וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: זה מה שהולך לקרות לחפיסות הסיגריות בקנדה

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 7:46

בקנדה רוצים להשיג פחות מ-5 אחוזי שימוש בטבק עד 2035. זה מה שהם עושים כדי להגיע ליעד

מה סיגריות אלקטרוניות עושות לגוף שלכם?/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

קנדה עומדת להפוך למדינה הראשונה שמדפיסה אזהרות בריאות ישירות על סיגריות בודדות - לא רק על החפיסה. המסרים שיהיו על הסיגריות יכללו אמירות כמו: "רעל בכל שאיפה" ו"סיגריות גורמות לאימפוטנציה". המראה החדש הזה הוא חלק מתקנות האריזה והתיוג של מוצרי טבק והם חלק בלתי נפרד מהמאמצים של הממשלה לסייע למבוגרים להפסיק לעשן.

יוזמה זו נועדה גם "להגן על נוער ומשתמשים שאינם משתמשים בטבק מפני התמכרות לניקוטין ולהפחית עוד יותר את המשיכה שיש להם לטבק", על פי הודעת Health Canada.

"הסימון של קצה הנייר של סיגריות בודדות, סיגרים קטנים, שפופרות ומוצרי טבק אחרים יהפוך את זה כמעט בלתי אפשרי להימנע לחלוטין מאזהרות בריאות. יתרה מכך, התקנות יחזקו את היעד של קנדה להשיג פחות מ-5 אחוזי שימוש בטבק עד 2035", נכתב.

"שימוש בטבק ממשיך להרוג 48,000 קנדים מדי שנה. אנו נוקטים בפעולה בכך שאנו המדינה הראשונה בעולם שמתייגת סיגריות בודדות בהודעות אזהרת בריאות. הצעד הנועז הזה יהפוך הודעות אזהרת בריאות כמעט בלתי נמנעות, ויחד עם תמונות גרפיות מעודכנות המוצגות על האריזה, יספק תזכורת אמיתית להשלכות הבריאותיות של עישון", אומרת קרולין בנט, שרת הבריאות. "נמשיך לעשות כל מה שנדרש כדי לעזור ליותר אנשים בקנדה להפסיק לעשן ולעזור לצעירים לחיות חיים בריאים ללא טבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully