וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם VR ובינה מלאכותית: בית חולים חכם וחדשני יוקם בקרוב בישראל

בשיתוף אסותא

27.6.2023 / 14:40

אסותא מרכזים רפואיים הניחה את אבן הפינה של בית החולים החדש בראשון לציון, שיכלול חדרי ניתוח טכנולוגיות חדישות ומרפאות משודרגות. יו"ר מרכזים רפואיים: "בשורה חשובה לקידום הבריאות של תושבי האזור"

הדמיה - ביה"ח אסותא החדש בראשל"צ. אסותא מרכזיים רפואיים,
הדמיה - ביה"ח אסותא החדש בראשל"צ/אסותא מרכזיים רפואיים

בטקס חגיגי בנוכחות ראש עיריית ראשון לציון, יו"ר ומנכ"לית מכבי שירותי בריאות, יו"ר ומנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים, מנכ"ל בנק לאומי, מנכ"ל דניה סיבוס ובכירים נוספים, הונחה אבן הפינה לבית החולים החדש של אסותא מרכזים רפואיים בסמוך למתחם ה-1000 ההולך ונבנה בעיר.

בהקמת בית החולים החדש יושקעו מאות מיליוני שקלים והוא צפוי להיפתח לקהל במהלך שנת 2025.

פרופ' יהושע (שוקי) שמר, יו"ר אסותא מרכזים רפואיים, מר רן סער, יו"ר מכבי שירותי בריאות, גב' עו"ד רחל שמואלי, מנכ"לית אסותא טכנולוגיות מתקדמות, מר רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, גב' סיגל דדון-לוי, מנכ"לית מכבי שירותי בריאות, מר גידי לשץ, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים, מר איזי בן עזרא, מנהל בית חולים אסותא ראשון לציון, ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים שפלה, מכבי שירותי בריאות. גדי סיארה,
פרופ' יהושע (שוקי) שמר, יו"ר אסותא מרכזים רפואיים, מר רן סער, יו"ר מכבי שירותי בריאות, גב' עו"ד רחל שמואלי, מנכ"לית אסותא טכנולוגיות מתקדמות, מר רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, גב' סיגל דדון-לוי, מנכ"לית מכבי שירותי בריאות, מר גידי לשץ, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים, מר איזי בן עזרא, מנהל בית חולים אסותא ראשון לציון, ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים שפלה, מכבי שירותי בריאות/גדי סיארה

בית החולים החדש, יהיה גדול פי שלושה מזה הקיים כיום, הוא יתפרס על פני כ-30,000 מ"ר בשש קומות עיליות, ושלוש קומות תת-קרקעיות לחניונים ולוגיסטיקה רפואית התומכת במחלקות בית החולים. כמו כן, הוא יכלול שטחי מסחר שישלימו את השירות למטופל ולמשפחתו.

בית החולים אסותא מרכזים רפואיים ראשון לציון, ניבנה על תשתית "בית חולים חכם" המאפשרת שילוב של רפואה עם טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך של בינה מלאכותית, מציאות רבודה ורובוטיקה, שירותי טלה-רפואה ועוד, הכל על מנת להבטיח את הרצף הטיפולי ולשיפור איכות הטיפול הרפואי והגברת הבטיחות.

יו"ר אסותא מרכזים רפואיים הפרופ' שוקי (יהושע) שמר: "אסותא מרכזים רפואיים מתחדשת לטובת תושבי ראשון לציון, חולון, בת ים והסביבה עם הקמת בית החולים אשר יעניק חווית בריאות אחרת לבאים בשעריו, בהצבת סטנדרטים גבוהים בתחומי הפעילות השונים. זוהי בשורה חשובה לקידום הבריאות של תושבי האזור בסטנדרט של אסותא מרכזים רפואיים".

גידי לשץ מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים: "מרכזים רפואיים מובילה מצוינות מקצועית, ערכית ואנושית, אשר עומדים בבסיס בניית בית החולים החדש. בית החולים החדש יהווה מודל של עשייה רפואית איכותית, הדוגלת במתן מענה מקיף ושלם של שירותים רפואיים, רפואה אישית ואנושית, המבוססת על טכנולוגיה חכמה ומתקדמת. מדובר בבשורה משמעותית לתושבי ראשון לציון והסביבה אשר יוכלו ליהנות מרפואה איכותית, בטוחה ובסטנדרט השירות המובילים בישראל".

איזי בן עזרא מנהל בית החולים מרכזים רפואיים ראשון לציון: "כאשר שירות, איכות ובטיחות הטיפול עומדים לנגד עינינו, חשבנו עוד משלב התיכנון על כל היבט אפשרי, החל בעיצוב, אסתטיקה ונגישות וכלה בתשתיות דיגיטציה, בית חולים חכם ואקולוגי, מידה מספקת של חניות ועוד. כאשר מדובר בקומות חדרי הניתוח, הקידמה הטכנולוגית תהיה נוכחת ומורגשת בכל חדר ניתוח ומכשור שנרכוש ונתקין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מר גידי לשץ מנכ"ל אסותא מרכזים רופאיים. גדי סיארה,
מר גידי לשץ מנכ"ל אסותא מרכזים רופאיים/גדי סיארה

לדברי ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "אני מברך את "אסותא מרכזים רפואיים" על ההחלטה להקים את אחד מבתי החולים הגדולים והמתקדמים שלהם בעיר ראשון לציון ובתוך כך, גם להגדיל את סל השירותים לציבור. בית החולים אסותא, מצטרף לשורה של ארגונים רפואיים מובילים בישראל, שבחרו להעתיק ולהגדיל את הפעילות שלהם לראשון לציון. הקמת בית בית חולים בסדר גודל כזה בעיר שלנו, היא הבעת אמון נוספת בפיתוחה המואץ של ראשון לציון"

לצד חדרי ניתוח חדשים ומתקדמים, גדולים במיוחד ובהם ציוד העומד בחוד החנית של הטכנולוגיה הרפואית, מכון דימות ומרכז פיזיותרפיה חדשני יכלול בית החולים החדש מחלקת אשפוז, מרפאות רופאים, מרכז בריאות האישה, מכוני דיאליזה, גסטרו ופוטותרפיה ומכון - IVF (הפריה חוץ גופית) מהגדולים במדינה. לצד השירותים הרפואיים יכלול בית החולים שירותים נלווים לטובת המטופלים, המלווים והמבקרים ובהם בית כנסת, קפיטריה ושטחי מסחר.

בית החולים "אסותא ראשון לציון" הוא אחד מתוך ארבעה בתי חולים וארבעה מרכזים רפואיים שמפעילה "אסותא מרכזים רפואיים" ברחבי הארץ, גם הוא בית חולים פרטי כירורגי במהותו, שבו מתבצעים ניתוחים אלקטיביים (מתוכננים), וניתנים שירותים ציבוריים בסטנדרט גבוה של רפואה פרטית.

בשיתוף אסותא
  • עוד באותו נושא:
  • אסותא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully