידי מיקוד לשרירים ספציפיים, הוא יעזור להחליק את העור וליצור מראה צעיר ונינוח יותר. על כן מדובר בטיפול שיש לחזור עליו אחת לכמה חודשים.

מרכז הפנים: מרכז הפנים הוא לרוב אזור שכל נגיעה קטנה בו, תשפיע באופן מידי וישיר על המראה הכללי, לכן ההבדל כל כך בולט לעין המעריצים. כאן ניתן לראות כי נעשתה עבודה מקצועית ויפה על מרכז הפנים באזור הלחיים של מילוי חומצה היאלורונית המקנה מעט מעט נפח. החומר הוזרק במינון מעט גבוה, אולי כהכנה למשהו דראסטי יותר אין לדעת כרגע. ניתן לראות שמרקם העור שלה נראה טוב יותר והפנים נראות מלאות וחיוניות.

השליש התחתון של הפנים: ממבט הבוחן את החלק התחתון בפניה, ניתן לראות שאולי שמנה קצת, והתעגלות הפנים שהתרחשה שם קרתה באופן די טבעי, במסגרת השנה-שנתיים האחרונות. אין שם הליך שמוביל למראה חד ומדויק כמו שנעשה בהליכים לטובת חידוד קו לסת או מיצוק האזור.

אמילי בלאנט, טקס CFDA. GettyImages
כך היא נראתה לפני פחות משנתיים/GettyImages

נהוג בגילאים של בלאנט ובכלל, לטפל ולשפר את מרקם העור באמצעות טיפול בכל שכבות העור; כאשר מכשור מטפל בשכבות העמוקות של העור, ביוסטימולטור כמו סקולפטרה מטפל בשכבה הבינונית של העור ואילו טיפולי PRP המאוד פופולאריים מטפלים בשכבה השטחית העליונה של העור. אני מניח שהיא מטופלת בפרוטוקול מצוין של טיפול משולש כזה אחת לשישה שבועות, ועל כן יש לה זוהר וחיוניות בעור הפנים לצד מרקם עור חלק וצעיר שלא נראית עליו צניחה של הגיל.

בגדול נראה כאילו בלאנט עושה דרכה לעבר תופעה לא חיובית כלל הנקראת pillow face. תוצר לוואי של הזרקה של נפחים מוגזמים באזור השליש מרכזי - המעניק מראה כללי פאפי מנופח ועשוי, וקל לזהות את הפעולות האסתטיות שעוברת המטופלת ממרחקים. זו תופעה שרואים אותה יותר ויותר כחותם לעבודה אסתטית לא טובה. כאשר מטופל שעשה מילוי מוגזם, סופו לחייך חיוך שיעצום לו את עיניו מרוב נפח ועובי במרכז הפנים, וכאן חשוב לומר, למרות שאין כל רע שכל אחד יעשה מה שהוא אוהב, יש להבין כי מדובר במראה אווטארי ולא נעים שיכול להימנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully