וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו חיוך: הטכנולוגיות החדשות שכובשות את עולם רפואת השיניים

מוגש מטעם zap doctors

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 9:08

סריקות דיגיטליות, שחזורים מדויקים ואמצעים שמסייעים למומחים בשיקום הפה למקסם את מהירות, יעילות ונוחות הטיפול. אביגיל חיון, מייסדת מרפאת השיניים Smart Dental בנתיבות, מספרת על היתרונות הגלומים ברפואת שיניים מתקדמת

אישה אצל רופא שיניים. ShutterStock
כלל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת/ShutterStock

באוגוסט 2022 הוקם Smart Dental במרכז פריז בנתיבות, מרכז מומחים דנטלי מתקדם וחדשני, הנותן מענה כולל למגוון רחב של טיפולי שיניים. במרכז קיים חדר ניתוח, ניתן לעבור בו טיפולים תחת הרדמות מלאות וסדציה, טיפולי אסתטיקה לשיניים, טיפולים אורתודנטים, טיפולים לשיקום מורכב, ניתוחי זיגומה, השתלות, כתרים, טיפולי שורש, סתימות, טיפולים משמרים וגם טיפולים אסתטיים לפנים.

רמת דיוק מקסימלית

אביגיל חיון, מייסדת המרכז, מציינת כי דאגה לצייד את המרפאה במיטב המכשור הדיגיטלי והטכנולוגי המיועד לטיפולי שיניים. בין היתר, יש במרפאה סורק אינטרה-אוראלי, אשר נחשב לאחד המכשירים החדשניים בתחום רפואת השיניים. סורק אינטרה-אוראלי סורק את חלל הפה ומתעד את כל המידע הנקלט ברמת דיוק מקסימלית. נתונים אלה מועברים למחשב וכך למעשה, רופא השיניים מתכנן ומבצע את הטיפול בצורה מדויקת. התוצאה: אחוזי הצלחה גבוהים מאוד של הטיפול.

מעבדת צילום וחדר ניתוח במקום אחד

חיון מציינת כי מעבדת הצילומים במקום מעניקה שירות מיוחד למטופלים, מאפשרת מחד לעשות את כל הבדיקות הנדרשות תחת קורת גג אחת, ומאידך רופאי השיניים מקבלים מידע מדויק ומהיר על המטופל, על מצב השיניים שלו ועוד.

יתרון מובהק נוסף למטופלים של מרכז Smart Dental טמון באפשרות לקבל טיפולים תחת הרדמה מלאה וסדציה,. היות שבדרום הארץ עדיין לא קיימות מרפאות שניתן לעשות בהן את הטיפולים הללו, אפשרות זו חוסכת למטופלים טרטור מיותר למרכז הארץ והוצאות גבוהות ומיותרות על טיפולי השיניים.

זאת ועוד, מטופלים עם פוביה, אשר נאלצים לעבור טיפולי שיניים בהרדמה מלאה רק במסגרות בתי החולים או מרכזי אסותא, ולשם כך נאלצים להמתין חודשים ארוכים לקבלת תור עבור כל טיפול, יכולים כיום לקבל במרפאה מענה רפואי מהיר ויעיל, ללא המתנה לתורים במרכז הארץ.

חיון מציינת כי מרכז Smart Dental מעניק בנוסף מענה למגוון רחב של בעיות וטיפולי שיניים ועובד בו צוות מובחר של 14 רופאים, ביניהם ארבעה כירורגים, רופאים משקמים, מומחים באסתטיקה, מרדימים ומומחה פה ולסת.

רפואת שיניים איכותית במחיר לכל כיס

טיפולי שיניים הם עניין יקר. השימוש בחומרים יקרים, בטכניקות מתקדמות, בציוד שעלות רכישתו ותחזוקתו גבוהה מאוד - כל אלה משתקפים בעלות הטיפול. למרות זאת, מטופליה של מרפאת Smart Dental, המגיעים מכל אזור הדרום, זוכים לקבל טיפולים ברפואה מתקדמת במחירי פריפריה.

"עד היום, כדי לקבל טיפולים איכותיים ברפואת שיניים, תושבים מהדרום נאלצו להרחיק ממקום מגוריהם ולנסוע למרכז", אומרת חיון. "אני מודעת לכך שיש לא מעט אנשים באזור הדרום שאין באפשרותם לשלם סכומי עתק על טיפולי שיניים, אך לא הייתי רוצה שהם יתפשרו על טיב קבלת שירותי הרפואה. לכן, החזון שלי היה לפתוח מרכז לרפואת שיניים איכותית ומתקדמת גם עבור מעמד הביניים ואוכלוסיות חלשות. אמנם מדובר ברפואה פרטית, אבל עלות הטיפולים זולה באופן משמעותי יחסית למחירים הגבוהים במרכז הארץ".

Smart Dental הינו מרכז רפואת שיניים המציע את כלל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת.
ליצירת קשר ולפרטים נוספים ניתן לפנות
כאן או בטלפון - 054-4572003

לעמוד המרפאה באתר דוקטורס

מוגש מטעם zap doctors
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully