וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך המטורף של האלק הוגאן. איך הוא עשה את זה?

גם בגיל 69 אפשר לעשות שינוי משמעותי. האלק הוגאן הוא עוד הוכחה לזה. אז איך מ-12 ביצים בכל בוקר עם המון חמאה הוא עבר לארוחת בוקר רזה ואורגנית. ומה הוא אוכל במהלך היום?

מתאבק ה-WWE האלק הוגאן. AP
האלק הוגאן/AP

האלק הוגאן דיבר בגילוי לב על השינויים באורח החיים שעשה לאחר שגופו "נסגר" עליו, כשהמתאבק לשעבר חשף שהוא ויתר לחלוטין על אלכוהול והוריד כ-18 ק"ג.

כוכב ה-WWE, בן 69, סיפר על יישום הרגלים בריאים יותר במהלך סרטון שהעלה ובו הרהר על השגרה הקודמת שלו ועל ההשפעה שהייתה להם בסופו של דבר על גופו. בווידיאו, הוגאן, ששמו האמיתי הוא טרי ג'ין בוליה, חשף ש"הארוחה לפני המשחק" שלו הייתה מורכבת מ"שלושה בקבוקי מילר לייטס ושני כדורי טיילנול", בעוד שהארוחה שלו לאחר המשחק כללה "כנראה 12 בקבוקי מילר לייטס" .

עם זאת, לדברי הוגאן, הוא החליט לוותר לחלוטין על אלכוהול לפני שישה חודשים, לאחר שהבין שהוא השתמש בו כדרך "להקהות" את עצמו.

25 ניתוחים ב-10 שנים

"אני לא שותה אלכוהול בכלל. אני פשוט לא שותה, לא לוקח טיילנול. אני לא עושה שום דבר מלבד לשתות מים ממש טובים", אמר הוגאן, לפני שציין כי הוא ויתר "לגמרי" על אלכוהול לפני שישה חודשים. "פשוט נמאס לי מזה. זו הייתה דרך להקהות קצת כי היו לי המון בעיות עסקיות מטורפות ודברים אישיים שקרו באותה תקופה".

הוגאן גם חשף כי בחר להפסיק לשתות לאחר שהבין שהוא "נעשה תוקפני מדי" עם אלכוהול. "תפסתי את עצמי אחרי שהייתי מתאמן, נהיה אגרסיבי מדי עם אלכוהול. אז פשוט הייתי חייב להפסיק את זה", הסביר.

המתאבק המקצועי לשעבר, שהוריד קרוב ל-20 קילו בשנתיים האחרונות, דיבר על ההחלטה שלו לשנות את אורח חייו. "לפני כ-15 שנה הגוף שלי די נסגר עליי. עברתי כמה ניתוחים בברכיים... ואז אחרי התגוששות של כמעט 40 שנה, הגוף שלי נסגר עליי", אמר. "נכנסתי לניתוח גב אחד וזה הפך ל-10 ניתוחי גב. היה צורך להחליף את שתי הברכיים. שתי הירכיים הוחלפו גם כן. היו עוד כמה ניתוחים על הפנים שלי בגלל שנשבר שקע המסלול שלי כמה פעמים. וזה בסופו של דבר 25 או 26 ניתוחים, או עוד כמה, על פני תקופה של 10 או 12 שנים."

יוגורט, בננה וקפה אורגני בכל בוקר

לדברי הוגאן, החוויה "שינתה את המשחק" עבורו ועודדה אותו לשנות את "כל אורח חייו". "שיניתי את כל אורח החיים שלי בגלל שבאותה תקופה, כשכאבתי כל כך והתבגרתי, לא יכולתי לשאת כל כך הרבה משקל", אמר. "וכשאתה בישיבה ואתה לא זז ומתאבק כל לילה, קל להעלות במשקל".

כוכב ההיאבקות הידוע בעולם אמר שבסופו של דבר החליט לשאוף למשקל של 120 קילו, המשקל ששקל בפעם האחרונה כשהיה לדבריו בכיתה ט'.

כדי להגיע למטרה שלו, וכדי לשנות את אורח חייו, שינה הוגאן את הרגלי האכילה שלו, וזה לא היה קל. אם בתקופת ההתאבקות שלו הוא נהג לאכול 12 ביצים בכל בוקר, שני המבורגרים והכל עם חמאה, היום התפריט שלו שונה לחלוטין. הוגאן גילה כי כיום הוא אוכל כוס יוגורט, בננה וקפה אורגני לארוחת בוקר בכל בוקר, בעוד ארוחת הצהריים שלו מורכבת בדרך כלל מחלבונים כמו למשל. עוף, סטייק או טונה. הדבר נכון גם לגבי ארוחות הערב של הוגאן. "זה פחות או יותר אותו דבר", הוא הודה, לפני שהוסיף כי הוא גם אוהב להתפנק ב"עוגיות אורגניות".

לדברי הוגאן, הוא גם החל להשמיט סוכר מהתזונה שלו לאחר שהבין שהוא גורם לו לדלקת במפרקים. "הייתי צריך לחסל את הסוכר מיד", הוא נזכר, כשהסביר שהפיכת הגוף שלו ל"בריא" הפכה להיות חשובה לו הרבה יותר מאשר להפוך אותו ל"קהה".

הוגאן אמר כי כיום הוא מרגיש "נהדר" ו"חי". "אני מרגיש מצוין. בלי כל שאר הדברים הנוספים, אתה באמת מרגיש חי, כי אפילו קצת כאב גורם לך לדעת שאתה חי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully