וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה ויראלית של תינוק שרק נולד עטוף בשטרות כסף חורכת את הרשת

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 7:15

מאה דולר בייבי! הורים שהחליטו לעטוף את בנם בשטרות של מאה דולר אולי שברו את הרשת (10 מיליון צפיות) אבל בעיקר עם ביקורות לגבי נוכחות מזהמים על תינוק כל כך קטן

הורים עוררו סערה באינטרנט לאחר שסרטון ויראלי הראה אותם מכסים את התינוק שזה עתה נולד בשטרות של מאה דולר - כשרבים מהעוקבים התחרפנו ממה שהם כינו "שמיכת החיידקים" שכיסתה את התינוק.

התינוק בן כמה השעות הישן נראה שוכב בעריסה בבית החולים בזמן שאדם מבוגר - ככל הנראה בן משפחה - הרעיף על הילד בעריסה ערימה של מזומנים. למרות שמיכה שכיסתה את גופו של התינוק, הוןא התכסה כאמור גם בערימת שטרות של 100 דולר, החוויה הקשה הובילה את המדיה החברתית לטירוף כשאנשים ציינו כמה כסף זה דבר מלוכלך.

והם צודקים. שטרות של כסף יכולים לשאת יותר חיידקים מאשר תמצאו בשירותים ביתיים - ומאות מינים של מיקרואורגניזמים יכולים לחיות על הכסף במשך ימים.

"מה רע בחשבון חיסכון?"

הסרטון שכבר גרף למעלה מ-10 מיליון צפיות כלל תגובותשל אנשים אנשים זועמים. אדם אחד כתב: "ייצרתם שמיכת חיידקים ליילוד". משתמשים אחרים באינטרנט התבדחו שסביר להניח שמערכת החיסון של התינוק תהיה מצוינת לאחר שנחשף לכל כך הרבה חיידקים מגיל כה מוקדם.

אחר שהגיב לסרטון הויראלי כתב: "התינוק לא היה בעולם יותר מ-28 דקות ואתה שם על התינוק שלך כסף מלוכלך. אתה יכול גם ללכת לצ'יפוטלה לפח האשפה, לתפוס כמה מפיות ולזרוק אותן על הפנים של התינוק שלך אם אתה חושב שזה בסדר". במקום להרעיף על הילד את הכסף, משתמש אחד כתב': "אממ... מה רע בחשבון חיסכון???".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully