וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ כאן: איפה יהיה לכם קל יותר עם הילדים - בבריכה או בים?

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 10:41

שוב הגיע סופ"ש ושוב אתם לא מצליחים להחליט אם לקחת את הילדים לבריכה או לים. הנה כמה נקודות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה בפעם הבאה

ילדים בים. ShutterStock
להיות בים זה לא רק להיות במים/ShutterStock

כולכם כבר עליתם על בגדי ים, הכנתם את המצופים והמגבות ולא שכחתם למרוח קרם הגנה, אבל לאן הולכים? זה עדיין בדיונים. ים או בריכה, לשניהם יש את היתרונות והחסרונות שלהם ולכל אחד מכם יש את המקום המועדף עליו (למרות שיש גם כאלה שהם די ניטרליים). אז אם אתם לא מסוגלים להחליט איפה לילדים שלכם יהיה יותר כיף ולכם יהיה פחות קשוח, ריכזנו את היתרונות שבכל אחת מהאופציות, רק תבחרו עם מה אתם יותר מזדהים.

היתרונות שבללכת עם ילדים לים

השיקול הכלכלי - הים הוא חינם, וברוב החופים לא תצטרכו לשלם מחיר עבור הכניסה שלכם, אם כי כן ישנם חופים המבקשים תשלום, אך הוא יהיה פחות מזה שידרשו מכם בבריכה.

אפשרויות תעסוקה מגוונות - להיות בים זה לא רק להיות במים. ילדים רבים יוכלו למצוא עניין רב במשחק בחול, בניית ארמונות וחפירת תעלות, משחקי כדור במרחב שחוף הים מאפשר ועוד. אם יש לכם ילדים קטנטנים שדורשים השגחה צמודה לגמרי במים, הבחירה בים יכולה להיות טובה, מאחר שתוכלו מדי פעם גם לשבת ולנוח כשהם עסוקים במשחק בחול.

יש מספיק מקום לכולם - נכון שגם חופי הים יכולים להיות עמוסים, אבל תמיד אפשר לבחור נקודה יותר מרווחת בחוף, או פשוט לחפש חוף אחר. בבריכה, לעומת זאת, תוכלו למצוא את עצמכם תרים אחרי כיסאות פנויים, במיוחד אם הגעתם בשעת השיא.

אווירה שיש רק שם - יש מי שהאוויר של הים עושה להם טוב, כמו גם הרוח, המלח או הסאונד של הגלים. את כל זה אפשר לקבל רק בחופים ולא באף בריכה.

היתרונות שבללכת עם ילדים לבריכה

הבית שלכם לא יתמלא בחול כשתחזרו - אין ספק שאחד החסרונות של הים (שהופך להיות יתרון של הבריכה) הוא ערמות החול איתן הילדים חוזרים. אחרי הבריכה זה לא יקרה. אם המנקה בדיוק הייתה אצלכם, או שהאוטו בדיוק חזר משטיפה - כדאי לבחור בבריכה.

יהיה לכם נוח יותר להגיע - אם אתם גרים רחוק מהים, אבל גם אם לא ואתם לא רוצים להתמודד עם חניונים או חיפוש חניה מייגע, הבחירה בבריכה היא טבעית. אתם יכולים לבחור בבריכה קרובה אליכם הביתה, לרוב תהיה אליה גישה נוחה עם רכב ומקום חניה, ולפעמים אפשר להגיע ברגל או באופניים.
קל לסגור פינה במקלחות וארוחת צהריים - בבריכות יש מלתחות, וכמעט תמיד גם קיוסק או מסעדה קטנה, מה שאומר שאפשר לסמן וי על מקלחת וארוחת צהריים לילדים ולהגיע בבית ישר לשנ"צ (הלוואי). גם בחופי הים תוכלו למצוא מלתחות, אך לא תמיד זה יהיה מספיק נוח לתפעול עם ילדים.

אין מדוזות - מן הסתם, בבריכה, אין הפתעות. גם בים לא תמיד יש מדוזות, אבל כשהן שם זה יכול להיות לא נעים. אם ידוע שעכשיו זאת תקופת המדוזות, כנראה שכדאי לבחור ללכת לבריכה.

עכשיו נותר לכם לראות לאילו יתרונות אתם מתחברים אתם, והאם אתם טיפוסים של ים או בריכה. זה יכול, אגב, להשתנות משבוע לשבוע, ולפעמים פשוט יחליטו בשבילכם (למשל כשחברים יציעו להיפגש בים, או שסבתא תחכה לכולכם בבריכה). לא משנה אם תלכו לים או לבריכה, חשוב שתשמרו על עצמכם בשמש ותיזהרו במים, תשתו הרבה ותקוו לחזור הביתה לשנ"צ מפנק של כולם.

תינוקת שוחה בבריכה. ShutterStock
בניגוד לים, בבריכה אין הפתעות/ShutterStock

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל: https://app.jama.co.il/

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully