וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד כבר כאן: הבינה המלאכותית הגיעה גם לכללית

בשיתוף כללית

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 9:25

במשך שנתיים וחצי עמלו בכללית על פלטפורמה חדשנית, שעתידה לשנות את שירותי רפואת המשפחה כפי שאנחנו מכירים אותה היום. איך היא עובדת? צפו בכתבה

בווידאו: הבינה המלאכותית מגיעה לכללית/עריכה: גלעד מן מנהיים

הבינה המלאכותית הופכת לחלק בלתי נפרד מחיינו ומחוללת מהפיכה בתחומים ותעשיות רבות. עם התקדמות הטכנולוגיה, עולם ה-AI מתקדם במהירות ותורם ללא מעט תחומים, לרבות בתחום הרפואה. כללית היא בין ארגוני הבריאות הראשונים בעולם שהחלו לשלב כלי בינה מלאכותית במערכות המידע הרפואיות, באמצעות פלטפורמה חדשנית, פרי פיתוח עצמי, ששמה C-Pi - או Clalit Proactive-Preventive interventions.

הפלטפורמה שפותחה במשך כשנתיים וחצי ע"י צוותי הרפואה, מערכות המידע, הדיגיטל והחדשנות של כללית, עתידה לשנות את שירותי רפואת המשפחה כפי שאנו מכירים אותם כיום ולהביא בשורה משמעותית לעולם הרפואה - מעבר מרפואה מגיבה לרפואה מנבאת, יוזמת ומונעת.

C-Pi מסייעת למנוע מחלות טרם התפרצותן ולספק המלצות לטיפול ולמניעת מחלות המותאמות אישית לנתוניהם של לקוחות כללית ולספרות המקצועית העדכנית ביותר בתחום. איך? המערכת מצליבה את כל המידע הרפואי הקיים לגבי לקוח מסוים אל מול המידע העדכני ביותר מהספרות הרפואית ומספקת לצוות הרפואי המלצות בנוגע לבדיקות הנדרשות ולטיפולים המומלצים עבורו. היא תוכננה כך שתוכל לנתח כמויות אדירות של מידע אישי של הלקוח וההיסטוריה הרפואית שלו אל מול ההנחיות הקליניות והמידע הקליני העדכני ביותר הקיים. המערכת משקללת את כל הנתונים ומנגישה אותן לרופא המטפל באופן מיידי. השילוב של הנחיות הטיפול והמעקב העדכניות ביותר בעולם הרפואה עם נתונים רפואיים אישים של כל לקוח ולקוחה מאפשר לרופאי כללית להעניק טיפול מותאם אישית ויוזם.

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully