וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק השינה הסודי של צבא ארה"ב נחשף

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 12:30

חיילים צריכים את השינה שלהם והם משיגים אותה בכל מקום. טריק שינה של חיילים שעובד עבור 96% מהאנשים, נחשף והוא שובר את הטיקטוק - ככה עושים את זה

איריס קול מראיינת את פרופ' ריבי טאומן בנושא הפרעות שינה - גורמים וטיפול/מערכת וואלה

מומחי שינה אומרים שמבוגרים צריכים לשאוף לשבע עד תשע שעות שינה בלילה, אבל זה לא תמיד פשוט עבור כולם.

צבא ארה"ב חשף לאחרונה טריק גאוני בו משתמש הצבא להירדמות מהירה וחלקה, ולטענתם הוא עובד כמעט על כולם. הטכניקה הצבאית כל כך מוצלחת שאומרים שהיא עובדת אפילו בסביבות עבודה לחוצות ובקצב גבוה - וזו הסיבה שהיא משמשת את הצבא עבור חיילים שצריכים לישון כשהם נמצאים באזורי מלחמה או במקומות מסוכנים אחרים.

הטכניקה מוסברת בספר "Relax and Win: Championship Performance" משנת 1981 והיא זוכה לעדנה מחודשת ברשתות החברתיות.

אז איך זה עובד?

העיקרון הוא הרפיה של הגוף מהחלק העליון - הראש ועד קצות הבהונות.

מתחילים בהרגעת שרירי הפנים, הלשון, הלסת והשרירים סביב העיניים. לאחר מכן, מורידים את הכתפיים עד למטה ככל שניתן, ואז עושים את אותו הדבר עם הזרוע העליונה והתחתונה, צד אחד בכל פעם. לבסוף, נושפים ומורידים את החזה, ואז יורדים למטה אל הרגליים, החל מהירכיים וכל הדרך למטה ועד בהונות.

ככל הנראה, לאחר שישה שבועות של תרגול, זה עובד עבור 96% מהאנשים שמנסים את הטכניקה, שהגיעה כבר למדיות החברתיות ועושה שם חיל.

@justin_agustin Technique to falling asleep in 2 minutes! Insp. AsapSCIENCE on YT #sleep #fallasleep #insomnia #insomniac #learnontiktok #howto ♬ You - Petit Biscuit

"זה בהחלט עובד"

באתר מטרו הבריטי דיווחו כי משתמש TikTok אחד אמר: "אני הייתי בצבא ולימדו אותי את זה. היה לי גם מורה ותיק כמורה לפסיכולוגיה בקולג' שלימד את זה. זה בהחלט עובד".

אחר אמר: "הרופא שלי לימד אותי את הטכניקה הזו עם שינויים קלים כאשר סבלתי מנדודי שינה עקב פוסט טראומה. תאמינו לי שזה עובד 100% ברגע שאתה עושה את זה".

משתמש הטוויטר @Jontafkasi אפילו אמר שזה ריפא את ארבעת העשורים של נדודי השינה שלו. "הממ, אולי קצת מוקדם להתרגש אבל אחרי 40 שנים של נדודי שינה, ישנתי חצי טוב אתמול בלילה... אני אתרשם (וקצת את עצבן) אם זו שיטה כל כך פשוטה ועוד של הצבא. אני אף פעם לא מתקשה ללכת לישון אבל בדרך כלל מתעורר בשעות המוקדמות ואז אני נאבק לחזור לישון. בדרך כלל באותו שלב הייתי מתהפך במשך עידנים אבל הטכניקה הזו עצרה את כל זה ואפשרה לי לחזור לישון די מהר".

  • עוד באותו נושא:
  • שינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully