וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גורם למפורסמות לחזור למראה הטבעי ואיך עושים את זה בכלל?

ד"ר אברי רווה

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 9:05

מדונה החליטה לחזור למראה הטבעי שלה - עד כמה שניתן, אחרי שקיבלה ביקורות בשפע, אבל היא לא לבד. מומחה לכירורגיה פלסטית מפרט על כל הטיפולים שיעזרו לכם לחזור למראה הטבעי, וגם על אלו שלא

מדונה חוגגת את יום הולדתה ה-62 בג'מייקה/אינסטגרם

מדונה מחפשת לעשות כל מה שצריך כדי להחזיר את המראה הטבעי שלה לקראת סיבוב ההופעות העולמי המצופה שלה, כך מדווחים אתרים ברחבי העולם. מלכת הפופ, בת ה-64, ספגה ביקורת אינסופית בעקבות הופעתה הקצרה בטקס הגראמי בפברואר, שם דגמנה מראה חדש ומעושה מדי על הבמה. לדברי מקורביה, מדונה הושפעה עמוקות מההערות הרבותעל מראה פניה והיא מעוניינת לשנות את המראה שלה שוב. הפעם לטבעי יותר.

מדונה לא לבד עם הרצון לחזור למראה הטבעי בעולם ואפילו ידועניות בישראל עושות צעדים כאלה ואחרים על מנת להחזיר את המראה הטבעי שכנראה אבד תחת שולחן הניתוחים. אבל איך עושים את זה והאם בכלל ניתן "לבטל" טיפולים שכבר נעשו?

האם אפשר "לבטל" כל תהליך?

בהנחה שכל מטופלת, בין אם היא מדונה ובין אם לא, עושה בינה לבין אנשי המקצוע אותם בחרה, תיאום ציפיות בעבור הרצונות והשאיפות שלה בהקשר למראה הסופי, הווה אומר שלתהליך כבר יש כבר "הורים אחראים" וסוג של דרך מותוות עד התוצאה. אולם, חשוב להדגיש כי לא כל אנשי המקצוע בתעשייה פרוצה גם ככה, עובדים בטכניקות זהות, לכן לא כולם יידעו לתקן כל תהליך שכבר בוצע, ומצדו השני, לא כל תהליך שבוצע בטכניקה מסוימת, ניתן לשיפור ותיקון עד כדי חזרה למראה הטבעי. בכל מקרה, תיאום הציפיות כאן הוא שלב אקוטי בתהליך.

במקרה של מדונה, שבחרה למלא באמצעות חומרי מילוי את אזור מרכז הפנים, השפתיים והמריונטות (צידי הפה), ניתן לראות שזו פנתה לבצע המסה של כל אלו באמצעות אנזים הנקרא היאלורונידז המוחדר לגוף ומפרק את החומצה במקום, מה שהעניק לה שיפור במראה וחזרה למראה טבעי יותר. תוצאות המסת חומרי מילוי נראות לעין לאחר שבועיים וזה בדיוק הזמן בו נחשפה הזמרת מול המצלמות.

בעבר גם הייתה חרושת שמועות על מתיחת הפנים שעברה מדונה בשנתיים האחרונות, שככל הנראה גם כללה מתיחה של העפעף העליון. אלו הליכים שבאופן כללי באמת יותר מורכב להחזיר את הפנים למצבם הראשוני.

ניתוח מתיחת עפעפיים, הוא אחד ההליכים שבקושי ניתן לשפר או לתקן, בפרט אם נעשתה כאן הוצאת רקמת שומן מהעפעף התחתון או העליון. חשוב לציין שבמידה וכן, ניתן להשיב נפח שיקרב את המראה שלהם למציאות, באמצעות הזרקת שומן עצמי חזרה או חומצה היאלרונית. גם ניתוח מתיחת פנים לא ניתן להחזיר למצב הפנים הקודם ובעיקרון צריך לחכות שהפנים יתבגרו ממש ולאחר כמה שנים המראה הטבעי יצוץ, וגם, לא בכל המקרים. אם הייתה את האופציה להעניק טיפ למי שנמצאים בתהליך קבלת ההחלטה, אמליץ לא להגיע למתיחה המקסימלית האפשרית כדי לצמצם נזקים אפשריים.

מדונה. Frazer Harrison, GettyImages
הגזימה עם המתיחות. מדונה/GettyImages, Frazer Harrison

הצורך של מדונה לשנות ולחזור לטבעי, אינו זר. בשנים האחרונות יותר ויותר ידועניות וגם מטופלות עבר חוזרות להשלים הליכים או לשפר אותם על מנת להחזיר את המראה הטבעי שלהן. ד"ר רווה מפרט:

שאיבת שומן: מדובר בתהליך הפיך - אם ישנה שאיבה מוגזמת באזור מסוים, אפשר להחזיר את השומן העצמי באמצעות הזרקה שלו לאזור השאוב, בתקווה שהוא יישאר וימלא את הנפח החסר.

ניתוחי אף: בפרט אלו שנעשו בטכניקות הישנות, לרוב נעשתה שם הקטנה של האף באופן בלתי הפיך, באמצעות קיצור או כריתה של העצם וזו טכניקה שנחשבת פחות אסתטית כיום. מה שניתן לעשות כדי לשפר את המראה או כדי לקרב אותו חזרה למראה הראשוני שלו, זו הזרקת חומצה היאלרונית, מה שנקרא בימינו פיסול אף באמצעות הזרקה, הנועדה לתקן גם ניתוחי אף מוגזמים ולא אסתטיים.

הוצאת שתלים והזרקת שומן: גם הוצאת שתלים מהחזה, זו תופעה שתפסה תאוצה בחמש שנים האחרונות ומטרת המטופלת כאן היא לרוב כדי להחזיר את מראה החזה הטבעי הקודם שלהן. לפעמים הוצאת השתל עלולה להיות קיצונית מדי ואפשר להזריק במקומו שומן עצמי לאזור השדיים וכך להעניק מראה טבעי של חזה טבעי מאוד.

בוטוקס: אותו רעלן שתפקידו להרפות את השרירים בשליש העליון של הפנים, ולהעניק מראה של מרקם עור ישר מקמטוטים אינו ניתן להמסה ולכן מחכים שהחומר יתפוגג מהגוף, תהליך שלוקח עד חצי שנה לכל היותר.

חומרים לייצור קולגן בעור: במקרים של סקולפטרה ורדיאס - מדובר בחומרים יוצאי דופן בהתנהגותם, שהרי כל מטרת הזרקתם היא להתחיל תהליך של יצירת קולגן בגוף, ומרגע שהוא מתחיל קשה להפריע לו או לעצור אותו. אך גם כאן לאחר שנתיים לכל היותר, הקולגן שנוצר יחסית מתפוגג ואז נעשית חזרה למראה הטבעי. אומנם אין חזרה לנקודת האפס, אבל בהחלט מרקם העור מקבל מימד מציאותי יותר לאחר הפסקה בשימוש בחומרים הללו.

ד"ר אברי רווה הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מתקדמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully