וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שרציתם לדעת על טרנד הקולגן

בשיתוף גולן נהרדעא

6.7.2023 / 14:27

תוספי תזונה הפכו ללא פחות מטרנד בשנים האחרונות והיהלום שבכתר- תחום האנטיאייג'ינג וההבטחה להיראות צעירים ויפים ללא מאמץ. אבל איך בעצם עובד המנגנון? והאם נמצאה החלופה לטיפולים אסתטיים?

קולגן הוא למעשה החלבון הנפוץ ביותר בגופנו וגם בגופם של בעלי החיים והוא מהווה "הבסיס" עליו מונחת רקמת העור הגוף שלנו מייצר קולגן באופן טבעי ובכמות מוגברת עד גיל 20 ומגיל 20 ומעלה ניתן לראות האטה משמעותית בתהליך. קולגן הוא החומר שמעניק לעור שלנו את הנפח את המיצוק, כאשר כמות הקולגן בעור הפנים פוחתת - מתחילים להופיע סימני הזדקנות כגון קמטים ורפיון. בנוסף, קולגן גם מסייע לפעילות תקינה של מפרקי הגוף.

לא מעט מהטיפולים האסתטיים המקובלים היום בקליניקות, מכוונים להרס מבוקר של תאים אשר מייצר סוג של דלקת שגורמת לייצור מוגבר של קולגן ואלסטין באיזור הפציעה. קולגן חדש זה - מייצר את האפקט של עור חלק, מתוח וזוהר. קולגן ניתן לצרוך בבליעה של כמוסות(פחות מומלץ) ובאבקות ייעודיות עם תמיכה ברורה של המחקר והמדע לעומת הכמוסות. היום ניתן למצוא על מדפי הפארם סוגים שונים של תוספי קולגן. אז איך נדע להבדיל בין הסוגים ולבחור במה שהכי נכון לנו?

נייצ'רס פרו. דניאל אהרוני,
נייצ'רס פרו/דניאל אהרוני

מקור הקולגן

ראשית יש להתייחס למקור ממנו מופק הקולגן. מקור הקולגן המומלץ הינו קולגן מיפן. כיום, ניתן להפיק קולגן מבקר, עופות ודגים. מחקרים מדעיים מצאו שקולגן שמקורו בדגים, כמו תוסף הקולגן של נייצ'רס פרו טרומרין, הוא יעיל ועוצמתי יותר מקולגן שמופק מכל מקור אחר משום שלקולגן ממקור דגים יש זמינות ביולוגית מעולה, הודות ליכולת הספיגה שלו, שהתגלתה כיעילה ועוצמתית יותר מספיגה של קולגן שמקורו בבקר בגלל גודל החלקיקים שלו וזהותם לחלקיקי הקולגן הטבעיים הקיימים אצלנו בגוף.

מינון הקולגן

דבר נוסף חשוב שיש להתייחס אליו והוא החשוב ביותר- מינון הקולגן במנת הלקיחה היומית.

מחקרים שנעשו בנושא, הראו כי בני האדם יכולים לצרוך בין 2.5 גרם ל 15 גרם קולגן ביום בבטחה וללא תופעות לוואי. בקולגן של נייצ'רספרו טרומרין ניתן למצוא את הכמות הגדולה ביותר של ריכוז פפטידים של קולגן בישראל בהשוואה למותגים אחרים עם 10 גרם למנת לקיחה יומית, מה שגורם לו להיות יעיל, עוצמתי וחסכוני יותר.

איכות הקולגן

יש להקפיד על צריכה של לפחות 2.5 גרם קולגן ביום.

איכות הקולגן משתנה בהתאם למקור הייצור, תהליכי הייצור והעיבוד, והרכב חומצות האמינו שבו.

קולגן באיכות טובה יכיל מרכיבים איכותיים ונקיים, ויופק בטכנולוגיות הידרוליזה מתקדמות שמבטיחות שמירה על מבנה החלבון ותכונותיו הביולוגיות. קולגן באיכות טובה מספק את המרכיבים התזונתיים הנדרשים לחידוש וחיזוק רמות הקולגן בגוף. מנגד, קולגן באיכות גרועה עשוי להכיל מרכיבים זולים או מחלבונים חלופיים, יכול שלא לספק את התוצאה הרצויה בזמן הרצוי.

בנוסף, קולגן באיכות גרועה יכול להיות מעובד כך שהתכונות הביולוגיות שלו משתנות או מופחתות.

הקולגן של נייצ'רספרו טרומרין, מכיל הרכב חומצות אמינו בצורת פפטידים ביחס אופטימלי שומגיע לישראל הישר מיפן. קולגן טרומרין עומד בכל האישורים המחמירים ביותר של משרד הבריאות היפני והישראלי.

כשרות

בכל הקשור לכשרות קולגן טרומרין של נייצ'רספרו מופק בתנאים מחמירים ביותר מבחינת הכשרות, בהשגחה צמודה ולמוצר הדגל קולגן טרומין, יש כשרות פרווה בהשגחת מרכז רבני אירופה ועד הכשרות EK ובהשגחת הרבנות המקומית נוף הגליל.

בואו לשמוע ממנכ"ל נייצ'רס פרו, עו"ד רם שביט, כל מה שאתם חייבים לדעת על תוספי תזונה בכתבה שלפניכם.

בשיתוף גולן נהרדעא
  • עוד באותו נושא:
  • קולגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully