וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו עבר שינוי בפניו. מומחית מסבירה מה הוא בדיוק עשה

ד"ר להבית אקרמן

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 11:12

יאיר נתניהו העלה תמונה אחרי צום ארוך ברשתות החברתיות, והרשת, איך לא, געשה. יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה דרמטולוגית מסבירה אילו תהליכים הוא כנראה עבר בפניו

יאיר נתניהו - לפני ואחרי. אינסטגרם, מערכת וואלה
יש הבדל?/מערכת וואלה, אינסטגרם

בשבועות האחרונים יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שוהה מעבר לים. חוץ מהיעדרותו הפיזית, ניכר שהוא עבר ניקוי מרשתות חברתיות וחשבון הטוויטר שלו נדם. כך קרה גם עם חשבון האינסטגרם שלו, אלא שאתמול (א') הוא העלה תמונה חדשה והגולשים לא רגועים מהשינויים בפניו.

ביקשנו מד"ר להבית אקרמן, יו"ר ונשיאת האיגוד הישראלי לכירורגיה דרמטולוגית, להביע את דעתה על הטיפולים שעשה, אם בכלל. זו דעתה:

"יאיר הוא דוגמא מצוינת לשינוי שניתן להשיג ללא סכין. ניכר כי השקיע רבות בקו לסת וסנטר ואם נדייק, בלפחות ארבעה מזרקים. בנוסף, נראה כי יש כאן עבודה של המסת שומן בסנטר על מנת לייצר קו לסת ברור ומחודד יותר".

לדבריה של ד"ר אקרמן, ככל שהחומצה ההיאלרונית סמיכה יותר, ניתן לייצר קו ישר מהודק וללא נפח - מה שמחדד קווי מתאר ויוצר מראה מוארך יותר בסנטר ועצמות לחיים יותר בולטות.

כמה זה עולה?

הטיפול הינו חד פעמי והוא מחזיק למשך שנה - שנה וחצי. העלויות למזרק הן כ-1600-2000 שקלים. לאחר הטיפול אין זמן החלמה וניתן לחזור לשגרה כרגיל.

"בנוסף להזרקת החומצה האילרונית מסתמן כי יש כאן עבודה של רדיאס - חומצה דומה להיאלרונית המאפשרת המרצת ייצור קולגן ויצירת מראה מחודד עוד יותר מהאילרונית בלבד. העור של יאיר נראה קורן וזוהר, כיאה לייצור קולגן מוגבר. העלות למזרק של חומר כזה היא גבוהה יותר ועומדת על 3,600 ש"ח. החומר מחזיק למשך שנה עד שנה וחצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully