וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליזבת' בת ב-93 הגיעה לבירור בבי"ח. יומיים אחרי בעלה אושפז לצידה

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 7:58

בני הזוג אומנם עדיין מאושפזים, אך הם במצב טוב ומחכים לשיחרור הביתה. עד שזה יקרה הם חולקים את הסוד שלהם לזוגיות טובה, והוא מושלם

אליזבת ואליעזר היימפלד/בית חולים הלל יפה

איך זה מרגיש להתאשפז לצד בן/בת הזוג באותה מחלקה בבית החולים? תשאלו את אליזבת ואליעזר היימפלד, ניצולי שואה בני 93 מנתניה, שמאושפזים יחד (ובמצב טוב!) במחלקה פנימית א' במרכז הרפואי הלל יפה.

בשבוע שעבר הגיעה אליזבת' למרכז הרפואי הלל יפה בעקבות זיהום ברגלה כתוצאה מכלי דם חסום. היא אושפזה להמשך בירור וטיפול במחלקה פנימית א'. כעבור יומיים בלבד, אליעזר הרגיש לא טוב, פניו התנפחו והוא סבל מקוצר נשימה. הוא הובהל ל"הלל יפה" ואושפז באותה מחלקה בה מאושפזת אשתו. מאז השניים מעבירים את ימי האשפוז זה לצד זו ומחכים לחזור לביתם בבריאות שלמה.

חזרו ארצה אחרי 56 שנים

אליזבת ואליעזר עלו ארצה, כל אחד לבדו, לאחר קום המדינה. אליזבת הגיעה יחד עם אחותה וגיסה ושלושתם השתכנו יחד בדירת עולים קטנה בנתניה. אליעזר עלה לבדו ארצה כדי להתגייס לצבא. יום אחד הגיע לנתניה לבקר את בן דודו, שהוא גם גיסה של אליזבת. האחרון הציע לו להישאר לגור איתם בדירה. כעבור 3 שנים השניים התחתנו ונולדו להם בן ובת. הם עברו להתגורר בקליפורניה ולאחר 56 שנה חזרו ארצה.

אליזבת ואליעזר היימפלד. בי"ח הלל יפה,
אליזבת ואליעזר היימפלד/בי"ח הלל יפה

נותנים את כל החופש שצריך

כששואלים אותם מה הסוד לזוגיות טובה לאורך שנים אומרת אליזבת': "אני נותנת לו את כל החופש שהוא צריך. אף פעם לא הגבלתי אותו לאן ללכת ומתי. לאורך כל השנים היינו פתוחים אחד עם השני, תמיד סיפרתי לו הכול והוא החבר הכי טוב שלי". אליעזר מחייך ואומר: "חשוב מאוד לאהוב ולפרגן אחד לשנייה. אף פעם לא הגבלתי אותה או אמרתי לה לא לקנות משהו שרצתה".

ולדה דובינצ'יק, אחות אחראית במחלקה פנימית א' ב"הלל יפה", ציינה: "כל כך מרגש להכיר ולטפל באנשים כאלה. אומנם הם בני 93 אבל הם צלולים בראשם ובריאים בנפשם. אדיבים, מחייכים ומוקירים תודה מכל הלב. כייף לראות שגם אחרי 70 שנה יחד אפשר עוד ככה לאהוב ולהיות האחד בשביל השנייה, גם בחולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully