וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן נעלי הריצה: החדשה של סאקוני נוחה ויציבה בטירוף

17.7.2023 / 11:08

פלטת פלסטיק תומכת, כריות קצף מפנקות בסולייה ומראה שיקי במבחר צבעים זרחניים. זיו ריינשטיין יצא לרוץ עם הדגם החדש של סאקוני וחזר עם רשמים

סאקוני נעלי ריצה. סקוני,
עוטפת את הרגל בשיא הנוחות. אנדורפין ספיד 3/סקוני

לסאקוני יש כל כך הרבה דגמים של נעלי ריצה, שההתאמה לצרכי הריצה שלכם עלולה להיות קצת מאתגרת. לטובה, כלומר. ולכן נכנסתי לסניף הגדול של החברה בבני ברק, שם גם ישנו הליכון ריצה עם מצלמה שמנתחת פריים אחרי פריים את אופי הריצה שלכם, וכך ניתן להתאים נעל נכונה יותר או אפילו להמליץ על הצורך במדרסים. לא באתי "נעול" על אנדורפין ספיד 3. מדדתי ורצתי על ההליכון עם כמה דגמים שהיו בחנות. אבל ברגע שהכנסתי את כפות רגלי לדגם זה ועמדתי - היה ברור לי שזו נעל נוחה בקטע אחר - ולא רק מבין שלושת הדגמים האחרים בחנות.

האנדורפין ספיד 3 (Endorphin Speed 3) הוא הדגם החדש מסדרת האנדורפין (השם אנדורפין נלקח מאותו חומר כימי במוח שמספק תחושה טובה ומשפר את מצב הרוח) של סאקוני. לאחר הנעליים הקודמות בסדרה אנדורפין ואנדורפין ספיד 2, מגיע החידוש בדגם הזה בדמות פלטת ניילון בעלת כנפיים בצורת S-curve שמרכזת ותומכת טוב יותר בכף הרגל. כבר עם הנעילה הראשונה שלהן, אני מרגיש את הסוליה העבה שעשויה קצף ובתוכה פלטת הניילון, שמעניקה נוחות ויציבות כאחד לרגל.

הנעל מספקת תמיכה לכל כף הרגל, כאילו עוטפת אותה בנוחות ורק ממתינה שתרוצו בה. הריצה על הסוליה השטוחה ללא הבליטות (ולכן פחות מתאימה לשטח) מתנהלת ברכות ונוחות רבה, וזאת עקב טכנולוגיית ה- PWRRUNPB שמספקת מעין כריות עשויות קצף שמעניקות תחושת קלילות.

בריצה התחושה נעימה מאוד. כאמור, קלילות שאפיינה את הריצה גם במשטחי עפר וגם על אספלט. הנעל מיועדת לריצה ניטרלית תחרותית, ובחנות בבני ברק אף הגדילו לומר שהיא אמורה לשפר את התוצאה שלכם ב-5%. נחיה ונראה.

נעלי ריצה סאקוני. סאקוני,
בולטות אופנתית ובטיחותית/סאקוני

מפרט:

  • קטגוריה: ניטרלי
  • דרופ: 8 מ"מ (עקב 36 מ"מ/28 מ"מ קדמת כף הרגל)
  • משקל: נשים 204 ג', גברים 229 ג'
sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

המראה של האנדורפין ספיד 3 עשוי לבלבל. מחד, היא נראית מבחוץ נעל עם סוליה עבה. אולם התחושה מבפנים היא של נעל שאין לה גובה מטריד במיוחד, בניגוד למה שאני אישית הרגשתי עם נעלי ה-HOKA,למשל. בנוסף, מאוד אהבתי שהנעליים עשויות מחומרים ממוחזרים והן אפילו "טבעוניות" - כלומר אין בהן שום חלק שקשור לעור חיה, וכולן מבד מאוורר. המשקל שלהן - 229 גרם (לגברים) - הוא גם אחת המעלות כאן - שמעניק את הקלות שבריצה ועדיין תחושה של רגל עטופה ומוגנת.

פחות אהבתי בנעל את הלשונית, שמעט קצרה ונכנסת פנימה מתחת לשרוכים (שאגב, באורך המדויק). סנטימטר אחד נוסף היה מוסיף הרבה יותר נוחות. מבחינת מחיר, האנדורפין ספיד 3 לא זולות ובסאקוני מוכרים את הנעל ב-819 שקלים, אבל שיטוט ברשת העלה מחירים של 719 שקלים ואפילו של 506 שקלים מאתר בחו"ל.

לסיכום, נעליים שהן בהחלט "ואליו פור מאני" אם אתם מוצאים אותן במחיר טוב. הן נוחות, קלות (מאוד), אווריריות ותחושת הריצה בהן יציבה. בנוסף, הנעליים מגיעות בשלל צבעים זוהרים, כמו טורקיז, אדום וצהוב - כך שגם מובטחת לכם בולטות אופנתית ובטיחותית. עם האנדורפין ספיד 3 בהחלט תיראו שיקים, כי כפי שגורס המשפט המפורסם - אתם הכי יפים כשנוח לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully